عکس های خفن - عکس بازیگران

عکسهای بازیگران ایرانی عکس از بازیگران عکس بازیگران,بازیگران ایرانی,تصاویر بازیگران ایرانی,عکس جدید بازیگران,عکس بازیگران زن,جدیدترین عکس

عکس های خفن - عکس بازیگران

عکسهای بازیگران ایرانی عکس از بازیگران عکس بازیگران,بازیگران ایرانی,تصاویر بازیگران ایرانی,عکس جدید بازیگران,عکس بازیگران زن,جدیدترین عکس

اسم شما به کره ای چی میشه؟

اسم شما به کره ای چی میشه؟
  1. اسم شما به کره ای چی میشه؟ | آسمونی

    www.asemooni.com/fun/entertainment/what-is-your-name-into-korean
    شما طبق دستور عمل زیر در سایت آسمونی می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید! مثلا: من ... و تو لیست آخر هم به روز تولدم یعنی ۵ نگاه کردم که میشه boom. پس میشه: lee ...
  2. اسم شما به کره ای چی میشه!؟

    berooztarinha.com/سرگرمی/اسم-شما-به-کره-ای-چی-میشه؟.html
    اسم شما به کره ای چی میشهشما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید! مثلا: من متولد۱۹۹۷/۷/۵ هستم تو لیست اول به آخرین شماره سال تولدم یعنی.
  3. هرچی بخوای!^_^! - اسمم به زبان کره ای چی میشه

    www.mxgaxg.blogfa.com/tag/اسمم-به-زبان-کره-ای-چی-میشه
    اسم شما به کره ای چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره یی تونو پیدا کنید! مثلا. من متولد۱۹۹۸/۱۰/۱۸هستم تو لیست اول به آخرین شماره سال تولدم ...
  4. تبدیل اسمتون به خط کره ای | انجمنهای پرشین تولز

    forum.persiantools.com › ... › علم و دانش › آموزش زبانهای خارجی
    ۹ مرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش. - 20پست - ‏8 نویسنده
    با خط کره ای و تلفظ کره ای هم میشه : 자바드 ... با تلفظ کره ای میشه : 따기. به نقل از .... والله من که هرچی اسم شما ترجمه کردین همه رو مربع مربع میبینم.

    • نتیجه تصویری برای اسم شما به کره ای چی میشه؟
    • نتیجه تصویری برای اسم شما به کره ای چی میشه؟
    • نتیجه تصویری برای اسم شما به کره ای چی میشه؟
    • نتیجه تصویری برای اسم شما به کره ای چی میشه؟
    • نتیجه تصویری برای اسم شما به کره ای چی میشه؟
    تصاویر بیشتر برای اسم شما به کره ای چی میشه؟

  5. افکارنیوز - اسم شما به کره‌ای چی میشه؟!

    www.afkarnews.ir/vdca0unui49n6m1.k5k4.html
    به گزارش افکارنیوز، شما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید! مثلا: ... و تو لیست آخر هم به روز تولدم یعنی ۵نگاه کردم که میشه boom
  6. ...º• دنیای دخترونه من •º... - اسم شما به کره ای چی میشه؟ - روژین

    angelsworld.blogfa.com/post/79
    Blog Name ; Candie Blossom. My name is Nurul Ain.I'm the designer of this template.Imma sixteen years old girl.Proud to be Malaysian.Rate this theme if you ...
  7. اسمتان را به زبان کره ای بیابید « بازی ریاضی

    www.1doost.com/Post-14249.htm
    ۱۸ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در کشور کره معمولا اسم آدم ها بر اساس تاریخ تولدشان تعیین میشود حالا تاریخ تولدتان را به میلادی محاسبه کنید شما می ... اسم شما به کره ای چی میشه ؟
  8. ღ....KOREAN FANCLUB....ღ - تبدیل اسم ایرانی به کره ای

    www.korean-fanclub.blogfa.com/tag/تبدیل-اسم-ایرانی-به-کره-ای
    می تونین اسم خودتونو به کره ای تبدیل کنین. ... برچسب‌ها: اسم کره ای, اسم خودتون رو به کره ای بدونین, تبدیل اسم ایرانی به کره ای ... و از همه چیز درمورد اونا آپ میشه.
  9. «« اسم شما به خط کره ای »» - جنرال

    generaleshop.com/forum/showthread.php?tid=21438
    ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 9پست - ‏7 نویسنده
    براساس تلفظ و قاعده دستوری زبان کره ای...هر اسمو میشه به شکل مختلف نوشت ولی ما دقیق ترین حالتو که کره ای ها میتونن تلفظ کنن انتخاب میکنیم ...
  10. اسم شما به کره ای چی میشه!؟ - عصر ایران

    www.asriran.com › عصرایران دو › خواندنی ها و دیدنی ها
    ۲۹ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... ای چی میشهشما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید! ... تولیست دوم به ماه تولدم یعنی ۷ نگاه کردم که میشه jong و تو لیست ...
  11. وزنه‌بردار کره‌ شمالی: طلا گرفتم چون «رهبر کبیر»م در حال ...

    https://plus.google.com/.../posts/eRnTkokCVBJ
    ۹ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - به اسم ِالله ِ رحمان و رحیم که کسی نبود جز پدرم که اون هم به خورشید پیوست! صحنه را دیدم، از اینکه ملت کره از نوع شمالی را خوشحال کردید، صمیمانه از شما متشکرم. انشاءالله ...
  12. با ریش برقص: من هم مثه شما حتی نمی تونستم اسم این رقص ...

    https://plus.google.com/.../posts/DGZjwyrKPG7
    ۲۹ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - من هم مثه شما حتی نمی تونستم اسم این رقص عجیب غریب رو تلفظ کنم. یه دفعه کل دنیا مشغول به این رقص می شن. رقصی که گفته میشه از کره جنوبی اومده. متوجه میشم که ...
  13. آیا میدانید اسم شما به کره ای چه می شود؟ - عکس

    www.rahafun.com/آیا-میدانید-اسم-شما-کره-ای-چه-می-شود؟.html
    آموزش تبدیل اسم شما به معادل کره ای-آیا می دانید اسم شما در کشورهای دیگر به چه گونه است. ... ابتدا تو لیست اول به آخرین شماره سال تولدم یعنی ۷ نگاه کردم که میشه lee.
  14. نوشتن اسم به کره ای (1) - 한국어 배우기 - بلاگ اسکای

    leylasky.blogsky.com/category/-از-اینجا-شــــــروع-کن-/cat-8
    09:20 سیلابها و نوشتن اسم. به ... برای نوشتن اسم های فارسی به زبان کره ای میتونید به ادامه مطلب تشریف ببرید. ... 1- در این وبلاگ به شما آموزش گام به گام داده میشه .
  15. اسم شما به کره ای چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - we can fly by ss501 - ...

    www.fourflowers.blogfa.com/cat-37.aspx
    شما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره یی تونو پیدا کنید! من متولد ۱۹۹۷/۵/۱۹ ... تاریخ تولدتون به لیست نگاه کنین راستی اسم کره ای شما چی میشه؟؟؟ Surname: ...
  16. اسمتون به زبان کره ای چی میشه؟! - arirangfa.com | تالار ...

    arirangfa.com › آموزش زبان › زبان کره ای
    ۱۲ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - هرکسی میخواد بدونه اسمش تو کره ای چطوری نوشته میشه بگه که براش زودی ... مثلا نمیتونن درست I love you رو تلفظ کنن همیشه میگن I lob you به جای ...
  17. اسم خودتونو بدونید به کره ای چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - یاس عاشق

    yas-ashegh0212.blogfa.com/post-313.aspx
    ღمال من نبودی نگات میکردمღ♥ - اسم خودتونو بدونید به کره ای چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - ✿ৡهـَـمــهـــ چــیــز آرومـــ اســـت ৡ✿دِلــــــــــ مـــَـنـــــــ اِسـتِـثـنــاســـت ✿ৡ - ♥ღمال من ...
  18. اسم شما به کره ای چی میشه!؟ - نور نیوز

    www.noornews.ir › صفحه نخست › بین الملل
    شما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید! ... و تو لیست آخر هم به روز تولدم یعنی ۵نگاه کردم که میشه boom پس میشه:lee-jong-bom شما هم به همین ...
  19. اسمتان را به کره ای بنویسید!!!! [بایگانی] - باشگاه جوانان ...

    www.iranclubs.org › ... › باشگاه عمومی › زبان ها
    ۱ مرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش. - 69پست - ‏22 نویسنده
    اسم ما که نبد حالا اسم ما چی میشه؟ ... حجت به کره ای میشه 호쟅 یا به تلفظ کره ای هم میشه گفت 호자트 ... میگم شما ادبیات کره می خونی ؟
  20. اسمتون به کره ای چی میشه؟خیلی جالب.... - انجمن وبلاگ نویسان ...

    forum.avazak.ir › مطالب جالب و خواندنی › مطالب جالب
    ۲۷ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 10پست - ‏4 نویسنده
    میخواین بدونین اسمتون به کره ای چی میشه؟ خیییییلی جالبه اگه تو کره بودین به این اسم صداتون میکردن .... فک کنم مال شما همون فارسی بهتره.
  21. فقط برای کره - اسم شما به کره ای چی میشه؟

    www.lovekorea1394.blogfa.com/category/8
    سلام به همه اسم من مبینا ست من سازنده این وبلاگم.این وبلاگ اولین و برترین وبلاگ سراسی کره ای خواهد شد.نویسنده در صورتی پذیرفته می شه که داوطلبان محترم دارای ...
  22. اینجا همه چی کره ای - چند جمله مهم به کره ای

    learnkorean.mihanblog.com/post/10
    سا رانگ ها ِ من ....هستم(جای خالی=اسم شما) 제 이름은 ... 이에요. جِ ای رِیوم ایون.......... ای اِ یو ... دوبه وب منم بیا ست به کره ای می شه چینگو. ... اسمم ساغره به کره ای چی میشه؟
  23. اسم شما به کره ای چی میشـــــــــــــــــــــه - اینجا همه چیز ...

    www.1lov2.blogfa.com/category/24
    شما طبق دستور عمل زیر در سایت آسمونی می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید! مثلا: من متولد ۱۹۹۷/۰۷/۰۵ هستم، تو لیست اول به آخرین شماره سال تولدم یعنی ۷ نگاه کردم ...
  24. اسم شما به کره ای چی میشه؟؟ - کره پیکس

    koreapix.ir/post/89
    اسم شما به کره ای چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره یی تونو پیدا کنید! مثلا اگه من متولد۱۹۹۸/۱۰/۱۸باشم تو لیست اول به آخرین شماره سال تولدم ...
  25. اسم شما به کره ای چی میشه؟! - مجله اینترنتی زیگیل

    www.zigil.ir/archive/10998/اسم-شما-به-کره-ای-چی-میشه؟/
    شما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید! مثلا: من متولد۱۹۹۷/۷/۵ هستم تو لیست اول به آخرین شماره سال تولدم یعنی ۷ نگاه کردم که میشه lee.
  26. اسمتون به کره ای چی میشه؟؟؟ - نودهشتیا - دانلود کتاب

    www.forum.98ia.com › عمومی › سرگرمی
    10پست - ‏9 نویسنده
    در کشور کره معمولا اسم آدم ها بر تستس تاریخ توادشان تعیین میشودحالا تاریخ تولدتان ... شما هم به همین ترتیب نگاه کنین یادتون نره حتما حتما براساس سال و ماه و روز ...
  27. اسم شما به کره ای! - سرگرمی - I.Boice | انجمن هواداران CNBLUE

    iboice-forum.irWe Are BOICE › گفتگوی آزاد › سرگرمی
    ۲۰ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تبدیل اسم ایرانی به کره ای! مثلا: من متولد 1999/12/3 هستم. ابتدا تو لیست اول به آخرین شماره سال تولدم یعنی 9 نگاه کردم که میشه kim بعد از اون تو ...
  28. اسم شما به کره ای چی میشه؟؟ - سایت عاشقانه

    www.98love.ir/Forum/catgory/11/post/59365
    ۱۰ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اسم شما به کره ای چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره یی تونو پیدا کنید! مثلا اگه من متولد۱۹۹۸/۱۰/۱۸باشم,تو لیست اول به ...
  29. اسم شما به کره ای چی میشه!؟ - کلوب دانشجویان

    daneshju-club.com › تالار سرگرمی › پاتوق دختر وپسرای کلوپ
    شما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید! مثلا: من متولد۱۹۹۷/۷/۵ هستم تو لیست اول به آخرین شماره سال تولدم یعنی ۷ نگاه کردم که میشه lee تولیست ...
  30. :اسم شما به کره ای چی میشه !؟

    www.worldit.ir/myLDlinker.php?url=67
    ۲۹ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید! مثلا: من متولد۱۹۹۷/۷/۵ هستم تو لیست اول به آخرین شماره سال تولدم یعنی ۷ نگاه کردم که ...
  31. تلفظ اسم شما به کره ای چی میشه ؟؟؟؟؟؟ - تالار گفتمان مای کره

    www.forum.mykorea86.org/.../تلفظ-اسم-شما-به-کره-ای-چی-میشه-؟؟؟؟؟؟...
    ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بچه ها میتونین اسم خودتون رو درخواست بدید و تو سایت [ برای مشاهده لینک ثبت نام کنید. ]
  32. اسم شما به زبان ژاپنی چی میشه ؟! - تک پیامک

    www.takpayamak.com/1391/04/23/اسم-شما-به-زبان-ژاپنی-چی-میشه-؟/
    ۲۳ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - این هندزفری علاوه بر اینکه قابلیت تغییر صدا را دارد به شما این امکان را می دهد تا در صورت تمایل از آن به عنوان ..... اسم هادی به زبان کره ای چی میشه؟
  33. اسم شما به کره ای چی میشه!؟ – جدیدترین اخبار ایران و جهان ...

    www.momtaznews.com/اسم-شما-به-کره-ای-چی-میشه؟/
    ۲۹ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید! مثلا: ... تولیست دوم به ماه تولدم یعنی ۷ نگاه کردم که میشه jong. و تو لیست آخر هم به روز ...
  34. اسم شما به کره ای چی میشه!؟ - اقتصاد ایران آنلاین | خبر فارسی

    khabarfarsi.com/n/5015498
    اسم شما به کره ای چی میشه!؟ خلاصه خبر. مثلا: - من متولد1997/7/5 هستم تو لیست اول به آخرین شماره سال تولدم یعنی 7 نگاه کردم که میشه lee - تولیست دوم به ماه تولدم ...
  35. اسم شما به کره ای - انجمن علمی زیست شناسی فرهنگیان امیر ...

    www.akbio.blogfa.com/tag/اسم-شما-به-کره-ای
    what is your name into korean اسم شما به کره ای چی میشه؟ شما طبق دستور عمل موجود در ادامه مطلب می تونید اسم کره یی تونو پیدا کنید! مثلا : من متولد1993 /6/16 هستم ...
  36. اسم شما به کره ای چی میشه؟! - نسخه قابل چاپ - انجمن تازه عروس

    tazearoos.takbb.com/printthread.php?tid=1709
    اسم شما به کره ای چی میشه؟! - faranbanoo - ۲۸ ۲-۱۳۹۲ ۰۹:۴۵ صبح اسم شما به کره ای چی میشهشما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید! مثلا:
  37. اسم شما به کره ای چی میشه ؟؟؟ - بازی آنلاین

    www.flashkhor.com › ... › مسائل متفرقه › گفتگوی آزاد
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 3پست - ‏2 نویسنده
    شما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره یی تونو پیدا کنیددیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا ...
  38. اسم شما به کره ای چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - پاتوق 501ای ها.수다방 .. ...

    www.ss501123.blogfa.com/post/38
    ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 이 블로그는 SS 501의 나의 좋아하는 밴드에 최선을 다하고 있습니다. اسم شما به کره ای چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ...
  39. اسم شما به کره ای چی میشه(البته با یک روش دیگه) - صفحه 3 - ...

    animpark.net › مباحث مفید › کتابخانه › سالن مطالعه
    ۱۵ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - میشه نگام کنی ؟ راحت شه زندگیم چشم بر ندار ازم ، میپاشه زندگیم هر کس به جز تو رو انکار میکنم من عاشق توام ! اقرار میکنم .
  40. اسم شما به کره ای چی میشه(البته با یک روش دیگه) - صفحه 2 - ...

    animpark.net › مباحث مفید › کتابخانه › سالن مطالعه و دانلود
    ۲۶ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - RE: اسم شما به کره ای چی میشه(البته با یک روش دیگه). کلا اسمت یا باید بشه شلوار لی یا بستنی کیم یا بانو چویی!(اون بیچاره فامیلیش چویی بودا!
  41. حرفهای زیبا-عکسهای ناز - اسم شما به کره ای چی میشه؟؟

    sarv1811.blogfa.com/post-177.aspx
    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شما طبق دستور العمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید! مثلا: شخصی که متولد ۱۹۹۷/۷/۵ هست تو لیست اول به آخرین شماره سال تولدش یعنی ۷ ...
  42. اسم شما به کره ای چی میشه!؟ - جذاب

    www.jazzaab.ir/news_detail_17025.html
    شما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید! مثلا. من متولد۱۹۹۷/۷/۵ هستم تو لیست اول به آخرین شماره سال تولدم یعنی ۷ نگاه کردم که میشه lee.
  43. me&k-pop - اسم شما به کره ای چی میشه؟

    k-pop102.blogfa.com/post/26
    شما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره یی تونو پیدا کنید! مثلا. من متولد9|5|1998 هستم تو لیست اول به آخرین شماره سال تولدم یعنی 8 نگاه کردم که میشه choi.
  44. پـیـتـزآ مَـخـلـوطـ - اسم شما به کره ای چی میشه؟؟؟!!!

    parisat21.blogfa.com/post/33
    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پـیـتـزآ مَـخـلـوطـ℘ - اسم شما به کره ای چی میشه؟؟؟!!! - εїз...زندگی را بیاموز از کسانی که زیبا زیسته اند...εїз - ℘پـیـتـزآ مَـخـلـوطـ.
  45. اسم شما به کره ای چی میشه!؟ - پی سی فروم، انجمن تخصصی ...

    forum.p30download.com › سرگرمی و تفریحات › مطالب جالب و خواندنی
    ۳۰ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید! مثلا: من متولد۱۹۹۷/۷/۵ هستم تو لیست اول به آخرین شماره سال تولدم یعنی ۷ نگاه کردم که ...
  46. اسم شما به کره ای چی میشه!؟ - جالب دیدنی و سرگرم کننده - ...

    forums.weare.ir › انجمن مطالب عمومی › جالب دیدنی و سرگرم کننده
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 4پست - ‏4 نویسنده
    اسم شما به کره ای چی میشه!؟ - ارسال شده در جالب دیدنی و سرگرم کننده : اسم شما به کره ای چی میشهشما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ای تونو ...
  47. اقتصاد ایران آنلاین - اسم شما به کره ای چی میشه!؟

    eghtesadeiranonline.com/vdcevz8zojh8pwi.b9bj.html
    شما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید!
  48. raholl | اسم شما به کره ای چی میشه!؟ | همخونه

    www.hamkhone.ir/member/132/blog/view/15999/
    ۳۰ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید! مثلا. من متولد۱۹۹۷/۷/۵ هستم تو لیست اول به آخرین شماره سال تولدم یعنی ۷ نگاه کردم که ...
  49. اسم من به کره ای چی میشه؟

    news.wahyu-jatmiko.com/اسم-من-به-کره-ای-چی-میشه؟/
    اسم من به کره ای چی میشه؟ ... ورפב پسرآ ممטּوع. من متولد۱۹۹۷ ۷ ۵ هستم تو لیست اول به آخرین شماره سال تولدم اسم شما به کره ای چی میشه. بیشتر.
  50. اسم شما به کره ای چی می شه !؟ - پارسینه

    www.parsine.com/fa/news/122856/اسم-شما-به-کره-ای-چی-می-شه-
    ۲ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شما طبق دستورالعمل زیر می توانید اسم کره ای خود را پیدا کنید مثلاً من متولد 5/7/1997 هستم. ... معنی kim ki bumیا kim ki min به فارسی چی میشه ؟
  51. اسم شما به کره ای چی میشه!؟ - وبلاگ ها - انجمن‌های تخصصی ...

    www.tarfandestan.com › وبلاگ ها › مترسک
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید ! مثلا اگـــــــــــه من متولد۱۹۹۷/۷/۵ باشـــــــــــ.
  52. اسم شما به کره ای چی میشه!؟ - تارنما پارسی زبانان (پرشین تیم )

    persianteam.ir › ... › ارشیو انجمن تفریح و سرگرمی
    ۳۰ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید! مثلا: کسی که متولد ۱۹۹۷/۷/۵ هست، تو لیست اول به آخرین شماره سال تولدش یعنی ۷ نگاه ...
  53. اسم تان را به زبان کره ای در این بخش پیدا کنید! - عکس

    www.nazweb.ir/65173-in-this-section-find-your-name-in-korean.html
    19: Ki * 20: Bum * 21: Min * 22: Hyun * 23: Ho * 24: Ki * 25: Bum * 26: Min * 27: Hyun * 28: Ho * 29: Ki * 30: Bum اسم شما به کره ای چی میشه ؟؟؟ لاغری در 10 دقیقه ...
  54. اسم شما به کره ای چی میشه؟؟؟ - انجمن های پیچک

    forums.pichak.net › موضوعات عمومی › گفتگوی آزاد
    ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 3پست - ‏2 نویسنده
    اسم شما به کره ای چی میشهشما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید! مثلا: من متولد۱۹۹۷/۷/۵ هستم تو لیست اول به آخرین شماره سال ...
  55. اسم شما به کره ای چی میشه!؟ - انجمن تفریحی و سرگرمی پت و مت

    www.pat-o-mat.com › ... › بخش ویژه کاربران › سرگرمی بین کاربران
    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 5پست - ‏4 نویسنده
    شما طبق دستور العمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید! مثلا: شخصی که متولد ۱۹۹۷/۷/۵ هست تو لیست اول به آخرین شماره سال تولدش یعنی ۷ ...
  56. اسم شما به کره ای چی میشه؟؟ - کومه

    www.coome.ir › ... › انجمن های تفریح و سرگرمی کومه › نظرسنجی
    ۱۸ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره یی تونو پیدا کنید! مثلا من متولد 2000/10/2 هستم تو لیست اول به آخرین شماره سال تولدم یعنی 0 نگاه کردم ...
  57. تالارهای گفتمان انجمن بانیان جوان - اسم شما به کره ای چی میشه!؟

    forum.banianejavan.ir/archive/index.php?thread-13721.html
    ۲۲ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مثل شما متولد سال 2/5/ 1370 هستید. پس در لیست اول به 0 اخرین عدد سال تولد نگاه می کنیم میشود : Kim تولیست دوم به ماه تولد یعنی 2 نگاه میکنیم که ...
  58. اسم شما به کره ای چی میشه!؟ - Kord Gsm

    www.kord-gsm.ir/thread19972.html
    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید! مثلا: من متولد۱۹۹۷/۷/۵ هستم.
  59. آخرش چی میشه فیلم کره ای ماه وخورشید - خانه

    offdate.ir/post-1251.html
    آخرش چی میشه کره‌ای این مرسوم نیست اما این و سط مسطام فیلم مچ پوینت یا همون ... اسم شما به کره ای چی میشه به نظر شما کدوم فیلم کره ای ناز تره نظر من رود خانه ی ماه ...
  60. & بیاین ببینین اسمتون به کره ایی چی میشه & - رسانه کره ...

    koreapix.rozblog.com/Forum/Catgory/16/Post/115
    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اگه میخوای در انجمن کره پیکس بنویسی باید عضو بشی ... تولیست دوم به ماه تولدم یعنی 7 نگاه کردم که میشه jong ... اسم شما به کره ای چی میشه ؟
  61. مهناز : اسم شما به کره ای چی میشه؟؟؟ - Khazoon.ir ::. خزون

    khazoon.ir/Blogs.aspx?...اسم%20شما%20به%20کره%20ای%20چی%20می...
    شما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید! مثلا ... و تو لیست آخر هم به روز تولدم یعنی ۵نگاه کردم که میشه boom. پس میشه:lee-jong-bom. شما هم به ...
  62. بهترین وبلاگ طنز و سرگرمی - اسم شما به کره ای چی میشه

    www.dastesiyah2.blogfa.com/tag/اسم-شما-به-کره-ای-چی-میشه
    بهترین وبلاگ طنز و سرگرمی - اسم شما به کره ای چی میشه - دست سیاه2 - تصاویر جالب و دیدنی جک و پ نه پ وآهنگ های جدیدو...
  63. اسم شما به کره ای چی میشه!؟ - تی نیوز

    tnews.ir/news/D35613960130.html
    یکی از مدیران سابق اپل به زندان افتاد. براساس گزارش های رسیده از شرکت اپل یکی از مدیران سابق این شرکت که اقدام به فروش اطلاعاتی کاملا محرمانه در خصوص.
  64. اسم شما به زبان کره ای!!! - سمپادیا

    www.sampadia.com › ... › زبان‌شناسی و ادبیات › سایر زبان‌های خارجی
    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 15پست - ‏14 نویسنده
    اگه دوست دارید اسمتون رو به زبان کره ای یاد بگیرید کافیه: ... فقط یه چیزی، این‌طوری که اسم خیلی‌ها یکی می‌شه، آیا شما از ما می‌خواهید باور کنیم که ...
  65. اسم شما به کره ای چی میشه!؟ | مجله بانوان | تالار گفتمان بانوان

    nisham.ir › انجمن › تالار عمومی › سرگرمی › جالب و خواندنی
    [attach] شما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید! مثلا من متولد۱۹۹۷/۷/۵ هستم تو لیست اول به آخرین شماره سال تولدم یعنی ۷ نگاه...
  66. هـر چـی تـــــو بــخــــوای - اسم شما به کره ای چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟

    m-a-1.blogfa.com/post-218.aspx
    اسم شما به کره ای چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟ لیست اول. 0:kim. 1:lee. 2:choi. 3:kim. 4:lee. 5:choi. 6:kim. 7:lee. 8:kim. 9:lee. لیست دوم. 1:tea. 2:jong. 3:jin. 4:ki. 5:min. 6:hong. 7:jin.
  67. (‿) Something 4 Fun (‿) - اسمتون به کره ای چی میشه؟؟؟

    www.sth4fun.blogfa.com/post/142/اسمتون-به-کره-ای-چی-میشه-
    Something 4 Fun (✿◠‿◠) - اسمتون به کره ای چی میشه؟ ... عدد ماه (۵) میشه اول اسمش و روز تولد میشه آخر اسمش! اینم اسم ما سه تا: Nazila: Han ... خب اسم شما چی شد؟
  68. اسم شما به کره ای چی میشه؟ - آن سوی خیال

    kharmaneomr.parsiblog.com/Posts/29/
    ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اسم شما به کره ای چی میشه؟ what-is-your-name-into-korean. شما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره یی تونو پیدا کنید. what-is-your-name-into- ...
  69. ستاره های کره - اسمتون به کره ای چی میشه !!!(خیلی جالبه)

    www.funnygirl3.blogfa.com/post/49
    به این ترتیب اسم شما به کره ای در میاد. مثلا: (پــــــــــــــــــــارکـــــــــ ســــــــــــــــو هــــــــــــــــــــیـــ). نوشته شده در شنبه پنجم بهمن 1392ساعت 17:43 توسط cho ara | نظر ...
  70. اسم شما به کره ای چی میشه؟؟ - دانلود فیلم و سریال کره ای

    hezar-dar.in/forum/Thread-اسم-شما-به-کره-ای-چی-میشه؟؟
    ۱۹ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اول فامیلی تون در واقع به سال میلادی چه سالی هستین اخرین رقمش مثلا من ۱۹۹۹که ۹ مورد نظر هست بعد پایین را از ۰ تا ۹ را نگاه کنین برای فامیلی
  71. اسم شما به کره ای چیه!؟!؟ - نوین آنلاین « دینی، علمی

    novinonline.blogfa.com/post/274
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید! مثلا: ... هستم تو لیست اول به آخرین شماره سال تولدم یعنی 5 نگاه کردم که میشه Choi.
  72. موزیک ویدیو کره ای که رادیو کره هروز صبح پخشش میکنه

    www.aparat.com/.../موزیک_ویدیو_کره_ای_که_رادیو_کره_هروز_صبح_...
    ۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نیلوفر 7 موزیک ویدیو کره ای که رادیو کره هروز صبح پخشش میکنهامیدوارم شما خوشتون بیاد اسمش را هم نمیدونم❤❤ جدید باش و به روز❤❤به وبم سر ...
  73. اسم شما به کره ای چی میشه؟ - funny kpop (مطالب جالب kpop و ...

    kpop-ss501-fans.blogfa.com/post/5
    اسم شما به کره ای چی میشه؟ دسته بندی : اسم شما به کره ایی چی میشه؟ شما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید! مثلا: من متولد۱۹۹۷/۷/۵ هستم تو ...
  74. پست های خفن - اسم کره ای شما

    facesosk.blogfa.com/post/1475
    پست های خفن - اسم کره ای شما - ما بهترین نیستیم اما بهترین ها به سراغ ما می ایند! ... هستم تو لیست اول به آخرین شماره سال تولدم یعنی9نگاه کردم که میشه Kim.
  75. بلاگ ریدر | اسم شما به کره ای

    aryavaezi.blogreader.ir/page-490853.html
    ۳۰ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اسم شما به کره ای چی میشهشما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید! مثلا: من متولد29/5/1999 هستم تو لیست اول به آخرین شماره ...
  76. اسم شما به کره ای چی میشه!؟

    newbahar.lxb.ir/post/.../اسم%20شما%20به%20کره%20ای%20چی%20میش...
    اسم شما به کره ای چی میشه!؟,بروز ترین پایگاه تفریحی ایران.
  77. ارسال پاسخ به اسم شما به کره ای چی میشه!؟

    www.gertoop.com/forum/newreply.php?tid=7121&pid=8036
    ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پاسخ به موضوع: اسم شما به کره ای چی میشه!؟ نام کاربری: عنوان ارسال: نماد ارسال: بدون نماد, 4 3. Wow1 Wov We Uq Ty Tr Ru Rt Ow Ou Neubunt K
  78. اسم شما به کره ای چی میشه!؟ - نسخه قابل چاپ

    www.gertoop.com/forum/printthread.php?tid=7121
    ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... ای چی میشهشما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید! ... تو لیست اول به آخرین شماره سال تولد یعنی ۷ نگاه کنید که میشه lee
  79. موضوع: اسم شما به کره ای چی میشه!؟

    www.mkvland75.com/forum/thread24556.html
    ۲۹ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید! مثلا: من ... تولیست دوم به ماه تولدم یعنی ۷ نگاه کردم که میشه jong و تو لیست آخر هم به ...
  80. اسمتون به کره ای چی میشه؟!

    www.gol001.rzb.ir/Forum/Catgory/6/Post/14
    ۳۱ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اسمتون به کره ای چی میشه؟! بنر 2. بنر 2 ... محل بنر شما ... مثلا من متولد07/01/1996 هستم که طبق متن های زیر اسم من به کره ای میشه:choi tae hyun
  81. اسم خود را به کره ای ببینید چی میشه !؟

    pnu-club.com/79952-اسم-خود-را-به-کره-ای-ببینید-چی-میشه-؟/
    ۳۰ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 19: Ki * 20: Bum * 21: Min * 22: Hyun * 23: Ho * 24: Ki * 25: Bum * 26: Min * 27: Hyun * 28: Ho * 29: Ki * 30: Bum اسم شما به کره ای چی میشه ؟
  82. اسم شما به کره ای چی میشه!؟ - انجمن علمی و تفریحی دوستان

    www.dostanforumes.ir/thread40954.html
    ۲۹ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 3پست - ‏2 نویسنده
    شما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید! مثلا: من متولد۱۹۹۷/۷/۵ هستم.
  83. اسم خود را به کره ای ببینید چی میشه !؟ - ایران ویج

    forum.iranvij.ir › ... › سرگرمی تفریحی › مطالب جالب و خواندنی
    ۳۰ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 3پست - ‏2 نویسنده
    شما می توانید طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید ! مثلا: ... تولیست دوم به ماه تولدم یعنی ۷ نگاه کردم که میشه jong و تو لیست ...
  84. «« اسم شما به خطـ کــــــره ای »» - نسخه‌ی قابل چاپ - انـجمـن ...

    kpop-fans.com/printthread.php?tid=23792&page=10
    RE: «« اسم شما به خطـ کــــــره ای »» - ♥No.1♥ - 08-03-2012 10:22 AM منم میخوام ... اینطــوری هم میشه زینب رو نوشت : 세이납 که تلفظــش میشه : Seiinab -------------
  85. شاهد عینی // برگردان تبلیغات برند های خارجی به سبک ...

    kafemarketing.com/شاهد-عینی-برگردان-تبلیغات-برند-های-خا/
    از انجایی که این محصولات در کشور ما بازار مصرف گسترده ای رو در بر میگیرن یکی از ... یکی از برند هایی که این روزها زیاد بین خانم ها استفاده میشه کرم های شون(Schon) هستند. ... به نظر شما بهتر بود از چه عبارتی به جای کره بدن استفاده می شد؟ ... کنم اما حسی که اسم کره به من داد این بود که یک ماده جامد و به شدت چرب رو باید استفاده کنم ...
  86. اسم خود را به کره ای ببینید چی میشه !؟ - دهکده اینترنتی بام ...

    www.daba.ir/shtopic.aspx?id=90&gid=25367
    شما می توانید طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید ! مثلا: من متولد۱۹۹۷/۷/۵ هستم تو لیست اول به آخرین شماره سال تولدم یعنی ۷ نگاه کردم که میشه ...
  87. دانلود سریالهای کره ای » دانلود کامل سریال کره ای دختر دوست ...

    koreurmia.qrt.ir/post/my-lovely-girl/
    اسم به کره ای : 내겐 너무 사랑스러운 그녀 کارگردان :پارک هیونگ کی (کارگردان بوی خوش یک زن ) نویسنده : نو جی سول (نویسنده بوی خوش یک زن ) ژانر: رومنس , موسیقی
  88. اسم شما به کره ای چی میشه؟! - نسخه قابل چاپ - انجمن تازه عروس

    tazearus.ir/printthread.php?tid=1709
    9پست - ‏8 نویسنده
    اسم شما به کره ای چی میشه؟! - faranbanoo - ۲۸ ۲-۱۳۹۲ ۰۹:۴۵ صبح اسم شما به کره ای چی میشهشما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید! مثلا:
  89. اولین تجربه رانندگی با JAC S5 توربو | دنده 6 - مجله آنلاین ...

    dande6.com/21418/اولین-تجربه-رانندگی-با-jac-s5-توربو.html
    ۱۱ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - قدرتی که در شاسی بلند های کره ای با پیشرانه 2.4 لیتری کسب خواهید ... تا به صورت الکترونیکی در صورت نیاز مشکل فشار باد تایر را به شما اطلاع دهد . .... که به اسم چهار چرخ متحرک فروخته میشه ولی دیفرانسیل عقب هیچ نیرویی رو ...
  90. اسمتون به ژاپنی چی میشه؟ ؟ | جستجو در وبلاگها | وبلاگ 24

    weblog24.com/list/اسمتون-به-ژاپنی-چی-میشه؟-؟.html
    اسمتون به کره ای چی میشه خیلی جالبهاول تاریخ تولدتون رو به میلادی تبدیل کنید. مثلا مال من 20000107 هستش. .... اسم شما به کره ای چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟شما طبقدستور عمل ...
  91. اسم شما به کره ای - عشقم هیون جونگ

    songju-jinhoon.persianblog.ir/post/15/
    ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اسم شما به کره ای چی میشه؟ شما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره یی تونو پیدا کنید! مثلا. من متولد1997/7/5 هستم تو لیست اول به آخرین شماره ...
  92. اسم شما به کره ای چی میشه. در کشور کره معمولا اسم آدم ها بر ...

    www.hammihan.com/post/1137315
    اسم شما به کره ای چی میشه. در کشور کره معمولا اسم آدم ها بر حسب تاریخ تولدشان تعیین میشودحالا تاریخ تولدتان را به میلادی محاسبه کنیدشما می توانید طبق دستور ...
  93. آیا می دانید اسم شما به کره ای چه میشود؟تبدیل اسم فارسی به ...

    shahtor.ir/.../آیا+می+دانید+اسم+شما+به+کره+ای+چه+میشود؟تبدیل+اسم+فا...
    شما می توانید طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید ! ... متولد1994/6/24 هستم تو لیست اول به آخرین شماره سال تولد یعنی 4 نگاه بکنید که میشه lee
  94. رسانه کره پیکس | افسانه خورشید و ماه,شبکه سه

    www.korepix.ir/
    سریال کره ای,عکس کره ای,فیلم کره ای,آهنگ کره ای,وب آسیایی | دانلود فیلم و سریال ... در صورتی که Adobe Flash Playe در مرورگر اینترنت شما نصب باشه میتونید آهنگ و گوش بدید .... فردا شب نظرسنجی سریال سرنوشت بسته میشه و نتایج هم اعلام خواهد شد. .... او در ۲۶ آپریل ۲۰۰۵ با بازیگری به اسم یون جانگ هون (Yeon Jung hoon) ازدواج ...
  95. جام جم سیما | موج سریال های کره ای در تلویزیون ایران

    sima.jamejamonline.ir/NewsPreview/1482327860716870520
    پخش سریال «دونگ‌یی» موج جدیدی از توجه مخاطبان به سریال های کره ای را همراه .... در جواب باید گفت یک سریال ایرانی یا یک فیلم سینمایی خوب ایرانی میشه نام ... مردم عزیز شما همین سریال کره ای ایسان موسیقیهای فیلم رو دانلود کنید ببینید کره ایها در ...
  96. دانلود سریال کره ای سرنوشت :: دانلود آهنگ جدید|زمین2موزیک ...

    earth2music.blog.ir/.../Download%20Serial%20Korea%20Faith%20The...
    ۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - امروز چهارشنبه 29 بهمن 1393 شما در زمین2موزیک هستید. صفحه اصلی تماس با من ... دانلود رایگان سریال کره ای جدید سرنوشت ( ایمان ) با کیفیت خوب. Download ... پس کی آلبوم مرتضی پاشایی به نام اسمش عشقه پخش میشه؟؟ حمید می‌گه:.
  97. حذف ایران از جام ملت های آسیا/حیف از توپی که به تیرک خورد ...

    www.khabaronline.ir/detail/396610/sport/iran-soccer
    ۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عراقی ها علاقه ای به کشیده شدن بازی به دقایق اضافه نداشتند. .... 819 55 پاسخ به این نظر شما قبلا به این نظر رای داده اید ... حرفه ای فوتبال ایران باختیم و مطمئنا این عراق تیمی نیست که از پس کره ... چند میلیارد بریزیم به پای این مربی و فقط خودمون رو با اسم منچستر و رئال گول بزنیم؟ .... روز به روزم افتضاح تر میشه.
  98. اسمتون به زبان کره ای چی میشه؟! - نسخه قابل چاپ - انجمن ...

    www.parvanegan.com/printthread.php?tid=62541&page=7
    ۵ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - RE: اسمتون به زبان کره ای چی میشه؟! - You - ۱۱-۲۴-۱۳۹۲ ۰۸:۵۲ صبح مرسی عزیزم خیلی جالب بود. اسم من خیلی سخت نوشته میشه البته یکی از اسم هام ...
  99. اسم شما به کره ای چی میشه!؟ - اقتصاد ایران آنلاین | قطره

    www.ghatreh.com/news/nn13711654/اسم-شما-کره-میشه
    ۲۹ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شما طبق دستور عمل زیر می تونید اسم کره ای تونو پیدا کنید! - مثلا: من متولد1997/7/5 هستم تو لیست اول به آخرین شماره.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.