عکس های خفن - عکس بازیگران

عکسهای بازیگران ایرانی عکس از بازیگران عکس بازیگران,بازیگران ایرانی,تصاویر بازیگران ایرانی,عکس جدید بازیگران,عکس بازیگران زن,جدیدترین عکس

عکس های خفن - عکس بازیگران

عکسهای بازیگران ایرانی عکس از بازیگران عکس بازیگران,بازیگران ایرانی,تصاویر بازیگران ایرانی,عکس جدید بازیگران,عکس بازیگران زن,جدیدترین عکس

ایده برای طراحی مبل‌ به کمک اشیاء مختلف

ایده برای طراحی مبل‌ به کمک اشیاء مختلف

    • نتیجه تصویری برای ایده برای طراحی مبل‌ به کمک اشیاء مختلف
    • نتیجه تصویری برای ایده برای طراحی مبل‌ به کمک اشیاء مختلف
    • نتیجه تصویری برای ایده برای طراحی مبل‌ به کمک اشیاء مختلف
    • نتیجه تصویری برای ایده برای طراحی مبل‌ به کمک اشیاء مختلف
    تصاویر بیشتر برای ایده برای طراحی مبل‌ به کمک اشیاء مختلف

  1. گیر - خانه داری - آکاایران

    khanehdar.akairan.com/tag/گیر/
    در طراحی مبل از اشیاء مختلف پیرامون خود ایده بگیرید و راحتی را بیش از هر چیز مد نظر ... بنفش برای طراحی اتاق‌نشیمن به ایجاد فضایی صمیمانه و دوستانه کمک می‌کند.
  2. طراحی - خانه داری - آکاایران

    khanehdar.akairan.com/tag/طراحی/
    البته این مطلب برای افرادی است که هنوز خانه نساخته اند و به دنبال طرح و ایده های جالب هستند. این. .... طراحی با کمک راکت بدمینتون و تنیس! طراحی با ... در طراحی مبل از اشیاء مختلف پیرامون خود ایده بگیرید و راحتی را بیش از هر چیز مد نظر قرار دهید.
  3. ایده برای طراحی مبل‌ به کمک اشیاء مختلف - دکوراسیون

    www.decorationha.com/1393/.../ایده-برای-طراحی-مبل‌-به-کمک-اشیاء-مخ...
    ۲ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ایده ,طراحی مبل‌ , اشیاء مختلف,طراحی مبل‌ دکوراسیون,سایت طراحی دکوراسیون.
  4. معرفی رشته طراحی صنعتی - بیتوته

    www.beytoote.com/scientific/.../introducing-courses-industrial-design.ht...
    طراحی محصول (شامل لوازم خانگی، مبلمان اداری و خانگی، وسایل صوتی و تصویری، موبایل، ... طراحی بسته بندی: بسته بندی کالاهای مصرفی و محصولات مختلف. .... من شدیدا علاقه مند به طراحی خودرو و اشیاء فانتزی هستم و ایده های بسیار خوبی برای اجرا دارم. ... بسیار کمیاب است) می تواند در کنار گشت و گذار در اینترنت کمک کننده باشد.
  5. طراحی مبل‌ را یاد بگیرید | برترین‌ها - Vista News Hub

    vista.ir/page/177778/طراحی-مبل‌-را-یاد-بگیرید
    در طراحی مبل از اشیاء مختلف پیرامون خود ایده بگیرید و راحتی را بیش از هر چیز مد نظر قرار دهید. بسیاری از مبل‌های فوق قابل انعطاف بوده، مناسب فضاهای مختلف به ...
  6. تبریز شهر آرزوها - اصول کلی نورپردازی درختان در پارک‌ها و ...

    tabrizemodern.blogfa.com/post-1184.aspx
    ۲۵ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نور پردازی در پارک شهری می‌بایست در راستای اهداف فوق باشد؛ 1- کمک به ... نورپردازی فضاهای مختلف یک پارک، به صورت مجرد و جدا از مباحث کلی طراحی و هماهنگی محیطی و ایده کلی ... معمولاً بهترین راه برای نورپردازی اشیا استفاده از نورهای مختلف به ... فرش تالار مرکزی شهر شهرک مبلمان و خودرو میارمیار پارکینگ طبقاتی و ...
  7. طراحی مدرن انواع نورپردازی برای دکوراسیون خانه - دانلود ...

    www.downloadsoftha.blogsky.com/.../طراحی-مدرن-انواع-نورپردازی-برای...
    ۶ دقیقه پیش - حضور نور در آشپزخانه را هرگز از یاد نبرید، اگر دکوراسیونی ایده آل می ... انتخاب و طراحی نورپردازی می‌تواند به اندازه انتخاب رنگ و مبلمان برای ... طراحی کردن یک اتاق نشیمن عالی به این بستگی دارد که شما بتوانید یک توازن بین ظاهر اشیا و ... این تصاویر دکوراسیون داخلی به طراحان کمک میکند انواع طرح های مختلف از .
  8. هنر و مهارتهای زندگی - انواع دکوراسیون و چیدمان 3

    homeart.blogfa.com/cat-49.aspx
    ۳ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - می توانید از طرح‌های مختلف استفاده و حال‌وهوای تمام اتاق‌ها را عوض کنید. .... مبل های خود را در اتاق به طور متعادل چیدمان کنید(مطمئن شوید که در حدود 50 سانت میان مبل ها راه ... سبک شخصی خودتان را با ترکیب کردن اشیاء قدیمی و جدید نشان دهید. ..... طرح هایی که به شما کمک کند برای طراحی دکوراسیون منزل خود ایده بگیرید.
  9. معرفی کتاب: آشنایی با روند طراحی صنعتی

    www.newdesign.ir/search.asp?id=1009&rnd=170
    ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ... تا با ایده پردازی و ساخت اشیاء مختلف، راهکارهایی مناسب برای حل مشکلات ... این کتاب با هدف کمک به شما در آشنایی با روند طراحی، تدوین شده است.
  10. معرفی رشته طراحی صنعتی

    sherafat.sch.ir/Default.aspx?PageId=313
    طراحی صنعتی به عنوان یک رشته و شغل، آمیخته‌ای است از علم و هنر. ... طراحی بسته‌بندی : بسته بندی کالا و محصولات مختلف. · طراحی .... ۲۵ طراحی به کمک کامپیوتر ۲۶ طراحی فنی ۱ ۲۷ طراحی فنی ۱ (مبانی) ۲۸ طراحی فنی ۲ ۲۹ طراحی فنی ۳ ۳۰ طرح اشیاء در تمدن اسلامی .... شرکت های طراحی داخلی، سازمان های مرتبط با مبلمان شهری، ایده پردازی ...
  11. چاپ مطلب - معماری نیوز

    memarinews.com/prtd.90s2yt0noa26y.html
    توجه به طراحی داخلی و نحوه و تقسیم بندی پلان ها، نقش مهمی را در ساختار معماری یک بنا ... مصالح، توجه به نحوه قرار گیری و تعامل مابین فضاهای مختلف از جمله ویژگی هایی ... و از محدودیت های معماری در زمینه اجرا، معمولا خبری نیست و می توان به ایده های بلند ... که جهت برطرف کردن یکدستی آن می توان از یک قالیچه در زیر میز مبل استفاده کرد.
  12. ۹ روش برای تغییر فضای اتاق با وسایل جانبی - دکودا | ایده ...

    decoda.tv/index.php?contentID=153
    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نکته مهم در چیدمان هر اتاق این است که اشیائی مختلف در نقاط مختلف اتاق ... یکی از ساده ترین وسایلی که می‌توانید با کمک آن به اتاق نشیمن خود طرح ... بعضی از طراحان معتقدند یکی از ساده ترین نکات برای چینش وسایل استفاده چندگانه از آنهاست. ... میز ناهارخوری را طوری تزئین کنید که گویی می‌خواهید لباس تنش کنید.
  13. طراحی داخلی و دکوراسیون چیدانه | بحث

    www.chidaneh.com/talk/ایده-های-خلاق-میخوام-واسه-طبقه-بندی
    ۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عزیزم یه ایده ای که باعث میشه کتابخونه ها و طبقه بندی ها زیبا تر به نظر برسه ... تیکه ام دی اف همرنگ و یا با استفاده از چینش ابزارها و اشیاء به این مهم برسید. ... مثلا می خواهد یک مبل طراحی کند اول کلی عکس های مختلف از طراحی های مبل دیده و ... بهت کمک کنه حتما روی لینکای زیر کلیک کن شاید ایده هاش به دردت خورد:.
  14. دکوراسیون ، چیدمان ، مبلمان ، معماری ، طراحی ...

    design-home.ir/دکوراسیون-داخلی-و-چگونگی-تقسیم-فضا/
    الگوهای و ایده های مختلفی اعم از مدرن و کلاسیک، توسط طراحان این رشته به کار گرفته ... تجسم بخشید، چه بسا به گونه ای میان گستره ای، موضوع فعالیت رشته های مختلف هنری ... و یا حتی سفید به زنده تر کردن فضا کمک بیشتری می نماید و فضا بزرگتر به نظر می آید. ... ۱ – نور را دریاب: نور عنصری است که با آن دیدن اشیا ممکن می شود.
  15. 181 - مشاهده مطالب

    www.tebyan.net/newmobile.aspx?SUBJECTID=994...180...10...
    همراه با کاناپه ‌های بزرگ چرمی می ‌توانید از مبلمان چوبی بزرگی که با رنگ چرم هماهنگ ... به کمک فنگ شویی فضای داخلی خانه را اصلاح کنید و انرژی های مثبت را به جریان اندازید. ... پس ابتدا به بررسی بخش های مختلف خانه می پردازیم، البته مراقب باشید که در به .... اگر به دنبال چند ایده برای طراحی دکوراسیون داخلی برای تغییر‌دادن خانه‌تان ...
  16. ایده‌هایی برای طراحی مبل‌ - همشهری آنلاین - hamshahrionline

    new.hamshahrionline.ir/(S(bhyusyrjhu0kae553r4wmi45))/details/.../tips
    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ ه‍.ش. - همشهری آنلاین- ندا شریف: در طراحی مبل از اشیاء مختلف پیرامون خود ایده بگیرید و راحتی را بیش ... بسیاری از مبل‌های فوق قابل انعطاف بوده، مناسب فضاهای مختلف به خصوص کوچکند. .... مواد معدنی کلیدی برای کمک به کنترل فشار خون.
  17. دانلود طراحی 3 بعدی

    www.p30world.com › نرم افزار › گرافیک
    ۲۳ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این نرم افزار به شما کمک می کند تا بتوانید طرح ها و مدلهای بسیار زیبا از هر آن چیزی که در ... را طراحی کرده و طرح ایده آل خود را به تصویر بکشید ! ... می توانند اقدام به طراحی قسمت های مختلف مبلمان و نمای داخلی به صورت سه بعدی نمایند.
  18. دانشکده مجازی معماری [آرشیو] - Asre Javan

    dvb55.com/archive/index.php/t-409634.html
    تبدیل ایده به فرم در طراحی معماری یک مرحلۀ خاص و محدود از زمینه‌های پژوهشی و تجربی است که بسیار .... حالا مساله من در این محور پیش رونده و فزاینده ‌این است که به کمک ابزار ریاضی و هندسه به وحدت با .... تمرین کنید و از اشیاء مختلف به همین شیوه طراحی کنید. .... این نوع اشیا شامل لباس های نظامی رزمی، اسلحه و دیگر وسایل رزمی نیز هستند.
  19. دانستنی ها ‹ شرکت مندا

    mandaco.ir/?cat=48
    بهترین ایده پراکنده کردن جاشمعی ها در مکان های مختلف خانه است. ... بیشتر مردم دوست دارند فضای زیادی در وسط خانه ایجاد کنند و مبل ها را به دیوار می چسبانند .... طراح متخصص به دلیل دیدگاه تربیت شده اش با نگاهی متفاوت به اشیا و روابط آنها می ... در طراحی ابزاری وجود دارد که به طراح کمک می کند تا به وسیله آن، آنچه در ذهن دارد را بیان کند.
  20. طراحی داخلی طراحی داخلی گروهی از کارهای مختلف را توصیف می ...

    www.uast13.ir/fa/امور-فرهنگی-و...معماری.../1963-مهدی-عسگری?...
    طراحی داخلی (Interior Design) که به عنوان یک حرفه، یک هنر و یک صنعت در دنیا ... موثر از فضا، کاربر رفاه و طراحی عملکردی به توسعه حرفه ای طراحی داخلی معاصر کمک کرده ... در این متن سبک اشاره به یک ترکیب بندی بر اساس یک تصویر از یک ایده خاص، ... از داخل کابین، مانند رنگ، مبلمان، مبلمان قالبگیریهای و قاب سازی، طراحی دارد.
  21. دکوراسیون

    mydecor.blogfa.com/
    فروشگاه ایننترنتی دکورکالا امکان خرید اینترنتی انواع کالاهای مبلمان و دکوراسیون ... دکورکالا همچنین تلاش می کند تا با کمک به ترویج فرهنگ استفاده و اطمینان به راه ... در حقیقت، استفاده از گلها، گیاهان ، درختچه ها و ترکیب گونه های مختلف آنها با ... های زیبا، در کنار اضافه کردن یک اثرهنری به فضای سبز، امکان بازیافت اشیاء دور ...
  22. تصویر اسکیس,راندو,کروکی,پرزانته+ش یت بندی [بایگانی] ...

    www.njavan.com › ... › مهندسی معماری › دانشگاه معماری › کاردانی معماری
    ۲۷ شهریور ۱۳۸۷ ه‍.ش. - تمرین کنید و از اشیاء مختلف به همین شیوه طراحی کنید. با افزایش ... چاقوی جیبی، ماژیک و مداد رنگی روی کاغذ A4، ایده و طراحی از آلاله بلالی مقدم
  23. Inner Disign - مبلمان در معماری داخلی ساختمان

    memaridakheli2011.blogfa.com/cat-2.aspx
    یک اتاق با توجه به مورد استفاده های که دارد آرایش شود اجزای استفاده شده در اتاق باید ... تا هر شخصی بنا به سلیقه خود از آنها کمک و ایده گرفته برای طراحی بهتر منزل خود. ... 6_movement طراحی مسیر حرکتی مناسب داخلی فضا که در نحوه های مختلف طراحی ... که موجودات و اشیا را برای ما جذاب تر و حتی به گونه ای معنوی، عمیق تر نشان می دهند.
  24. یادگیری زبان های مختلف به کمک Learn Immersive و در دنیای ...

    kooy.ir/News860.html
    یادگیری زبان های مختلف به کمک Learn Immersive و در دنیای واقعیت مجازی ... ایده اصلی این طراحی چیزی است که آن ها آن را "سفرهای کوچک مجازی" نامیده اند. ... در حالیکه از در اتاق خود آنطرف تر نرفته اید و روی مبل راحتی خود نشسته اید. ... ساخته اند که می تواند اشیاء را در عکس یا فیلم های ویدئویی تشخیص داده و تقریبا به خوبی یک انسان، ...
  25. صنایع ماشین سازی ورامین CNC - آموزش نرم افزار کتیا Catia

    smvcnc.blogfa.com/page/22
    ... ورامین CNC. منبت 4 محور , cnc برش و حکاکی , روتاری 6 کله و 8 کله , دستگاه پایه مبل , دستگاه ام دی اف و چوب ... به کمک محیط های مختلف این نرم افزار می توان مراحل مختلف طراحی یک محصول از ایده اولیه تا پایان عمر کاری را مدیریت نمود. catia جزء معدود نرم ... ایجاد کپی از اشیاء در راستاهای طولی (Rectangular Pattern). ایجاد کپی از ...
  26. معماری - استاندارد طراحی هتل

    architecture4.blogfa.com/post-33.aspx
    میزان تسهیلات و تشکیلات مهمان پذیرها بازتابی از نیازها و سلیقه‌های مختلف مسافران ... با کمک نورپردازی دید را به سمت اشیاء مورد نظر و بخش‌های طراحی شده هدایت می‌کنیم. .... میزها و مبلمان طراحی کرد و نورهایی در سطح پایین، نورپردازی لبه‌ها و زمینه‌ی اشیاء .... اهداف طراحی که به معمار کمک می کند موفقیت نسبی هر ایده طراحی معین را ارزیابی ...
  27. دی 1392 - هنرهای دستی (خلاقیت کاردستی آشپزی و...)

    baharnarenj22.blogfa.com/1392/10
    برای ساخت این کاردستی فقط کافیه کلیدها را با رنگهای مختلف نقاشی و رنگ آمیزی کرده .... تزیینات دیواری، همیشه مورد استقبال طراحان و خانواده ها ی خوش سلیقه بوده و هست. .... اگر می خواهید رنگ زمینه بوم تان سفید نباشد، قبل از شروع آن را با کمک رنگ اکریلیک ... آیا به دنبال ایده های خلاقانه و جدید برای تزین دیوار اتاق و یا تغییرات در ...
  28. هنر پیمانه‌ای - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    fa.wikipedia.org/wiki/هنر_پیمانه‌ای
    تنها یک سال قبل چالز ایمز و سارین برای شرکت ردلیون مبلمان داخلی مدولار را تهیه ... این طراحی به ایده هنر مدولار به عنوان یک سیستم تولیدی که تصمیم گیرنده ... نه تنها این، با کمک کامپیوتر تولید (CAM) اجازه می‌دهد برای سفارشی سازی تولید انبوه اشیاء ... طرح کلی منحنی که حاصل موج دار شدن نیم رخ می‌شود، زمانی که ماژول‌های مختلف بر ...
  29. مجموعه مقالات گردآوری شده اینترنتی - معماری داخلی

    www.jmmj84.blogfa.com/cat-8.aspx
    ۱۴ مهر ۱۳۸۶ ه‍.ش. - این اشیا به خانه شخصیت میدهند و باعث میشوند که فضای خانه مقیاسی انسانی پیدا کند. .... تنوع زیاد در محصولات در ابعاد و رنگ های مختلف به طراحان کمک می کند تا ..... در طراحی مبلمان گاهی مهارت طراح به صرف یک ایده خلاقانه با ساختمانی ...
  30. فروشگاه اینترنتی مبلمان و اکسسوریز - تجهیزات ساختمانی

    www.decoratech.ir/index.php/2013-05-13-07-18.../تجهیزات-ساختمانی
    برای حفظ آرامش کودک در طراحی اتاق او به این نکات توجه کنید. ... کنید و سپس با استفاده از اشیاء و عناصر دیگر از قبیل اسباب بازی ها، تابلوهای نقاشی و. .... برای تغییر فصلی این کاناپه‌ها به جای تغییر روکش مبل، از لباس مبل کمک بگیرید. ... برای ایجاد اتاق خواب رمانتیک به احساسات خود دقت کنید و ایده های مختلف را آزمایش ...
  31. دکراسیون داخلی

    decoration115.blogfa.com/
    این نقطه تمرکز باید به دیوار تکیه داشته باشد و مبلمان دور از دیوارها چیده شوند تا ... با قرار دادن دو یا چند شیء کوچک در مقابل اشیاء بزرگ و کنار هم قرار دادن صندلیها و ... که در گوشه اتاق نصب میشوند نیز به ایجاد فضایی مناسب برای استراحت کمک میکنند. ... مختلف داشته باشد در این مطلب به بررسی ساختمانی با طراحی ایده آل نورپردازی ...
  32. نکاتی درباره معماری داخلی - باشگاه مادران

    www.madarclub.com/fa/print/news/32697
    الگوهای و ایده های مختلفی اعم از مدرن و کلاسیک، توسط طراحان این رشته به کار ... بخشید، چه بسا به گونه ای میان گستره ای، موضوع فعالیت رشته های مختلف هنری از ... جهت برطرف کردن یکدستی آن می توان از یک قالیچه در زیر میز مبل استفاده کرد. ... یا حتی سفید به زنده تر کردن فضا کمک بیشتری می نماید و فضا بزرگتر به نظر می آید.
  33. دانشجویی

    rashadasht.blogfa.com/
    یک اسکیس می تواند نحوه فکر کردن طراح را نسبت به موضوع طراحی بیان کند . ... اسکیس ها کمک خواهند کرد تا ما بیشتر در مورد ایده های خود فکر کنیم و آن ها را بررسی نماییم و بیشتر ... ۳٫مدل لباس پیشه های مختلف رو بخصوص برای آقایون و خانم ها یاد بگیرید. ..... بوفه ها در دوره هلنستی درهنر یونانی جهت نمای اشیاء تزئینی به شمار میرود.
  34. مهمان نوازها، توجه توجه ...

    salehin.ir/index/BpPortalsVShow/14828/675720
    ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پایگاه مقاومت بسیج شهید کمک نژاد-شهرستان اسلامشهر -استان تهران : آدرس ... هرگاه صحبت از دکوراسیون و طراحی داخلی خانه می شود ، ذهن بسیاری از ما متوجه ... یکی از ایده هایی که معمولا برای جداسازی اتاق نشیمن و پذیرایی در خانه ... یکی اجزای مبلمان به صورت آزادانه در فضا قرار گیرند و چیدمان های مختلف امکان پذیر باشد .
  35. دکوراسیون اتاق نشیمن ایده آل - کدبانوی ایرانی

    www.kadbanoo.net/دکوراسیون-اتاق-نشیمن-ایده-آل/
    دکوراسیون اتاق نشیمن ایده آل - امروزه اتاق های نشیمن به اتاقی قراردادی تبدیل شده ... آنها را در طراحی خود بگنجانید؛ وسایل و اشیاء غیرضروری و بلا استفاده را از فضا ... فضای گفت وگو و فضای نشیمن را با کمک قالیچه های منطقه ای تعریف و تفکیک کنید. ... در فضا و همچنین مبلمان برای ارتقاء جلوه دکوراسیون و تعریف قسمت های مختلف ...
  36. ابزار سه بعدی ساز | صفحه 9 | دانلود رایگان نرم افزار

    soft98.ir › نرم افزار › ابزار سه بعدی ساز
    ... افزاری قدرتمند برای طراحی نماهای مختلف داخلی خانه می باشد که طراحان معماری به کمک این نرم افزار میتوانند اقدام به طراحی قسمت های مختلف مبلمان و نمای داخلی ... این امکان را می دهد تا به صورت کاملا حرفه ای اقدام به طراحی و رندرگیری ایده های خود نمایند .
  37. بهترین لوازم تزئینی خانه - بلاگ - بامیلو

    blog.bamilo.com/1393/.../بهترین-لوازم-تزئینی-خانه-؛-10-وسیله-خوش-...
    ۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - همچنین مقاله ایده های خلاقانه برای دکوراسیون اتاق زیبا و شیک را از دست ندهید. ... آری این کالای بسیار پرطرفدار به راستی در طراحی داخلی خانه شما ... یک ابزار به فروش آن کمک می‌کند و آن چیزی نیست جز طراحی فوق‌العاده. ... شما با ترکیب اجسام مختلف، چسباندن آنها یا حتی شکستن آنها می‌توانید اشیائ تزئینی ایجاد کنید ...
  38. [DOC]فناوری نانو، از آغاز تا کنون نانو علمی است که در آن به مطالعه ...

    pajohesh.bonyadfarhangi.aqr.ir/Repositary/.../فناوری%20نانو.docx
    با کمک فناوری نانو میتوان از طریق کنترل خصوصیات،تغییراتی را در اتمها ایجاد کرد. ... در دهه 1980 ، ایده ی این تعریف به طور وسیع تر توسط دکتر درکسلر (نویسنده ... یک علم نیست ؛بلکه با استفاده از آن می توان به کاربردی کردن علوم مختلف کمک کرد. ... در روش ساخت بالا به پایین، اشیاء نانویی بدون کنترل اتمی در مقادیر بزرگتر ...
  39. طراحی داخلی و نحوه تقسیم بندی پلان ها « معماری

    www.1doost.com/Post-16156.htm
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - توجه به طراحی داخلی و نحوه و تقسیم بندی پلان ها، نقش مهمی را در ساختار معماری یک بنا بر عهده دارد. ... تنوع مصالح، توجه به نحوه قرار گیری و تعامل مابین فضاهای مختلف از ... و از محدودیت های معماری در زمینه اجرا، معمولا خبری نیست و می توان به ایده ... در مورد نحوه چیدمان آن بهتر است مبل ها را تقریبا چسبیده به دیوار ها قرار ...
  40. چیدمان اتاق نشیمن و پذیرایی - صفحه 18 - مامی سایت

    mamisite.com/forum/t290-18.html
    ۹ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 8پست - ‏7 نویسنده
    تا برای انتخاب مبلمان و ست کردن و چیدمان دکوراسیون یه ایده های ... است و تنها آنها را در طراحی خود منظور کنید ؛ وسایل و اشیاء غیرضروری و بلا استفاده را از فضا خارج کنید . ... مبلمان ، برای تعریف و تفکیک بخش*های مختلف فضا استفاده کنید . .... یک طراحی از نشیمن امروزی که به کمک مبل های کلاسیک و صندلیهای ساده ...
  41. موزه (قسمت2) - ARCHITECTON

    architecton.persianblog.ir/page/museum2
    برای عرصه بندی موزه و تقسیم بندی عناصر نمایش باید بین مجموعه اشیاء به نمایش ... در هر موزه ای به اعتبار و ارتباط با بازدیدکننده، سه عرصه ی مختلف وجود دارد: ... معمولاً برای استفاده از نور طبیعی موزه ها چند طبقه را به صورت پلکانی طراحی می کنند. ... بازدیدکننده اجباراً به طرف جلو حرکت می کند و از اینرو تا میزان مشخص ایده یک گردش ...
  42. [PDF]مفاهیم کاربردی در طراحی احساس گرا - نشریه هنرهای زیبا- ...

    jfava.ut.ac.ir/pdf_28938_af82d4f01b4b105320e41c49aba9404a.html
    توسط باقری - ‏2012
    طراحی مبلمان نمی پذیرد، سعی می کند تا به جای عینیت گرایی،. ذهن گرا باشــد و به جای عملکرد اشیاء بیشتر بر رابطه حسی شیء. و اســتفاده ... است که از تکنولوژی پیشرفته، مواد جدید و طراحی به کمک رایانه. تغذیه خواهد ..... عامل محرک احساس انسان ها و انتقال دهنده معانی مختلف هستند. .... در شرایط ایده آل مدل های16سیســتم یا محصول. طراح و ...
  43. شورای ملی مبلمان و دکوراسیون ایران و صنایع وابسته - روش ...

    www.ncfdeco.com/index.php/en/new/new-pub/252-2014
    امسال از طراحان مطرح دنیا که در کنفرانس حضور دارند خواسته شد که روش فکر ... نشان دادن صنعت مبلمان ایران بود، ولی باید عرض کنم که مبلمان فقط اشیاء نیست که در یک ... دکتر محسنی افزود: تفاوت کنفرانس دکو امسال این است که فقط به مبلمان توجه ... کمک کند، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف برای حمایت از ایده های آنها به ارتقای سطح این ...
  44. تازه های طراحی صنعتی - Industrial Designers 88

    id88.blogfa.com/cat-1.aspx
    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - وقتی پای مرسدس بنز به صنعت مبلمان باز می‌شود! ... مسابقه ای را با موضوع "طراحی محیطی و اشیا"در گاریس برگزار کرد. .... را به مرجع کاملی برای استفاده طراحان در زمینه های مختلف تبدیل کند. .... بی شک اینگونه وسایل کمک بسیاری برای کمک به ایده پردازی و رسیدن به راه کارهای جدید برای طراحی وسایل خلاقانه است.
  45. آموزش ترفندهایی از اتوکد | معماری ، طراحی داخلی ، دکوراسیون ...

    www.arel.ir/fa/Pages-View-177.html
    ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - یکی از جالبترین قابلیتهای اتوکد اضافه کردن Hyperlink به اشیا موجود .... سپس با کمک دستور Purge فایل خودتان را از دست بلوک های بدون مصرف و ... دوباره دستور Purge را اجرا کنید تا اشیا ای که به دلایل مختلف در مرحله قبلی ... طراحی خلاقانه مبلمان توسط کلودیو اسکات ... 3 ایده ی طراحی د اخلی برای خانه های دو خوابه.
  46. نقش مبلمان در طراحی هتل - هتلداری نوین

    hoteldarinovin.persianblog.ir/post/18/
    ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - مبلمانی که در قسمت های مختلف هتل به کار می رود باید در عین حال که از .... باشد به طوریکه دست به راحتی قادر به قرار دادن و برداشتن اشیاء از روی میز باشد. ... انتخاب فرم و طرح در مبلمان درون ساخت با محدودیت زیادی روبرو نیست و بیشتر به ایده های ... مبـلمان راحـت و شیـک مـی رود، بـه کمــک سازندگان و طراحان تهیه می شود.
  47. مجموعه نرم افزارهای طراحی داخلی منزل - خانه

    downloud.ir/catalog/webresults/18636/
    با نرم افزار Room Arranger می توانید به طراحی اتاق، دفتر کار، آپارتمان، . ... طراحی دکوراسیون داخلی منزل که به راحتی می توانید از دکورهای اصلی موجود در برنامه ایده ... نرم افزارهای طراحی کابینت ، مبلمان و محصولات چوبی ، جهت دکوراسیون داخلی منزل و . ... این نرم افزار به شما کمک می کند تا خانه خود را طراحی کرده اشیا مورد نظر را به آن ...
  48. آشنایی با دیتر رامز؛ از دیزاین در براون تا عشق به معماری و ...

    digiato.com/article/2014/06/07/درباره-دیتر-رامز/
    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - طراحی دیتر رامز برای مدرن سازی فضای داخلی شرکت براون؛ ایده اولیه قفسه ... و آنچه که هدف دیزاین است، یعنی کمک برای زندگی راحت تر، فاصله بگیرد… ... در این مصاحبه از او پرسیدند: “آیا به چگونگی لباس پوشیدن خانم ها توجه می کنید؟ ... من همیشه علاقمند به ترکیب مواد مختلف با یکدیگر بوده ام، در طراحی های اخیرم ...
  49. پوپول دانشگاهی - مبلمان و اشیا آشپز خانه

    www.pupuol.com › نقشه های معماری
    ۳ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این مطلب شامل اشیا و مبلمان کامل اتوکدی برای طراحی یک آشپزخانه میباشد. با کمک به ما در تکمیل مطالب در ارتقا علمی پوپول شریک شوید. ... کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل های مختلف فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت ... ایده شما برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه تان هر چه که باشد، هدف این است که قلب خانه ...
  50. از همه چیزو همه کس - آموزش هنر های دستی

    www.matenali.blogfa.com/category/29/آموزش-هنر-های-دستی
    ساخت میز و مبل از لاستیک های فرسوده و طناب، ایده خلاقانه ای است که با آن به .... جالب شما به تعدادی رول دستمال کاغذی و یا لوله های مقوایی در سایزهای مختلف احتیاج دارین، ...... باریک کمک بگیرید و همزمان با ریختن هر لایه‌، شن‌ها را به اطراف و جهت‌های مختلف ...
  51. [DOC]دانلود : ارگونومی

    shm.umsha.ac.ir/uploads/ergonomi.doc
    دقت و کارآیی افراد در مشاغل مختلف از حرف خدماتی ، تحقیقاتی و آموزشی گرفته تا ... به هنگام طراحی هر سیستمی که انسانها و ماشینها به منظور تولید محصولی در کنار هم کار ... تلاش برای تطبیق انسان با کار Fitting the man to the job (FMJ) بر اساس ایده ...... -اشیاء سنگین در صورتیکه در کف باشند با استفاده از جرثقیل دستی یا با کمک ...
  52. اصول طراحی داخلی [آرشیو] - سایت علمی دانشجویان ایران

    www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-115381.html
    ۲۱ تیر ۱۳۸۶ ه‍.ش. - 78پست - ‏21 نویسنده
    اگر به دنبال چند ایده برای طراحی دکوراسیون داخلی برای تغییر دادن ... تنظیم چیدمان مبلمان و لوازم خانه را تغییر دهید: مبلمان را از کنار دیوار ... اندازه سطوح رنگی مختلف را تغییر دهید و به آنها کمی سفید برای روشن تر شدن اضافه کنید. .... به کمک نورپردازی می توان یک فضای داخلی را به جزایر نورانی متنوعی تبدیل کرد.
  53. Architecture - ارگونومی

    www.worldarchitecture.blogfa.com/post/130
    ارگونومی به واسطه بشر توسعه یافت وهم اکنون در علوم مختلف جهت استاندارد کردن ابزار و اشیا و قطعات ساخته دست بشر و در نهایت در مبلمان ... و کاربرد قطعه، مبلمان یا هر وسیله ای که بخواهند به صورت تکنولوژیک طراحی کنند، دقت می کنند. ... کشیدن، هل دادن و خم کردن هستند، با کمک گرفتن از ارگونومی بسیار روان تر و بهتر انجام می شوند.
  54. عکس .دکوراسیون .. طراحی منزل. - بیرجند..{ آنتی ابلیس ...

    barati50.blogfa.com/category/7/عکس-دکوراسیون-طراحی-منزل-
    ۸ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - برچسب‌ها: جدیدترین چیدمان مبل ÷مدل دکوراسیون خانه نور پرداز, .... اولیه را روی زمین می کشند سپس حفاری می کنند ) انگاه به کمک لاینر های پوششی آن ... برای ایجاد اتاق خواب رمانتیک به احساسات خود دقت کنید و ایده های مختلف را آزمایش ...... در طراحی دکوراسیون نباید اجازه داد اشیاء تصرف عدوانی خود را بر ما چیره کنند.
  55. دکو سبز - مرجع راهنمای طراحی داخلی بهتینا

    behtina.com/blog/decosabz
    اگر شما از فضای فعلی خود لذت نمی برید یک طراح داخلی می تواند به شما کمک کند. ... هر شخصی می تواند مبلمان بخرد، آنها را بچیند ، اتاق های خود را با رنگهای مختلف ... شما ایده های منحصر به فردی دارید، شما می توانید با جسارت و بدون کمک طراح داخلی ... استفاده از اشیا با رنگ های روشن نیز در زیابیی فضای اتاق تاثیر به سه سزایی دارند.
  56. 5 - دیوار پوش سه بعدی

    best-wall.ir/category/اخبار-سایت/page/5/
    ۱۰ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زیرا نسبت به عوض کردن وسایل و به خصوص مبلمان، هزینه کمتری دارد. ... که به صورت تزئینی هستند، ایده مناسبی برای ایجاد دکوراسیون سبز است. ..... رنگ های صورتی، سبز و نارنجی به برجسته نشان دادن طراحی اتاق کمک می کنند. ... به نام خود ایجاد کنید، از قاب عکس های خانوادگی و یا اشیایی که از سفرهای مختلف با خود ...
  57. نرم افزار طراحی دکوراسیون Sweet Home 3D 4.4 - مای دانلود

    mydownload.me/tag/نرم-افزار-طراحی-سه-بعدی-دکوراسیون?print=print...
    این نرم افزار از زبان های مختلف پشتیبانی می کند و دارای طرح های سه بعدی لوازم منزل ... اضافه شده اموال dropOnTopElevation به قطعه از مبلمان کاتولوگ به اشیاء را به .... اندروید autodesk formit به شما کمک میکند که هر موقع خواستید یک حرکت ایده وار و ...
  58. [PDF]ﺑﺎزﺷﻨﺎﺧﺖ روﻳﻜﺮدﻫﺎی ﻧﻈﺮی ﺑﻪ ﻓﻀﺎﻫﺎی ﻋﻤﻮﻣﻲ ﺷﻬﺮی - SID

    www.sid.ir/fa/VEWSSID/J_pdf/38413890609.pdf
    ۱۱ آبان ۱۳۸۸ ه‍.ش. - ﻓﻀﺎﻫﺎی ﺷﻬﺮی ﻗﺪﻣﺘﻲ دﻳﺮﻳﻨﻪ در ﺗـﺎرﻳﺦ ﺷﻬﺮﺳـﺎزی داﺷـﺘﻪ و در ادوار ﻣﺨﺘﻠـﻒ ﺑـﻪ ... ﺑﻪ ﺗﻔﻜﻴﻚ اﻳﺪه ﻫﺎی ﻣﺸﺎﺑﻪ دﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی و ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳﻲ ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ و در اﻧﺘﻬﺎ ﻧﺘﺎﻳﺞ ﺗﺤﻠﻴﻞ ﮔﺮدﻳﺪه. اﻧﺪ . روش ﺗﺤﻘﻴﻖ ... دﻳﮕﺮ ﻳﻜﭙﺎرﭼﮕﻲ ﺑﻴﻦ ﻃﺮاﺣﻲ در ﻣﻘﻴﺎس ﺗﻚ ﺑﻨﺎ و ﻃﺮاﺣﻲ ﺷﻬﺮی ﺑﻌﻨﻮان ﻋﺎﻣﻞ اﻳﺠﺎد ﭘﺎﻳﺪاری ﺗﺎﻛﻴﺪ ﻧﻤﻮدﻧﺪ .... ﻛﻤﻚ آن ﺷﻜﻞ ﻣﻲ ... ﻳﻦ ﻣﻄﻠﺐ ﻛﻪ رواﺑﻂ اﺟﺘﻤـﺎﻋﻲ ﺑـﻪ واﺳـﻄﻪ اﺷـﻴﺎ ﺷـﻜﻞ ..... ﻃﺮاﺣﻲ ﻣﻌﻤﺎری و ﻣﺒﻠﻤﺎن ﺷﻬﺮی ﻧﺒﻮده ﺑﻠﻜﻪ.
  59. مهر 1389 - دکوراسیون - Blogfa

    irdecor.blogfa.com/8907.aspx
    همچنین تزیین اتاق خواب با مبلمان کوچک، میز توالت همراه با ململ های رنگی و قاب عکس کوچک ... از آنجا که اتاق خواب خصوصی ترین فضا در هر خانه است، در طراحی دکوراسیون و ... به عنوان مثال استفاده از تنالیته های مختلف رنگ بنفش و سبز در کنار یک رنگ ...... بدین ترتیب یک ایده آل است که اشیاء موجود در محیط، ذهن ما را به سوی ایدئولوژی ها، ...
  60. معرفی دانشکده - دانشگاه هنر اسلامی تبریز

    www.tabriziau.ac.ir/kart/moarefi.html
    اعضای کمک آموزشی ... در این میان لازم است افرادی با تسلط به طراحی با توجه به جنبه های هنری آن، و همچنین آگاهی کافی نسبت به سایر علوم وجود داشته باشند که با طرح ها و ایده های جدیدی که ارائه می دهند، ... طراحی محصول: لوازم خانگی/ مبلمان اداری و خانگی / وسایل صوتی و تصویری/ ... طراحی بسته بندی: بسته بندی کالا و محصولات مختلف.
  61. مجموعه ابزارهای سه بعدی 3D Tools Collection 2015

    softspot.ir/store/software/graphics_software/3d_tools_collection_2015
    3D Tools Collection 2015 مخصوص طراحان سه‌بعدی و بازی‌سازان در 8 دی‌وی‌دی. ... توجه کنید که چه ایده هایی را میتوانید توسط Colimo پیاده سازی کنید. .... معماری به کمک این نرم افزار میتوانند اقدام به طراحی قسمت های مختلف مبلمان و نمای داخلی ... فیزیک شبیه سازی شده، طراحی اشیاء سه بعدی، کتابخانه ای از تصاویر در برنامه برای کمک به ...
  62. طراحی دکوراسیون داخلی | فیس‌بوک - Facebook

    https://fa-ir.facebook.com/sazekar
    ‏گروه مهندسی سازه کار : مشاوره در طراحی و ساخت نما و پروژه های ساختمانی طراحی. ... اگر به دنبال چند ایده برای طراحی دکوراسیون داخلی برای تغییر دادن خانه تان ... درک انتخاب زیرکانه اسباب و اثاثیه می تواند به شما در بزرگ جلوه دادن یک اتاق کوچک کمک کند. ... بخشید، چه بسا به گونه ای میان گستره ای، موضوع فعالیت رشته های مختلف هنری ...
  63. معرفی چند نرم افزار رایگان طراحی دکوراسیون (بخش 1)

    www.apartmaneman.ir/articles/1769
    ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - نرم افزار My Deco با قابلیت 3 بعدی خود به شما اجازه می دهد برای ورود ... برای همه شما کاربران آیفون، My Deco نیز برنامه ای رایگان برای دانلود مبلمان 3D در اتاقتان دارد. ... تا در تهیه یک لیست خرید از شرکت IKEA به شما کمک کند، بنابراین شما می ... در انتها می توانید ایده طراحی خود را در سایت های مختلف اجتماعی مثل ...
  64. ایده های بسیار جالب برای طراحی محیط کار در منزل و محل کار

    www.irandarb.com/new.php?newsid=122
    در این نوشتار اطلاعاتی مربوط به طراحی فضای کار در خانه و اصول استفاده از فضاهای ... اصول طراحی دفتر کار در خانه و ایده های خلاقانه برای استفاده از فضای خانه برای ایجاد ... در این صورت می توانید از میزغذاخوری به عنوان میز کار نیز کمک بگیرید. ... باید فهرستی از نیازهای خود در دفتر کار اعم از تجهیزات و مبلمان مورد نیاز تهیه کنید.
  65. تحلیل گفتمان - سمیوتیکس یا نشانه شناسی در طراحی محصول

    www.tahlilegofteman.blogfa.com/post/24
    در دوران های مختلف از عهد یونان باستان تا به امروز، مجموعه ای غنی و متنوع از افکار مختلف ... و ایده ها را در حیطه نشانه شناسی گرداوری کرده و چگونگی درک آن در زمینه طراحی را مورد ... مطالعه نشانه شناسی می تواند به ما کمک کند تا نقش خودمان را به عنوان طراح به ..... با مطالعه محیط زیست، فضاهای ارتباطی، فضاهای خالی میان اشیاء، مبلمان و مواد به ...
  66. دکوراسیون داخلی، آشپزخانه، اطاق کودک و مبلمان

    dek.persianblog.ir/
    ۲۰ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اصول چیدمان و طراحی دکوراسیون اتاق کارمندان ... و طرز چیدمان مبلمان و وسایل برای کمک به بهبود جریان انرژی مطرح می‌شود. ... های مختلفی است که موجودات و اشیا را برای ما جذاب تر و حتی به گونه ای معنوی، عمیق تر نشان می دهند. .... برای ایجاد اتاق رمانتیک به احساسات خود دقت کنید و ایده های مختلف را ازمایش نمایید و به ...
  67. گروه مهندسی روشنایی و نورپردازی ایران - مطالب مقالات و ایده ها

    iranlighting.mihanblog.com/post/category/2
    ۹ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این طراحی به BeOn این امکان را می دهد که اقدام به توسعه ماژول ها و افزودن .... در صورتی که این آشنایی میتواند به ما در خلق آثار ماندگار و تحسین برانگیز کمک شایانی نماید. ... در تجربه ، سه نمود مختلف در رنگ ها می توان تشخیص داد : فیلمرنگ ، حجم رنگ ... فیلم رنگ را نمی توان همچون کیفیتی در اشیاء و یا متعلق به رویه ی ...
  68. مقالات - دکوراسیون دنیای رنگ

    paintworldd.persianblog.ir/tag/مقالات
    یک لایه رنگ و لکه‌گیری به شما امکان می‌دهد ظاهری جدید به اشیاء قدیمی بدهید. ... بسیاری از طراحان به جای ساده نگه داشتن آن‌ها، ترجیح می‌دهند آن را رنگ خاصی کنند که با طرح ... بعضی‌ها ترجیح می‌دهند با کشیدن تصویر خاصی روی این دیوارها از این ایده در اتاق ... با قرار دادن بالش‌های جدید روی مبل و ترکیب‌های مختلف، متوجه تغییر قابل توجه در ...
  69. 12/28/2012 - 1/3/2013 - سایت معماری وهنر طراحی 3 بعدی ...

    honar666.blogfa.com/1391/10/2
    ۱۴ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - A home improvement store can you help choose the best paint and .... انتخاب رنگ با توجه به مبلمان موجود برای شما راحت‌تر خواهد بود. ... باشگاه خبرنگاران؛ تغییر مکان قرارگیری اشیاء مختلف ، تعویض اشیاء و یا رنگ کردن آنها می ..... برچسب‌ها: چند ایده برای طراحی دکوراسیون داخلی, تغییر چیدمان برای شادی زندگی.
  70. : ظهور طراحی صنعتی حرفه ای

    daneshnameh.roshd.ir/mavara/mavara-print.php?page=ظهور+طراحی...
    طراحی صنعتی حرفه ای در صنعت مبل سازی امریکا ... گروهی در زمینه های تجاری و تصمیم گیریهایی که مستلزم رفع اختلافات عقاید مختلف بود، آشنا بودند. ... توانایی تیگ در حل مسائل فنی به کمک اشکال زیبایی شناختی باعث شد که همکاری او با .... این اشیا همگی ساده و بی پیرایه بودند و در ساخت آنها خطوط صاف و اشکالی با انحنای کم به ...
  71. PersianV.com ::: خانه و خانه داری - پرشین وی

    www.persianv.com/home/2011_03.php
    جلوگیری ازچروک لباس درچمدان [ March 30, 2011 01:01 AM ] .... اگر به دنبال چند ایده برای طراحی دکوراسیون داخلی برای تغییر دادن خانه‌تان .... برای کاهش حجم زباله‏های ‌تر و کمک به تفکیک زباله‏های تر و خشک از چند سطل زباله با رنگ‏های مختلف در کنار هم ... تر و دلپذیرتر که‌ با هر گردش‌ طبیعت‌ تمام‌ اشیاء و اثاثیه‌ منزل‌ پاک‌ و پاکیزه‌ شوند.
  72. مبانی و اصول طراحی دکوراسیون داخلی [بایگانی] - تالار ...

    almahdyoon.co/archive/index.php/t-25608.html
    طراحی داخلی دانشی است که ما را به صورت خلاقانه در زمینه دکوراسیون و دستیابی به ... در این زمینه می بایست تحقیق و ارزیابی همزمان در هماهنگ کردن عناصر و اشیا در یک ... چاشنی بازی با کاربری فضاها و مبلمان و کمی بر هم ریختن پازل مفاهیم جا افتاده ، از ... و تناسب ،دید شما را قویتر کرده و به شما در طراحی دکوراسیونی ایده آل کمک می کند .
  73. پلان معماری هایپر مارکت چند طبقه

    www.win_rap.rozfa.ir/tag/پلان+معماری+هایپر+مارکت+چند+طبقه
    ... داخل ساختمان,اموزش دکراسیونخانه,دانلود رایگان نرم افزار طراحی مبل,دانلود رایگان نرم ... این نرم افزار به شما کمک می کند تا خانه خود را طراحی کرده اشیا مورد نظر را به آن ... یکی از ویژگی های این نرم افزار امکان طراحی آسان در طبقات مختلف یک ساختمان است ... این نرم افزار طوری طراحی شده که به سازندگان و طراحان ساختمان اجازه می دهد تا ایده ...
  74. 10 نکته جدید درباره طراحی داخلی و دکوراسیون سال 2013

    www.takfars.ir/10-نکته-جدید-درباره-طراحی-داخلی-و-دکوراس/
    ۲ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ما به دنبال به جلو به جالب پروژه های طراحی داخلی در سال 2013 و به نظر می ... در خانه نسبت به گذشته، کمک کردن با بچه ها و کارهای خانه، به عنوان یک نتیجه ... مبلمان جزئیات هوشیار، رنگ کمتر زرق و برق دار و قابلیت بیش از ... دوباره هدف گذاری اشیاء و مواد مختلف است که در حال حاضر هر دو یک عشق و شور و شکلی از هنر است.
  75. نرم افزارهای مهندسی - یک نقشه بردار

    kingofthesurvey.vcp.ir/33489-نرم-افزارهای-مهندسی
    همچنین می توانید پس از طراحی اولیه منزل اقدام به طراحی نمای داخلی و بیرونی منزل کنید و با کمک ابزارهایی که در اختیار دارید دیوراها , سقف ... تکمیل کنید و سپس به نمای داخلی و تکمیل کردن آشپزخانه , سرویس بهداشتی و مبلمان بپردازید و در ... این نرم افزار دارای محیطی اشباع شده از اشیاء و چارت های مختلف است که با آسانی و بدون نیاز به ...
  76. [PDF]بخش ششم

    www.chap.sch.ir/sites/default/files/books/.../115-147-%20C359-78.pdf
    به این ترتیب نقشه ها،که واسطهٔ انتقال ایده و اندیشهٔ طراح. و طراحان به مجریان و ... در نقشه های فاز صفر معموالً ایده های کلی طرح به. مخاطب ارائه می شود. ... ما می توانیم نقشه اشیاء و احجام پیرامون خود را در مقیاسی ... که با کمک برش زدن از یک حجم در جهات مختلف می توانید ..... همچنان که دیدید مبلمان متحرک در نقشه مبلمان به صورت مجزا. نمایش داده ...
  77. [PDF]توانایی طراحی انواع دکور چوبی

    www.chap.sch.ir/sites/default/files/books/93-94/.../237-258-C609-41.pdf
    در بیان تعریف و مفهوم عام، طراحی به ایجاد یک اثر نو و بدیع گفته می شود. ... باشد، زیرا اگر نتواند انتظارات مخاطب را به لحاظ موارد مختلف، از جمله کاربرد، زیبایی، نوع مواد ... شده )رنگ، اندازه، مواد، سبک طراحی( مبلمان با یکدیگر و با کل فضا دارای تناسب است یا خیر؟ ) .... کمک نماید جمع آوری اطالعات فنی و گرفتن ایده از طرح های مشابه است.
  78. CAD CAM CAE | وبلاگ 24

    weblog24.com/weblog/cadcamcae
    ماشین ابزارهایی که به کمک کامپیوتر هدایت می شوند CNC یا همان ماشین های ... برای دست یابی به قابلیت ماشین کاری با سرعتهای بالا می باید در زمینه های مختلف مانند طراحی سازه ... نوآوری زمانی رخ می‌دهد که ایده به صورت محصول، فر آیند یا خدمتی توسعه یابد. ... مبلمان شهری به مجموعه عناصری گفته می شود که در شهر و خیابان و در کل فضای ...
  79. دانشجویی - آیتا بلاگ

    rashadasht.aytablog.com/
    یک اسکیس می تواند نحوه فکر کردن طراح را نسبت به موضوع طراحی بیان کند . ... اسکیس ها کمک خواهند کرد تا ما بیشتر در مورد ایده های خود فکر کنیم و آن ها را بررسی نماییم و بیشتر ... ۳٫مدل لباس پیشه های مختلف رو بخصوص برای آقایون و خانم ها یاد بگیرید. ..... بوفه ها در دوره هلنستی درهنر یونانی جهت نمای اشیاء تزئینی به شمار میرود.
  80. [DOC]مقاله_تاریخ_معماری.doc

    www.takbook.com/doc/تاریخ/قدیم/مقاله_تاریخ_معماری.doc
    بروس السوپ صاحبنظر در مورد معماری و تاریخ آن به بیان تعریف ساده‎ای از معماری ..... از آن می‎شد برای اجزای داخلی مبلمان و اشیاء ساخته شده استفاده کرد و به این شکل اساساً ..... مجموعه بگنجانیم، عناصر طراحی می‎تواند به طراحات در توسعه ایده‎هایشان کمک کند. ... مطابق این تقسیم‎بندی مشخصه‎های مختلف به سه دسته اصول مختلف اختصاص دارند.
  81. معرفی و دانلود کتاب های طراحی صنعتی (فارسی/انگلیسی) - ...

    www.cafedexign.com › ... › کتب و مجلات طراحی صنعتی
    ۵ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 8پست - ‏4 نویسنده
    عنوان پست: منابع طراحی صنعتی منبع: کتاب ها،مجلات،مقالات فارسی هدف ... با ایده پردازی و ساخت اشیاء مختلف، راهکارهایی مناسب برای حل مشکلات ... این کتاب با هدف کمک به شما در آشنایی با روند طراحی، تدوین شده است. ... طراحی مبلمان.
  82. iransaze.com :: مشاهده موضوع - فروش نرم افزارهای تخصصی ...

    iransaze.com/modules.php?name=Forums&file...
    ۲ تیر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 10پست - ‏1 نویسنده
    این پک به همراه آموزش نصب و کرک برنامه ها با جزئیات و قدم به قدم به صورت ... از طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی شامل بیش از 100000 اشیا مورد نیاز طراحی ... شامل بیش از 1900 سمبل اماده از متعلقات منزل مانند درب مبل و بیش از 15 مدل .... اگر می خواهید زودتر از دیگران به ایده های ناب برسید ، این مجموعه به شمار کمک خواهد کرد .
  83. طراحی دکوراسیون - داخلی - منزل - مغازه - دکوراسیون اتاق نشیمن

    decoration-design.blogfa.com/tag/دکوراسیون-اتاق-نشیمن
    در اتاق نشیمن هم به مبل راحتی، میز، و تلویزیون نیاز دارید. ... ایده های مختلفی برای طراحی وجود دارند که باید از آنها پیروی نمایید، البته نباید طوری .... و چه غیر رسمی، نوع مبلمان انتخابی آن به شما کمک می کند که حال و هوای این اتاق مهم را به دلخواه خود تغییر دهید. ..... بهتر است اشیاء دکوری در سایزها و اندازه های مختلف باشند و تعداد آنها نیز فرد ...
  84. [PPT]دانلود

    www.abzarco.com/LinkClick.aspx?fileticket...tabid=74&mid...
    ارگونومی به واسطه بشر توسعه یافت وهم اکنون درعلوم مختلف جهت استاندارد کردن ابزار و اشیا و قطعات ساخته دست بشر و در نهایت در مبلمان ... بر چگونگی ساخت و کاربرد قطعه، مبلمان یا هر وسیله ای که بخواهند به صورت تکنولوژیک طراحی کنند، دقت می کنند. ... این اصول با کمک علومی که شامل مبحث اندازه گیری بدن انسان، علم فرآیند های زیستی ...
  85. طراحی دکوراسیون داخلی - آموزش مجازی پارس

    elearnpars.org › مقالات منتخب › طراحی دکوراسیون داخلی
    نور:عنصری است که با آن دید اشیا ممکن می شود. نورپردازی در یک اتاق ... بعدی بوده و وزن دارد. معمولا فرم فضای داخلی تابعی از عوامل مختلف است. ... طراحان داخلی به کمک این عامل می توانند ترکیبات بصری گوناگونی پدید آورند. رنگ در طراحی ... دکوراسیون داخلی: دکوراتورها تنها با سطح ظاهری فضا مثل رنگ- پارچه – مبلمان و … سرو کار دارند.
  86. مهمان نوازها، توجه توجه - خداآفرین به روز

    www.khodafarinberooz.ir/note/16779
    ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هرگاه صحبت از دکوراسیون و طراحی داخلی خانه می شود ، ذهن بسیاری از ما متوجه هزینه ... بخصوص در آپارتمان های کوچک ،به کار گرفتن ایده های هنرمندانه است . ... یکی اجزای مبلمان به صورت آزادانه در فضا قرار گیرند و چیدمان های مختلف امکان پذیر باشد . ... انتظاراتی که از مبلمان راحت و شیک می رود به کمک طراحان ،سازندگان یا ...
  87. آشنایی با رشته های دانشگاهی و دوره های کوتاه مدت خارج از کشور ...

    www.nirvanasun.com/?cid=CMSContent&content=895
    مدرسه طراحی TAFE انواع دوره های آموزشی کوتاه را در رشته های مختلف طراحی عرضه می کند. ... این دانشگاه در مرکز بخش هنری لندن واقع شده و به علاقمندان کمک کرد تا طراحی های .... این دوره از آن جهت به خود می بالـد که از نظـر طراحـی مبلمان مبتنی بر مفهوم و ایده های ... اشیاء در کارگاه های کاملاً مجهز، آموزش و ارائه مهارت های اساسی صنعتگری ضمن به ...
  88. تشریح سبک اکلکتیک در دکوراسیون | دکور نیوز

    www.decornews.ir › مجله زندگی
    ۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 3 ایده برای طراحی دکوراسیون منزل ... استفاده از یک سبک خاص مانند اکلکتیک در طراحی دکوراسیون منزل به ... قصد استفاده از سبک اکلکتیک را دارید این پست به شما کمک بکند. ... از آن جا که این سبک، ترکیب موارد مختلف در یک اتاق یا یک خانه است، اشیاء ... یا مبلمان جدید را کنار سنتی یا آنتیک را با مدرن قرار دهید.
  89. طراحی صنعتی (طراحی نوین ) - 7 رویکرد طراحی برتر

    f-ghavam.blogfa.com/post-15.aspx
    توجه به چگونگی ادغام پالت های رنگی بومی و چاپ های متنی در بخش های مختلف طرح ... ارائه بنیانی قوی در دانش تاریخ طراحی به کارشناسان کمک خواهد کرد . ... بنابراین حتی در عرصه کوچک طراحی مبلمان ، سبک های جهانی قابل مشاهده اند امروزه محال است به ... ایده این سفر جهانی به مکان های دور در لوازم منزل اشیاء تزئینی ، جزئیات معماری ، پارچه ...
  90. ایده برتر

    www.idehbartar.blogfa.com/
    در بسیاری از موارد با توجه به تبلیغات شرکت های مختلف عرضه کننده مصالح ساختمانی ... در این خصوص موسسه معمار و هنر و دکوراسیون داخلی (طراح داخلی) جهت کمک به ... دوام زیادی ندارد، و همچنین در اثر وزن سنگین اشیاء مانند پایه های مبل و کمد و از این قبیل.
  91. طراحی و تزیین دکوراسیون رمانتیک در اتاق خواب عروس - نوبرانه

    www.nobaraneh.com › دکوراسیون اتاق خواب
    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برای ایجاد اتاق رمانتیک به احساسات خود دقت کنید و ایده های مختلف را ازمایش نمایید و به ... استفاده از روتختی یا کوسن های قرمز در اتاق خواب به ایجاد محیط عاشقانه کمک می کند . .... به هماهنگی موجود در بین اشیا و مبلمان بیشتردقت کنید.
  92. آفرینش با زباله بررسی علل گرایش هنرمندان به استفاده از ...

    zibasazi.ir/.../5347-آفرینش-با-زباله-بررسی-علل-گرایش-هنرمندان-به-ا...
    در این مقاله همچنین به ارائه های متفاوت آثار هنری از جمله نقاشی، معماری، حجم، صنایع دستی و . ... تصویر2 : ماشین رنو مدل 1968 تبدیل شده به یک مبل از سریل لاتاپی ... راشنبرگ با عنوان " تخت خواب" ترکیبی از سطح نقاشی شده و اشیاء مختلف بود. ... در 25 اکتبر1960 آرمان با کمک مارسیال ریس در گالری ایریس کلر، نمایشگاهی به پا ...
  93. طراحی و فناوری مبلمان - مبل ها

    www.moblha.com/طراحی-و-فناوری-مبلمان/
    مدرسه طراحی TAFE انواع دوره های آموزشی کوتاه را در رشته های مختلف طراحی عرضه می کند. ... این دانشگاه در مرکز بخش هنری لندن واقع شده و به علاقمندان کمک کرد تا طراحی های ... این دوره از آن جهت به خود می بالـد که از نظـر طراحـی مبلمان مبتنی بر مفهوم و ایده های ... اشیاء در کارگاه های کاملاً مجهز، آموزش و ارائه مهارت های اساسی صنعتگری ضمن به ...
  94. HONARE MEMARI MODERN - معماری داخلی

    hm-memari.blogfa.com/tag/معماری-داخلی
    بندی فضا، جنس و رنگ پوشش سطوح ( کف، سقف و دیوارها ) ، نور پردازی، مبلـمان و ... رنگ عاملی مهم در طراحی فضا: رنگ ها می توانند به شیوه های مختلف تاثیراتی بنیادین ... مختلفی است که موجودات و اشیا را برای ما جذاب تر و حتی به گونه ای معنوی، عمیق تر ... تواند به عنوان ایده ای برای تعیین کالبد فیزیکی فضای نیز عمل کند و جنبه های
  95. معماری و محاسبات - نقش فضای داخلی ساختمان

    www.arad-a.blogfa.com/post-2.aspx
    الگوهای و ایده های مختلفی اعم از مدرن و کلاسیک، توسط طراحان این رشته به کار گرفته ... تجسم بخشید، چه بسا به گونه ای میان گستره ای، موضوع فعالیت رشته های مختلف هنری از ... استفاده از رنگهایی مثل کرم روشن و یا حتی سفید به زنده تر کردن فضا کمک ... است حتی المقدور مبل هایی با اشکال هندسی صلب و یا بدون منحنی انتخاب شود.
  96. اردیبهشت 1393 - موسسه طراحی و فنی مهندسی معماری صدف

    shagholi.blogfa.com/1393/02
    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - طراحی محصول (شامل لوازم خانگی، مبلمان اداری و خانگی، وسایل صوتی و تصویری، ... طراحی بسته بندی: بسته بندی کالاهای مصرفی و محصولات مختلف. ... طراحی هویت: به دلیل توانایی های طراحان صنعتی در ایده پردازی، فارغ التحصیلان این ... صنعتی در دنیای امروز، طرح سنتی اشیاء، طراحی با کامپیوتر، طراحی صنعتی و ...
  97. مهر ٩٠ - Modern Architecture

    alborzfazli.persianblog.ir/1390/7/
    پس از ثبت نام ، بلافاصله نام کاربری و رمز به شما ارسال می گردد . .... در طراحی مبل از اشیاء مختلف پیرامون خود ایده بگیرید و راحتی را بیش از هر چیز مد نظر قرار دهید. ..... دیوارها موزه‌ای بی‌بدیل را فراهم ساخته است که به جذب گردشگر کمک بسزایی می‌کند.
  98. آشنایی با روند طراحی - گزارشگر طراحی صنعتی

    idreporter.com/books/item/1029-آشنایی-با-روند-طراحی
    مبلمان سوئدی – ویتنامی ... این کتاب با هدف کمک به شما در آشنایی با روند طراحی، تدوین شده است. ... چهار فعالیت را توضیح می دهند و بخش پنجم به شما کمک می‌کند که چگونه ایده های خود را ارائه و انتقال دهید. ... آشنایی با روند طراحی، جزئیات مربوط به مواد، روش‌های ساخت، تکنیک‌ها، ساز و کارها، متدها و یا ابزارآلات مختلف را مطرح نمی‌کند، بلکه ...
  99. معماری داخلی - نکاتی درباره معماری داخلی - صفحه اصلی - بلاگفا

    interiordesign7.blogfa.com/post/18
    الگوهای و ایده های مختلفی اعم از مدرن و کلاسیک، توسط طراحان این رشته به کار ... بخشید، چه بسا به گونه ای میان گستره ای، موضوع فعالیت رشته های مختلف هنری از ... جهت برطرف کردن یکدستی آن می توان از یک قالیچه در زیر میز مبل استفاده کرد. ... یا حتی سفید به زنده تر کردن فضا کمک بیشتری می نماید و فضا بزرگتر به نظر می آید.
  1. افسون سخن - انرژی فنگ شویی در جاهای مختلف خانه

    sousanfa.blogfa.com/post/56
    مواضع تاریک و به جریان انداختن انرژی بسیاری مناسب است و به این ترتیب از رکورد ... برای پرهیز از اشعه های مضر تلویزیون هیچ وقت تلویزیون را نزدیک مبل قرار ندهید. ... یک چهار پایه ی چوبی و وسایل چوبی مختلف در حمام و دست شویی فنگ شویی ایده آل را ... امروزه در بسیاری از طراحی های داخلی منازل متأسفانه از پنجره در حمام استفاده نمی ...
  2. طراحی داخلی و چند راه ساده و آسان - Bartarinha.IR | برترین ها

    www.bartarinha.ir › دکوراسیون › طراحی منزل
    هر فردی برای هر خانه ای می تواند ایده های مختلف و گوناگونی پیاده کند که هم ساده است و هم ارزان. ... به سراغ کالاها، رنگ ها وکلیه اشیایی بروید که دوست دارید و شما با وجود آنها ... فکر کردن به این دو سؤال و پیدا کردن جواب مناسب برای این سؤال به شما کمک می ... نکته دیگری که باید به آن توجه داشت این است که این کاناپه و مبل شما در طول روز چه ...
  3. عکس دکوراسیون داخلی برای منزل و محل کار [آرشیو] - انجمنهای ...

    forum.majidonline.com › ... › معماری
    ۱۷ دی ۱۳۸۸ ه‍.ش. - 3پست - ‏3 نویسنده
    از طرف دیگر معماری داخلی به لحاظ معیارهای روانشناسی اهمیت بسیاری دارد. ... الگوهای و ایده های مختلفی اعم از مدرن و کلاسیک، توسط طراحان این رشته به کار ... چه بسا به گونه ای میان گستره ای، موضوع فعالیت رشته های مختلف هنری از مجسمه سازی ... انتخاب رنگ مبل اختیاری است اما استفاده از رنگهایی مثل کرم روشن و یا حتی ...
  4. صنایع مبلمان بوش > مرجع فارسی نرم افزار پرتال (پورتال ...

    www.irandnn.ir/درباره-ما/مطالعات-موردی/articleType/.../181.aspx
    پیشتر صنایع بوش به صورت مستقیم از طریق فروشگاههای Bib Box اقدام به ... دفتر که امکان طراحی و سفارش مبلمان مقاوم با استحکام زیاد در مقابل فرسودگی را برای تجار ... جستجوی محصولات را در زیر پورتال های مختلف گروه فراهم می نماید و ماژول استخدام ... حرفه ای نیز کمک کرد تا سؤالات و مشکلات کار در طی اجرای پروژه به نحو مقتضی ...
  5. دکوراسیون صمیمی یک خانواده ایده آل - آفتاب

    www.aftabir.com/articles/view/.../دکوراسیون-صمیمی-یک-خانواده-ایده-آل
    ۱۴ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - حتی طراحی و تولیدات مبلمان نیز با توجه به این تغییرات، به سمتی می رود که برای ... پل زدن بین سنین مختلف در دکوراسیون خانه و تدارک دیدن دکوراسیونی که ... آید که هم اشیاء و وسایل مورد استفاده بزرگسالان و هم اسباب بازی های کودکان به ... کودکان علاقه زیادی دارند وقتی که مادر مشغول آماده سازی غذاست به او کمک کنند.
  6. کام یو - طراحی اتاق کودک با ایده های بی نظیر

    comu.ir/post/79711
    کام یو - *اصول طراحی اتاق کودک به شما کمک می کند تا بهترین ایده های طراحی داخلی را ... "یک کودک طرح مینیاتوری بزرگسال نیست، کودکان در سنین مختلف از شیر خوارگی تا کودکی و ... یک مبل راحتی برای بزرگسالان وقتی یک وسیله کاربردی است که به هنگام ... کتابخانه تان را به دکوری زیبا تبدیل کنید · طراحی مبل با اشیاء روزمره ...
  7. ایده تزیین دیوار اتاق به دست خودتان با وسایل ساده و دم دستی

    www.parsianhome.com/ایده-تزیین-دیوار-اتاق-به-دست-خودتان/
    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - با مواد اولیه ی صحیح و ایده ای مناسب می توانید به بهترین نتیجه برسید و ... تصویر سایه نمای اشیا ... حتی می توانید این نمونه رنگ ها را به شکل های مختلف ببرید و در یک ... تعداد زیاد عکس ها در این مورد اهمیت فراوان دارد و البته چراغ بزرگ و مبل چشم .... میکنیم مهندس طراحی داخلی وجود نداره که بتونیم ازشون کمک بگیریم.
  8. آموزش ساخت وسایل دکوری زیبا با روکش چوب برای دکوراسیون ...

    www.seemorgh.com/lifestyle/2161/59987.html
    سپس به کمک چسب چوب به هر طرف آن یک تکه روکش چوبی زد، یک کش بزرگ پلاستیکی هم ... آنگاه دو طبقه به داخل آن اضافه نمود و طبقات را با اشیا دلخواهش پر کرد. .... تزئین کردن وسایل و مبلمان منزل با پارچه! ... آموزش رنگامیزی و طراحی یک کمد به شکلهای مختلف(+عکس) .... ایده هایی جالب برای جان دادن به دکوراسیون بدون پرداخت هزینه.
  9. parsazin - پارس آذین ( گروه طراحان مبلمان ) ParsAzin

    parsazin.persianblog.ir/pages/10/
    ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ ه‍.ش. - طراحی مبلمان یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در هنگام ساخت باید به آن توجه شود. ... ما را در نمایش دوری و نزدیکی اجسام در روی سطح دو بعدی تا حد زیادی کمک کند. .... نیازها و خواست‌ ساکنان‌ و مشخصات‌ فضا برای‌ ارائه‌ یک‌ ایده‌ کلی‌ و مناسب‌ است. ... دکوراسیون و چیدمانی مناسب است که در آن میان عناصر و اشیاء مختلف که کنار هم ...
  10. Memarblog معماربلاگ » معماری داخلی

    www.memarblog.com/?cat=8&paged=2
    برای ایجاد اتاق خواب رمانتیک به احساسات خود دقت کنید و ایده های مختلف را ... استفاده از روتختی یا کوسن های قرمز در اتاق خواب به ایجاد محیط عاشقانه کمک می کند . ... این اتاقها از این جهت منحصر به فردند که به معنای واقعی کلمه، مبلمان و اشیاء درون آنها ...
  11. Savehsara - ساوه سرا Forums-viewtopic-ایده های خود را ...

    savehsara.aftab.cc › ... › ایده های خود را بسازید و بفروشید
    تاریخ: یکشنبه 24 دی 1391 - 14:43 عنوان: پاسخ به «ایده های خود را بسازید و بفروشید» .... مهمترین مطلب برای سازندگان ایندسته گیره های نصب لباس و حوله و قفسه و غیره این ... یکی از فواید نظم کمک به امر نظافت و سهولت انجام نظافت اطاق است. ...... یک ابتکار جالب قابل توجه کسانی که دوستدار طراحی و سازندگان اشیاء تزئینی و کارت ...
  12. مبل راحتی فریازان بایگانی - مبلمان

    moblefaryazan.ir/tag/مبل-راحتی-فریازان/
    مبل کلاسیک فولیا، با طراحی شیک و مدرن ،مناسب برای منزل هایی است که فضای کوچکی دارند ... و تکیه دادن مبلمان به دیوار هیچگاه نمی تواند ایده جالبی باشد رعایت فاصله مناسب مبلمان با ... های متفاوت مبل در سراسر دنیا در ایران نیز طراحی های زیبایی برای مدل های مختلف مبل صورت ... چرم نسبت به اشیا تیز آسیب پذیر تر از پارچه است.
  13. تکنولوژی - پیش بینی تکنولوژی آینده

    futuretech.persianblog.ir/tag/تکنولوژی
    ۲۸ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - صنایع و کارخانجات بر اساس طرح های ذهنی ایده های جدید برای تولید محصولات ... طراحان صنعتی که به صورت ذهنی و مفهومی طراحی می کنند طرح های عملی منحصر به .... EQUALIZE یک سری مبل چند کاره است که قابلیت تغییر شکل آن به کاربر .... روشی را کشف کرده است که به کمک آن می توان با استفاده از فناوری سه بعدی، ...
  14. ایده برای دکوراسیون | خبرآزاد

    www.khabarazad.com/866/ایده-برای-دکوراسیون/
    ۲۶ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - البته یادتان باشد رسیدن به یک دکوراسیون ایده‌آل و مطلوب اتفاقی نیست و ... برای شروع از یک‌سری توصیه‌های کارشناسانه کمک بگیرد و به آنها عمل کند. ... هم‌چنین می‌توانید با قراردادن اشیاء و لوازم مورد نیاز در هنگام خواب در داخل کشوهای آن، ... و زرد در مبلمان، پرده‌ها و دیوارها یا به عنوان چاشنی در لوازم جانبی مانند کوسن‌ها، ‌گل‌ها ...
  15. ضرورت بهره گیری از فناوری روز برای فعلیت بخشیدن به ...

    www.iranneeds.com/.../ضرورت-بهره-گیری-از-فناوری-روز-برای-فعلی...
    ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تاریخچه ساخت اشیائی چون تخت و کرسی به بیش از سه هزار سال قبل از میلاد ... تولید و مبادلات بازرگانی در حوزه های مختلف داخلی، بین المللی برگزار گردید. ... کشورها، ارتقای جایگاه معماری داخلی، دکوراسیون و صنعت مبلمان از بعد فرهنگی و ... فرهنگ مصرف کالای ایرانی که موجب کمک به مقاوم سازی اقتصاد کشور است.
  16. طراحی آپارتمان های کوچک

    www.vraytuts.ir/index.php?option=com_content&view...
    ... زیر 600 فیت را بررسی کرده ایم که ایده های خیلی خوبی به کسایی که قصد بازسازی ... اشیاء تیره ای که در اطراف پراکنده شده کمک می کند که نگاه کلی ما به فضا دارای وزن ... دو مبل رنگی متفاوت ، جذابیت را اضافه تر کرده و سبب شده که فضا بزرگتر از آنی ... ترکیب کاملی از آیتم های مختلف برای رسیدن به فضای آرامش بخش یک خانه .
  17. طراحی محله در شهر کپنهاگ – سوپر کیلن | نشانه

    www.signs.ir/?p=1915
    ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در باغ ،‌ انتقال از یک ایده ، دوباره‌سازی مکانی دیگر ،‌مانند یک چشم‌انداز از راه ... سطح‌ها و رنگ‌های متفاوت ، در فرم‌های جدید و پویا ،‌ محیط اطراف برای اشیا ... در حال حرکت از شمال به جنوب هستند ، اطراف مبلمان مختلف را می‌پوشانند تا از لمس آن پرهیز کنند. ... فعالیت‌های زیادی در پارک سبز به کمک تپه‌ها و سطوح نرم برای کودکان ...
  18. طراحی | dbportal.ir | برگه 2

    dbportal.ir/portal/topic/tag/طراحی/page/2
    همانطور که دیده و شنیده اید صندلی های مختلف و با طراحی های متفاوت و هوشمندانه ای جهت ... از کمپانی های معروف در صنعت مبلمان اداری و دفتری) در همین زمینه دست به طراحی و .... من هیچ ایده ای ندارم که چطور گروه های کاری مختلف قرار است در داخل ساختمان جا بگیرند. .... طراحی، به نوکیا کمک کرد تا از یک شرکت کوچک فنلاندی، تبدیل به شرکتی ...
  19. ارگونومی | :: زنان توانمند ::

    www.zananetavanmand.com/?p=3484
    این اصول با کمک علومی که شامل مبحث اندازه گیری بدن انسان، علم فرآیند های زیستی ... در این راستا طراحان داخلی با استفاده از این علم هر لحظه گامی جهت بهینه سازی مبلمان، ... طراحان این اصول را به طرق مختلف و متنوع به کار می گیرند و با استفاده از آنها در جهت .... اگر بتوانید هر ۱۵ دقیقه حتا کشش کوتاهی هم به عضلات خود بدهید ایده آل است.
  20. همه چیز درباره دکوراسیون داخلی

    shahtootdesign.blogpu.ir/
    ۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این یک رادیاتور کامل و ایده آل برای خشک کردن حوله و حتی لباس هم مناسب است .... مثلاً روشهای مختلف تزئین دیوارها (بعضی از طراحان به جای رنگ یا کاغذ ... در این مقاله پیشنهادات طراحان بزرگ را برای طراحی هر اتاق جمع کرده ایم تا به شما کمک کنیم ..... انتخاب ظریف اشیاء آنتیک مختلف از گوشه و کنار جهان که North Face، از ...
  21. آموزش پتینه و رنگ - ور نوین ...مینیات

    miniturenovin.persianblog.ir/post/172/
    تهیه این نمونه ها، به شما ایده هایی از اشیاء مختلف می دهد که در اجرای پروژه ی شما الهام بخش خواهد بود، شما می ... رنگ چوب: رنگی است که فرمول آن مخصوص چوب طراحی شده است. ... ( کار نمایی غبارآلود به خود می گیرد) برای کار روی مبلمان و دیوار هر دو مطلوب است. .... 5- سپس مجدداً به کمک دستمال کاغذی رنگ روغن اضافی روی سطح کار را بگیرید .
  22. چگونه عکس ها را مرتب کنیم | pHow.ir

    phow.ir › خانه › طراحی داخلی › دکوراسیون داخلی
    ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - هر کدام از این ها روش متفاوتی دارد و طراحان داخلی و سایر افرادی که که با هنر ... در این چگونه ایده هایی برای مرتب کردن عکس ها در یک فضای مشخص به شما ارائه می دهیم. ... وقتی رنگ های مختلف را با هم هماهنگ کردید، باید فنگ شویی به حداکثر برسد و ... با تابلوها هماهنگ شود مبلمان اتاق را جا به جا کنید تا ارتباط بین اشیاء و ...
  23. چگونه یک اتاق رمانتیک برای همسرمان دکور کنیم؟ - البرز

    www.alborznews.net/.../چگونه-یک-اتاق-رمانتیک-برای-همسرمان-دکور-ک...
    ۲ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بعضی از این اجزا عبارتند از رنگ ،نور ، مبلمان و دکور . برای ایجاد اتاق رمانتیک به احساسات خود دقت کنید و ایده های مختلف را ازمایش نمایید و به ... استفاده از روتختی یا کوسن های قرمز در اتاق خواب به ایجاد محیط عاشقانه کمک می کند . ... در طراحی یک اتاق خواب رمانتیک بهترین راه در نظر گرفتن روحیه و خواسته های خودتان ...
  24. [DOC]Download - راهنما

    atef1362.persiangig.com/document/memari%20modolar%20edit.docx
    وقتی معماری به خلق اثری می اندیشد ، همزمان و حتی پیشتر به پوشش آن دست یافته است . ... در شیوه های مختلف معماری عرض اندام کرده ، به نهایت کارآیی و اوج زیبایی رسیده اند . .... داخلی که با بیان یک سری ضوابط و قانون ها بنا را به سمت ایده ال پیش می برد. .... مبل ی ا صندلی، یا پلکان و در یا پنجره، نه تنها در تشخیص اندازه یک فضا کمک
  25. طراحی و دکوراسیون داخلی لاین

    line-ia.persianblog.ir/
    ۵ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - غرفه، لباس کارفرماست و طراح موظف است بهترین طرح دوخت را برای آن ... باید دانست کارفرما چه هدفی دارد و روی آن تمرکز کرد که به طور حتم به یافتن ایده های ناب می انجامد. ... غرفه را همین جوری طراحی کرد، مخاطب آنقدر به اشیا نزدیک می شود که تمام ... ارگونومی، ساخت ماکت، طراحی مبلمان، طراحی به کمک کامپیوتر، شناخت ...
  26. تزئین - آی چوب,دکوراسیون,هنرهای چوبی,طرح,عکس,دانلود ...

    www.ichoob.ir/tag/تزئین/
    ایده,طراحی,دکوراسیون,تزئین,چیدمان,چینش,2014,مدرن, ... در این مطلب به ایرائه ایده هایی در مورد ساخت لوازم دکوری و تزئینی با شاخه ها و تنه ی درخت پرداختیم. ... طراحی و نقاشی بر روی مبل چرمی ... ایده هایی جدید و جالب از ساخت صورتک ها تزئینی با چوب و اشیا مختلف ... مجتبی : بعضی از فایل های از حالت زیپ خارج نمی شود کمک کنید .
  27. دکوراسیون به سبک ژاپنی - AriaClick

    ariaclick.com/component/content/category/82.html?layout=blog...
    طراحی فضا و دکورداخلی خانه بدون شک با کمک دو عامل استعداد و تجربه امکان پذیر است. ... دیوار بگذارند، طراحان دکور علاوه بر این مسئله به فضای ایجاد شده میان مبلمان و لوازم و .... این جا به نظر می‌رسد که در وسایل این تخت خواب علاوه بر رنگ‌های مختلف به رنگ سفید ... سیاه و سفید نقطه ی شروع ایده آل برای یک پالت رنگ ساده و دراماتیک است.
  28. تزئین و جنایت؛ آشنایی با مفهوم طراحی خالص - وب ایده

    discoverwebidea.com/.../تزئین-و-جنایت؛-آشنایی-با-مفهوم-طراحی-خالص
    پیشرفت چشمگیر در تکنولوژی های طراحی دیجیتال و نمایش محتوا به کمک پنل ... تقریبا همه محصولات از ساختمان و مبلمان٬ تا پارچه و وسایل غذاخوری٬ زیر لایه ای ... تصاویری از قطعات ماشینی مختلف نظیر پروانه هواپیما و عایق های صنعتی در آنجا به نمایش در آمد. ایده اصلی این بود که زیبایی قالب در آن اشیا که کاملا هم کاربردی بودند٬ برای ...
  29. [DOC]YYYYY_YYYYYY_YYYY.docx - شهر و منظر

    www.shahromanzar.org/.../83_b3265f91d7b2966acce8b689fae8799f
    در این نوشتار امکان بهرهگیری از این رویکرد در طراحی مبلمان شهری، تفاوت آن با رویکردهای ... اصطلاح مبلمان شهری نیز معمولا به این اشیاء اطلاق میشود. ... معرفی میکند که میتواند به ارتقای نقش مبلمان شهری در زمینه ارتباط جامعه با شهر کمک کند. ... آن دستاندرکاران از رشتههای مختلف دانش خود را در مورد فرآیند طراحی و محتوای طرح به اشتراک ...
  30. مبلمان - مبلی ها

    www.mobliha.ir/مقالات/مبلمان?start=10
    در واقع این هارمونی رنگ ها به نوعی طراحی ایتالیایی داخلی یک ساختمان را به ... به آرامش و توازن تکیه داد اما در طراحی قرون تحت تاثیر عوامل مختلف تبدیل به مذهب قالب در چین شد . ... فراگرفتن فنگ شویی کمک می کند تا با طراحی و تفکر خلاق ، بتوان محیط ... اشعه مستقیم و مهار نشده آفتاب باعث صدمه زدن به رنگ اشیاء ، مبلمان ، پارچه و ...
  31. با صرف وقت و هزینه کم دکوراسیون ایده آل داشته باشید

    www.yjc.ir/fa/.../با-صرف-وقت-و-هزینه-کم-دکوراسیون-ایده-آل-داشته-باش...
    ۳ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - وسایل و اشیاء غیرضروری و بلا استفاده را از فضا خارج کنید، زیرا سبب ... فضای گفت‌وگو و فضای نشیمن را با کمک قالیچه‌های منطقه‌ای تعریف و ... و همچنین مبلمان برای ارتقاء جلوه دکوراسیون و تعریف قسمت‌های مختلف ... قرار دادن عناصر و مبلمان به صورت اریب و قطری در فضا، به دکوراسیون ... طراحی و تولید: ایران سامانه.
  32. اصول انتخاب رنگ برای طراحی یک اتاق نشیمن مدرن - دل نوشته ...

    asemani-aabi.persianblog.ir/post/3/
    ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ ه‍.ش. - نکته دیگری که باید توجه کرد این است که رنگ‌های در افراد مختلف واکنش‌های متفاوتی ایجاد می‌کنند. ... از هنر، مبلمان، اثاثیه و لوازم جانبی مدرنی که می‌پسندید الهام و گاهی کمک ... در اینجا به چند ایده برای طراحی یک اتاق نشیمن مدرن اشاره می‌کنیم: ... حرف ندارند، این پرده را دیوارهای سفید، مبلمان خاکستری تیره و اشیا به رنگ ...
  33. طراحی دکوراسیون داخلی چیست ؟ | مهندسین معماری چهارباغ

    www.4bagharch.ir/طراحی-دکوراسیون-داخلی-چیست-؟/
    به آن دسته از دست اندرکاران گویند که که در تنظیم داخلی در سبک های مختلف تخصص دارد. در این متن سبک اشاره به یک ترکیب بندی بر اساس یک تصویر از یک ایده خاص، زمان، ... از داخل کابین، مانند رنگ، مبلمان، مبلمان قالبگیریهای و قاب سازی، طراحی دارد. ... طراحی بیمارستان ها، امکانات کمک های زندگی، ادارات پزشکی، دفاتر دندانپزشک، ...
  34. پیشنهادهایی برای پول در آوردن! :: سایت کارآفرینی کارخانه ...

    ideas-to-wealth.blog.ir/1392/08/24/پیشنهادهایی-برای-پول-در-اوردن
    ۲۴ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مجله الکترونیکی کارخانه تبدیل ایده به ثروت در تابستان 90 (سال ... دانلود کتاب آموزش طراحی قالب برای بلاگ بیان ... مرمت اشیا کهنه و دست دوم: ... است که به آن نیاز دارید، تا مبلمان یا میز تحریری قدیمی و فرسوده را، به اجناسی لوکس و نو تبدیل کنید. ... بازاریابی، به شناخت نیاز و خواست مشتری در نقاط مختلف دنیا، ...
  35. وب سایت مرکز مهارت » طراحی داخلی و دکوراسیون

    markazmaharat.com/بایگانی/2579
    نور عنصری است که با آن دیدن اشیا ممکن می شود. ... به کمک نورپردازی می توان یک فضای داخلی را به جزایر نورانی متنوعی تبدیل کرد. ... معمولاً فرم فضای داخلی تابعی از عوامل مختلف است. ... ۲-لوازم دکوراسیون شامل مبلمان، پرده ها، فرش و غیره. ... عناصر معماری قدیمی و یا جهت ایجاد هماهنگی بین سبک های کاملاً مجزای معماری بسیار ایده آل است.
  36. وقتی طراحان صنعتی به جنگ هرج و مرج می‌روند.

    iranianuk.com/.../وقتی-طراحان-صنعتی-به-جنگ-هرج-و-مرج-می-روند
    ۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تلاش برای ترکیب اشیاء مختلف در سبکی مشابه یا یکسان تنها به تولید وسایل مورد ... این ایده زاده‌ی ذهن هانس گوگلوت است که در دانشگاه معروف طراحی در شهر اولم استاد بود. .... کلیدواژه‌ها طراحی صنعتی, مبلمان; به اشتراک بگذارید ارسال صفحه ... سیستم شمارش آرا کمک میکند تا مطالب مهمتر، به انتخاب کاربران سایت، از ...
  37. لوکوربوزیه ــ معماری که از آینده آمد - Deutsche Welle

    www.dw.de/لوکوربوزیه-ــ-معماری-که-از-آینده-آمد/a-4491838
    ۲۴ تیر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - سفرهای متعدد او به کشورهای مختلف، از جمله ۱۹۱۱ میلادی به یونان، ترکیه و ایتالیا و ... این‌گونه‌ اشیاء کوچک از مجموعه شخصی او را نیز می‌توان در نمایشگاه مشاهده کرد. ... او اولین بناهای خود را در سوئیس ساخته و ایده‌ خود برای خانه‌سازی با قطعات ماشینی ... معماری داخلی، طراحی مبلمان، رنگ آمیزی و نورپردازی مسائلی هستند که ...
  38. 10 درس طراحی داخلی که همه باید از آن‌ها آگاه باشند - مشهدسر

    www.mashhadsar.ir/p-10-درس-طراحی-داخلی-که-همه-باید-از-آن‌ها
    ۴ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بازدید از شوروم‌های مختلف طراحی نیز به شما در انتخاب و تحقیق برای خریدن ... تمام این عناصر به یک فضای دنج شکل داده‌اند که در نهایت به رسیدن به یک طراحی خوب و زیبا کمک می‌کند. ... در طراحی خانه، یک مجموعه تزئینی مجموعه‌ای از اشیا یا مبلمان است. ... اگر این ایده برای شما نوظهور است، سعی کنید از اشیای کم‌تر مثلا سه شی ...
  39. تیر ٩۳ - دکوراسیون داخلی

    decorasionedakheli.persianblog.ir/1393/4/
    ۳۱ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دیدن تصاویر این طراحی ها به افرادی که کمی ذوق هنری و سلیقه چیدمانی دارند، ایده ... با کمترین و ظریف ترین مبلمان، یک فضای گرم و صمیمی برای گفت‌وگو و .... به دنبال چند ایده برای طراحی دکوراسیون داخلیبرای تغییر‌دادن خانه‌تان هستید، ..... امروزه انواع و اقسام کابینت ها در رنگ و طرح های مختلف به کمک خانم های خانه دار ...
  40. [PDF]بروشور دکوراسیون داخلی فرمینو - Formino

    www.formino.ir/FARSI/download_center/Formino_Brochure_3.pdf
    طراحی داخلی گروهی از کارهای مختلف را توصیف می. -. کند که در ... ای طراحی داخلی معاصر کمک کرده است. به هر روی، ... عالقه وافرشان به اشیاء زیبا و سبک آسایش طلبانه. شان در آثار به ... مانند، صندلی، اثاثیه خاص و مبلمان راحتی را طراحی می. کردند و می ... در این متن سبک اشاره به یک ترکیب بندی بر اساس یک تصویر از یک ایده. خاص، زمان، ...
  41. آبان ۸٢ - پژوهشگاه هنر و معماری : زروان

    zorwan.persianblog.ir/1382/8/
    ۳۰ آبان ۱۳۸۲ ه‍.ش. - تبدیل ایده به فرم یکی از مهمترین بخش‎های طراحی معماری است. ... منابع ایده همه جا در میان اشیاء روزمره زندگی، در طبیعت، درعلوم مختلف، در معماری‎های ... از این رو در تدوین یک طرح معماری مطلوب دانش‎های گوناگونی به کمک معمار می‎آیند و او را در .... از قبیل محصولات صنعتی، مبلمان منزل، ساختمان و طراحی داخلی را شامل می‎شود.
  42. ایده یابی برای طراحی جواهرات - ویوان نیوز

    www.vivannews.com/Pages/News-10647.aspx
    راهکارهای این بخش، تنها شیوه هایی هستند برای راهنمایی شما در جهت خلق ایده های بهتر بر ... آموزش و تحصیل سینما و موسیقی طلا, جواهر, ساعت طراحی داخلی و مبلمان سفر, گردشگری, ... کنیدکه شامل آثار مختلف از قطعات معماری گرفته تا تکه های جواهرات می شوند. ... موزه ها: به بازدید موزه ها بروید و از جواهرات، اشیاء برنجی و مسی، ابزار صنعتی و ...
  43. بایگانی ایده های دکوراسیونی ارزان قیمت! - باران پاتوق

    www.baranpatogh.ir/1390/12/ایده-های-دکوراسیونی-ارزان-قیمت/
    البته یادتان باشد رسیدن به یک دکوراسیون ایده‌آل و مطلوب اتفاقی نیست و قطعا هر فردی ... باید برای شروع از یک‌سری توصیه‌های کارشناسانه کمک بگیرد و به آنها عمل کند. ... هم‌چنین می‌توانید با قراردادن اشیاء و لوازم مورد نیاز در هنگام خواب در داخل کشوهای آن، ... و چشم‌گیر مانند قرمز گوجه‌ای، آکواریومی و زرد در مبلمان، پرده‌ها و دیوارها یا به عنوان ...
  44. [PDF]ﺷﻬﺮﻱ ﻫﺎﻱ ﻣﻮﻧﻮﻣﺎﻥ ﻃﺮﺍﺣﻲ ﺭﺍﻫﻜﺎﺭﻫﺎﻱ ﺳﻴﺪ ﺭﺿﺎ ﺷﺎﻩ ﻣﺮﺗ

    www.eshiraz.ir/shares/amoozesh/amoozesh-adm/hamayesh.../part5.pdf
    ﭘﺮﺳﻪ ﺍﺯ ﺍﻫﻤﻴﺖ ﻗﺎﺑﻞ ﻣﻼﺣﻈﻪ ﺍﻱ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩﺍﺭ ﺍﺳﺖ، ﺁﺷﻨﺎﻳﻲ ﺑﺎ ﻣﻮﺍﺩ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻭ ﺭﻭﺷﻬﺎﻱ ﺳﺎﺧﺖ ﻣﺒﻠﻤﺎﻥ ﺷﻬﺮﻱ ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ، ﻛﻪ ... ﺍﻳﺪﻩ ﭘﺮﺩﺍ. ﺯﻱ ﻭ ﺗﺤﻘﻖ ﺍﺷﻴﺎء ﺟﺪﻳـﺪ ﺍﺳـﺖ. ﻭ. ﻃﺮﺍﺣـﻲ ﺩﺭ. ﺑﻄﻦ ﺧﻮﺩ، ﮔﺮﺍﻳﺶ ﺑﻪ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻣﺎﺩﻱ ﺭﺍ ﮔﻨﺠﺎﻧﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻛﺎﺭﺑﺮﺩ .... ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ ﻣﺤﺪﻭﺩﻩ ﻫﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﻣﻲ ﺗﻮﺍﻥ ﻓﺮﺍﻳﻨﺪ ﺍﻳﺪﻩ ﭘﺮﺩﺍﺯﻱ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻧﻘﺎﻁ ﺁﻏﺎﺯ ﻧﻤﻮﺩ ﻛﻤﻚ ﻣﻲ ﻧﻤﺎﻳﺪ.
  45. اصول کلی چیدمان در معماری داخلی - انجمن هنرهای زیبا

    www.fine-arts.ir/thread996.html
    رنگها از نظر درخشندگی و شفافیت انواع مختلف دارند که بهترین انتخاب ... روشن و یا حتی سفید به زنده تر کردن فضا کمک بیشتری می نماید و فضا بزرگتر به نظر می آید. ... این نقطه تمرکز باید به دیوار تکیه داشته باشد و مبلمان دور از دیوارها چیده شوند تا .... الگوهای و ایده های مختلفی اعم از مدرن و کلاسیک، توسط طراحان این رشته به کار ...
  46. ایده پردازی و روندطراحی رنزو پیانو با اسکیس های معمارانه |

    sketchiran.com/ایده-پردازی-و-روندطراحی-رنزو-پیانو-با-ا/
    ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فقط با مدد گرفتن از تجربه است که میتوان به کشفیات مختلف دست یافت و ... تا او را در چند و چون کارهای مبلمان چوبی که او طراحی آنها را به عهده داشت ، قرار دهد . ... کند که این کار همانطور که نیاز به فکر زیادی داشت می بایست با کمک گرفتن ... به تحقیق در مورد اشیا و کاربرد آنها در طراحی با آن بود ) ، پیانو چیز های زیادی ...
  47. PersianGFX - طراح<?php echo $paged; ?>

    persiangfx.com/cgi-bin/mt/mt-search.cgi?search=طراح...1...20...
    بطور کلی نگاره های مفهومی او در حد قابل توجهی به اشیاء، اشکال، نماد ها، و رنگ ها می پردازند. ... و سپس ماحصل ایده های ترکیبی عمل sketching در برنامه ی نرم افزاری Photoshop و ... و یا برند تجاری شما نمی باشد، بلکه نام تجاری و همه نقش های مختلف با هم به صورت ... دانلود تصاویر با کیفیت طراحی داخلی خانه، مبلمان - Collection Of Interiors.
  48. عناصر یک اتاق خواب رمانتیک - 4ufreelancers.com

    4ufreelancers.com/Persian/M-ID-TD-AnasorYeOtagh.htm
    مبانی نظری. دکوراسیون داخلی: طراحی داخلی. طراحی نمای. طراحی اجزای. طراحی پلان ... برای ایجاد اتاق خواب رمانتیک به احساسات خود دقت کنید و ایده های مختلف را ازمایش نمایید و به احساسات ... استفاده از روتختی یا کوسن های قرمز در اتاق خواب به ایجاد محیط عاشقانه کمک می کند . .... به هماهنگی موجود در بین اشیا و مبلمان بیشتردقت کنید.
  49. با صرف وقت و هزینه کم دکوراسیون ایده آل داشته باشید ...

    www.momtaznews.com/با-صرف-وقت-و-هزینه-کم-دکوراسیون-ایده-آل/
    وسایل و اشیاء غیرضروری و بلا استفاده را از فضا خارج کنید، زیرا سبب به‌هم ریختگی ... فضای گفت‌وگو و فضای نشیمن را با کمک قالیچه‌های منطقه‌ای تعریف و تفکیک کنید. ... در فضا و همچنین مبلمان برای ارتقاء جلوه دکوراسیون و تعریف قسمت‌های مختلف ... قرار دادن عناصر و مبلمان به صورت اریب و قطری در فضا، به دکوراسیون جذابیت ...
  50. ۲۰ قدم تا داشتن یک اتاق نشیمن ایده آل

    www.tebyan-ardebil.ir/description.aspx?id=37836
    ۲۲ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - امروزه اتاق های نشیمن به اتاقی قراردادی تبدیل شده اند که در آن فضای زیادی ... را در طراحی خود بگنجانید؛ وسایل و اشیاء غیرضروری و بلا استفاده را از فضا ... ۶- فضای گفتگو و فضای نشیمن را با کمک قالیچه های منطقه ای تعریف و تفکیک کنید. ... و هم چنین مبلمان برای ارتقاء جلوه دکوراسیون و تعریف قسمت های مختلف ...
  51. مقالات قالبسازان - پرتال جامع قالبسازان و صنایع وابسته

    www.ghalebsazan.com/default.aspx?tabid=0304
    بازتاب تشعشعات نور از اشیاء رنگ آنها را تشکیل می دهد، رنگ های اجسام بر حسب اینکه ... می دهد تا با ایده پردازی و ساخت اشیاء مختلف، راهکارهایی مناسب برای حل مشکلات ... از شما انتظار می رود به عنوان یک طراح، نیازهای جامعه را بیابید و با طراحی، ساخت و ..... در این ماشین بجای پس دستگاه برجک شش گوش و چرخانی قرار دارد که به کمک پیچ ...
  52. معماری و دکوراسیون فروشگاهی (تخصصی پوشاک) فصل دوّم

    www.mahidesign.ir/صفحه-نخست/مقالات
    موضوع طراحی داخلی فروشگاه ها ی پوشاک یکی از موضوعاتی است که به شکل جدی در ... مغازه یک فضای عملکردی است و بایستی به گونه ای باشد که عملکردهای مختلف از قبیل ... امروزه سقف های باز و سقف کاذب ایده ای جدید است که در بعضی فروشگاه ها مورد ... داخلی می تواند طراحان را برای دستیابی به استاندارد های طراحی بهتر کمک نماید .
  53. شیوه های نور پردازی - پرتال مشاوره آرک نیوز

    training.archnews.ir/fa/ppages/203/شیوه%20های%20نور%20پردازی
    مسابقه طراحی مبلمان و دکوراسیون ایرانی ... به وسیله این نوع نورپردازی، نور از بالا به پایین روی اشیاء و وسایل موجود در دکوراسیون ... این روش تکنیکی است برای دادن سایه روشن به قسمت‌های مختلف دکوراسیون داخل و خارج خانه که می‌توان به کمک آن حضور ... این نوع نورپردازی ایده بسیار مناسبی است؛ هنگامی که یک دیوار یا اشیاء متعدد روی ...
  54. انجمن راسخون - دکوراسیون

    rasekhoon.net › ... › دکوراسیون،طراحی داخلی و نکات خانه داری
    ۱۳ آذر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 15پست - ‏1 نویسنده
    مدلهای مختلف از بکار گیری قفسه های زیبا در دکوراسیون منزل! ... اجرا کردن این ایده راحت است به علاوه اینکه با نگهدارنده هایی که به دو طرف جلو ان نصب کرده .... آیا یک دفتر کار خانگی دستی و دلپذیر نمی تواند به شما کمک کند؟ .... سبک چیدمان: توماس برین طراح نورپردازی و دکوراسیون در نیویورک می گوید: اگر یک جفت ...
  55. رنگ - کالای خواب_چیدمان روتختی

    parsabed.persianblog.ir/tag/رنگ
    بعضی از این اجزا عبارتند از رنگ ،نور ، مبلمان و دکور . برای ایجاد اتاق خواب رمانتیک به احساسات خود دقت کنید و ایده های مختلف را ازمایش نمایید و به احساسات شریک ...
  56. [PDF]جستاری در استفاده از دیدگاه نشانه شناسی در طراحی محصول

    www.iust.ac.ir/files/sau/site/paper_4.pdf
    ﺩﺍﺭﺩ, ﻧﻮﻳﺴــﻨﺪﻩ ﻣﺘﺪﺍﻭﻟﺘﺮﻳﻦ ﻣﻔﺎﻫﻴﻢ ﻭ ﺍﻳﺪﻩ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺣﻴﻄﻪ ﻧﺸﺎﻧﻪ ﺷﻨﺎﺳــﯽ ﺩﺭ ﻧﻈﺮ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﻭ ﭼﮕﻮﻧﮕﯽ ﺩﺭﮎ ﺁﻥ ... ﻫﺪﻑ ﺍﺯ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻧﺸﺎﻧﻪ ﺷﻨﺎﺳﯽ ﺍﻳﻦ ﻧﻴﺴﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻃﺮﺍﺣﺎﻥ ﺁﻣﻮﺧﺘﻪ ﺷﻮﺩ ﮐﻪ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﺑﻬﺘﺮﯼ ... ﺍﻳﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺑﺮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﺨﺸﻲ ﺍﺯ ﺭﺳﺎﻟﻪ ﺩﮐﺘﺮﯼ ﭘﮋﻭﻫﺶ ﻫﻨﺮ ﺑﺎ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻃﺮﺍﺣﻲ ﻭ ﺷﻜﻞ ﮔﻴﺮﻱ ﺍﺷﻴﺎﺀ ﺩﻭﺭﺍﻥ ... ﻣﺨﺘﻠــﻒ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻫــﻢ ﻣﺘﻤﺎﻳﺰ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﺷــﻴﻮﻩ ﻫﺎﯼ ﻣﺘﻔــﺎﻭﺕ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ... ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﻣﻴﺎﻥ ﻧﺸﺎﻧﻪ ﺷﻨﺎﺳــﯽ ﮐﻤــﮏ ﻣﻲ ﮐﻨﺪ ﺗﺎ ﺑﺎﺯﻧﻤﺎﻳﯽ ﻫﺎ.
  57. مد و هنر: واکاوی یک رابطه پیچیده | انسان‌شناسی و فرهنگ

    anthropology.ir/node/25862
    ۲۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هنرمندانی که طراحی لباس را به‌ عنوان آثار هنری طرح می‌ کنند در سود و یا تجارت یا .... منتظره و غیر متعارف بین انواع مختلف از لباس و یا بین لباس و اشیاء دیگر). ... دو دهه پس از کاواکوبو[6] این ایده ارائه حاشیه دار کردن در ابتدا نامتقارن بود و در .... فرهنگ، در کنار همکاری علمی، نیاز به کمک مالی همه همکاران و علاقمندان وجود دارد.
  58. دکوراسیون داخلی - سپند هنر

    www.sepandhonar.com/دکوراسیونداخلی/tabid/235/Default.aspx
    ایده های نو و جدید همیشه چشم گیر و تاثیر گذارترند. ... بعضی وقت ها تغییر چیدمان مبل ها با استفاده از اشیاء قدیمی به شکلی جدید ... مواد و انواع رنگها و زیر ساختهای مختلف و استفاده از تماس وسایلی که در طراحی داخلی به کار می رود ... مواد و مصالح مختلفی که به کار گرفته می شود بنا بر میزان جسمیت و نوع دانه بندی و حتی رنگ کمک می کند ...
  59. اصول طراحی داخلی - معماران شرق

    memar_sh.persianblog.ir/post/98/
    ۲۹ بهمن ۱۳۸۸ ه‍.ش. - از اینرو بنا داریم طی یادداشتهایی به مباحث مختلف طراحی داخلی .... طراحان و کارگران مبل ساز در ضمن سعی داشته اند که زیبایی و هماهنگی را نیز به هم آمیزند. .... و از محدودیت های معماری در زمینه اجرا، معمولا خبری نیست و می توان به ایده های .... به کمک نورپردازی می توان یک فضای داخلی را به جزایر نورانی متنوعی تبدیل کرد.
  60. photoalefbe

    photoalefbe.persianblog.ir/
    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دوستان ببخشید من از قافله دور و عقب هستم شاید احتیاج به راهنمایی دارم. ... دور و نزدیک کردن اشیاء به سوژه اصلی و تغییرات در ابعاد سوژۀ اصلی و سایر ... چشم گیر نشود و بهتر است موقع عکسبرداری محل ایده آل سوژه اصلی را در رابطه با ..... 2- عکاسی معماری: مراحل مختلف ساختمانی- گزارش مصور- عکاسی معماری هوایی- ...
  61. ترمووود - ترموود - نمای چوبی - آر تی دی هولدینگ

    rtdholding.persianblog.ir/tag/ترمووود
    ۲۰ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زیبایی نقوش، تنوع رنگ، گرمی و آرامشی که دیدن اشیاء و سازه های چوبی به انسان هدیه ... هنر معماری در این فضا به گونه ای است که، زمانی که در داخل این مکان قرار می ... باشد طراحی و ساخته شده است و موفق به دریافت جایزه سالانه نمایشگاه خانه ایده آل ..... با کمک ترکیب های مختلف رنگ طبیعی چوبی در قطعات مختلف مبلمان می ...
  62. طریقه نقاشی ساختمان و اصول نقاشی ساختمان در کرج و تهران و ...

    nb1.ir/طریقه-نقاشی-ساختمان-و-اصول-نقاشی-ساختم/
    ۱ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - با طراحی منحصر به فرد و شگفت‎ انگیز و کیفیت بی نظیر . ... نیاز های موجود، تنوع مصالح، توجه به نحوه قرار گیری و تعامل مابین فضاهای مختلف از ... الگوهای و ایده های مختلفی اعم از مدرن و کلاسیک، توسط طراحان این رشته به کار گرفته ... جهت برطرف کردن یکدستی آن می توان از یک قالیچه در زیر میز مبل استفاده کرد.
  63. مجموعه بی نظیر و کامل بازی سازی با Unity - ۲ روز پیش

    www.webdivar.com/pages/_شرکت...و.../nrc_25_14156645
    ۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آموزش کنترل بازی و کاراکتر آن در Unity به کمک کدنویسی C# برترین وب .... و برش برای چاپ __ کامل ترین آیکون های وکتور و اشیا مورد نیاز وب کامل ترین ... ساخت فرم های معمارانه ایده گرفته شده از موضوعات اطراف آموزش طراحی نما از فضای ... صحنه از طبیعت آموزش ساخت سه مبل با سه صحنه مختلف آموزش کامل ساخت اتاق ...
  64. مدل روتختی یک نفره دخترانه - پرتال تفریحی فان چیز

    funchiz.com/مطالب-اختصاصی/مدل-روتختی-یک-نفره-دخترانه/
    آلبوم (3) روتختی های تزیینی و معرفی سایتهای بافتنی به سفارش " مامان ... حتماً از افراد پر تجربه در خرید کمک بگیرین ویا حتی اگه شده یه کلاف رو ... سبک های مختلف را با هم ترکیب کنید. .... به نظر می رسد و اغلب افراد از این کار دوری می ورزند در حالی که ایده آل طراحی داخلی ..... به هماهنگی موجود در بین اشیا و مبلمان بیشتردقت کنید.
  65. معماری - مهندسی معماری

    marcheng.persianblog.ir/tag/معماری
    پنجره ها و مبلمان با زمینه رنگ و سایز متوسط در مبلمان و پنجره هایی با سایز ... همین اشیاء مزاحم، صحنه ها را مخدوش می کنند و همچنین بهتر است به جای تمرکز زیاد روی ... رنگ ها می توانند به شیوه های مختلف تأثیراتی بنیادین در زندگی بر جای گذارند که از ..... عجیب و غریب ترین ایده برای کمک به مقابله با معضلات آلودگی در شهرهای بشدت ...
  66. مهر ٩٠ - معماری

    sahartabebordbar.persianblog.ir/1390/7/
    ۱۶ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - درختکاری همراه با مبلمان شهری نوین با طرح های منحنی، سیستم فضای سبز ... به همین منظور می توان در شهر های مختلف، فضاهای بلااستفاده را به .... این محله انتخاب کرد و این رنگ ها به عنوان پس زمینه برای انواع اشیاء انتخاب شد. .... Tze ایده اولیه طراحی خود را راه حلی مناسب برای چشم انداز آب و باغ بر روی سایت توصیف کرد.
  67. ایران آذین , مشاوره، طراحی و اجرای تخصصی دکوراسیون داخلی و ...

    iranazin.com/interior-decoration.html
    شرکت ایده نگاران آراد مجری و طراح دکوراسیون داخلی. ... ها و شکلهای مختلف، و با گلدانهای زیبا، در دکوراسیون منزلتان می‌توانید به خانه خود گرما و زندگی ... رانر و رویه تختخواب علاوه بر جنبه کاربردی، جنبه تزئینی نیز دارند و به زیبایی اتاق خواب کمک می‌کنند. ... در اواخر دهه 1800 با اختراع فنر، ساخت مبلمان با رویه پارچه ای امکان پذیر شد.
  68. اصول طراحی تالار پذیرایی

    rumium.rapin.ir/
    در حقیقت در این مجموعه آموزش اصول زیبایی شناسی در طراحی وب را به خوبی . ... از طراحی های گرافیکی موفق و ناموفق ، اصول ، مبانی ، تکنیک ها و ایده های موجود در زمینه طراحی گرافیک .... در بخش دوم با نحوه طراحی به کمک ماژیک آشنا خواهید شد. .... و امکانات آن برای طراحی اشیاء مختلف ، اعمال بافت ، رندر و ایجاد انیمیشن های ساده را خواهید آموخت.
  69. 6 - این سو آن سو | خواندنی ها

    www.insooansoo.com/Papers/?seoResult=page6
    جالباسی بسیار خلاقانه برای آویزان کردن لباس ها ... هر میله عمودی قرار دارند در ارتفاع‌های مختلف طراحی شده‌اند تا به راحتی لباس‌ها را بتوان به آن‌ها آویزان کرد. .... طول هر کدام از قفسه‌ها متفاوت است و این ایده به فضا شخصیت بخشیده است. ... در خانه‌هایی که به سبک آسیایی طراحی شده‌اند فقط اشیایی که به دقت انتخاب شده‌اند به نمایش درمی‌آیند، به ...
  70. طراحی و اجرای دکوراسیون آرایشگاه - گروه طراحی داخلی و غرفه ...

    contrastltd.persianblog.ir/post/70/
    ۷ روز پیش - علاوه بر صندلیهای سالن، مکانهای کارو قفسه ها، شما به مبلمان راحتی تحت ... میز و صندلیهای چرمی و قفسه های شیشه ای یا فلزی برای سالنهای زیبایی بسیار ایده آل هستند. .... طراح متخصص به دلیل دیدگاه تربیت شده اش با نگاهی متفاوت به اشیا و ... به کمک آن به آسانی می توان شرایط ذهنی مناسب را برای فضاهای مختلف به ...
  71. نکاتی درباره معماری داخلی - دکوراسیون داخلی دانش پژوهان

    dpdecoration.ir/maghalat/گوناگون/480-نکاتی-درباره-معماری-داخلی.html
    ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - معماری داخلی به لحاظ معیارهای روانشناسی اهمیت بسیاری دارد. ... از محدودیت های معماری در زمینه اجرا، معمولا خبری نیست و می توان به ایده های ... چه بسا به گونه ای میان گستره ای، موضوع فعالیت رشته های مختلف هنری از ... انتخاب مبلمان و نحوه قرار گیری ... به کمک نورپردازی می توان یک فضای داخلی را به جزایر نورانی متنوعی ...
  72. طراحی داخلی | دکوراسیون | دکوراسیون داخلی | چیدمان زندگی امروز

    chideman.com/tag/دکور/
    ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آیا قصد خرید مبلمان دارید؟ ... ایده داشتن برای خرید این […] ... طراحی داخلی ... کنار هم قرار دادن رنگ‌های مختلف به ساده‌شدن این فرایند کمک می کند. ... قدیمی و ارزشمندی وجود دارد، به هنگام چیدمان لوازم به صورتی عمل کنید که شی و یا اشیاء مورد ...
  73. دکو سبز – مرجع راهنمای طراحی داخلی - پرس آنلاین

    press-online.ir/edu/دکو-سبز-مرجع-راهنمای-طراحی-داخلی/
    آموزش علوم مختلف دکوراسیون و آشنایی با سبکهای دکوراسیون در کشورهای ... پارسیان هوم مرجع مبلمان و دکوراسیون داخلی،دکوراسیون آشپزخانه،دکوراسیون ... برآن هستیم تا این سایت را به کمک شما به عنوان مرجع آشپزخانه و کابینت ایران .... در برخی موارد خود شما ایده های منحصر به فردی دارید، شما می توانید با جسارت و بدون کمک طراح داخلی ...
  74. دکوراسیون و معماری داخلی • انجمن پاتوق یو

    talk.patoghu.com/thread90125.html
    ۱۷ آذر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - الگوهای و ایده های مختلفی اعم از مدرن و کلاسیک، توسط طراحان این رشته به ... علاوه بر شناسائی رنگ و محصولات و مصالح و مبلمان باید مهارت گفتگو با .... نقش رنگ در طراحی داخلی همگان می دانیم که افراد مختلف به رنگ های خاصی تمایل نشان می دهند. ... و اشیا را برای ما جذاب تر و حتی به گونه ای معنوی، عمیق تر نشان می دهند.
  75. کد خبر: 92052212170 - ایسنا

    isna.ir/fa/print/.../پاسخ-15-کارشناس-هنری-درباره-عوامل-موثر-بر
    ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - برای زیبا شدن شهر لزوما نیازی به قرار دادن اشیاء هنری نیست. ... آن دسته که روی طراحی محیط، سیما و منظر شهر می‌پردازند، دسته دیگر به مبلمان شهری ... هماهنگ قرار دهیم این سه می‌توانند با سه رویکرد مختلف به طراحی اصولی شهر بپردازند. .... باید از آن‌ها کمک بگیرد، بلکه باید به آن‌ها هم کمک کند تا بتوانند از فکر، ایده و ...
  76. [PDF]دریافت نسخه PDF - انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون

    www.tefso.com/Binary/.../ruxscnpunp_Final%20Decoman%2012-13.pdf
    ۱۷ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 23 / میرمهدی کمجانی - تشکل های ایده پرداز کم داریم ... 36 / آسیب شناسی صنعت مبلمان و رویکردی به نام سرمایه گذاری مشترک ... 44 / ارائه ی الگوهای موفق بین المللی در طراحی داخلی و ساخـت مبلمـان در کنفرانـس بین .... این موزه، ایجاد فضایی ثابت برای گردآوری اشیاء ... سال گذشته، نوسانات قیمتی در بازارهای مختلف.
  77. از ایده خام تا ایده عملی - یک پزشک

    1pezeshk.com/archives/2014/04/3d-photography-patent.html
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در این صورت، کسی‌‌‌‌‌که با عینک قرمز و آبی به آن‌‌‌‌‌ها بنگرد، آن اشیاء را برجسته خواهد یافت. چون اساس برجسته‌‌‌‌‌بینی تطابق دو تصویر مختلف از یک منظره است، هرچه ... ۵٫ به کمک دوربین عکاسی قرنیه‌‌‌‌‌دار می‌‌‌‌‌توان از پرده‌‌‌‌‌های نقاشی با .... معماری داخلی ... انیمیشن های سینمای جهان · بازل : کلکسیونی از بهترینهای مبلمان مدرن ...
  78. 15 - معرفی ایده های نو

    ideaz.ir/post/category/1/page/15
    ۲۹ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - طراح: Sheng-Hong Lee & Chen-Hua Wang ... در اینجا یک تصفیه کننده آب را معرفی می‌کنیم که به کمک انرژی ... مجموعه ای از آویزهای حلقه ای و دایره ای که میتوانید در جهات مختلف آنها را به دیوار وصل کنید و استفاده های متفاوتی داشته باشید. ... یک مجله روی مبل، یک مجله روی میز تلویزیون، روزنامه پخش کف اتاق و.
  79. نکاتی راجع به طراحی دکوراسیون داخلی خانه ها-پرشین پرشیا

    www.persianpersia.com/lifestyle/ldetails.php?articleid=2919...53...
    ۴ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - الگوهای و ایده های مختلفی اعم از مدرن و کلاسیک، توسط طراحان این رشته به کار ... همگان می دانیم که افراد مختلف به رنگ های خاصی تمایل نشان می دهند. ... بندی فضاهای داخلی، مبلمان داخلی، نحوه رنگ بندی و حتی مقیاس به کار رفته همه و همه به ... که موجودات و اشیا را برای ما جذاب تر و حتی به گونه ای معنوی، عمیق تر نشان می دهند.
  80. طراحی و دکوراسیون داخلی

    www.phalls.com › تالار › فن آوری و علوم › فنی مهندسی
    ۱۰ مرداد ۱۳۸۷ ه‍.ش. - 13پست - ‏2 نویسنده
    شیوه طراحی مدرن تفاوت عمده ای به لحاظ ترکیب رنگ، چیدمان مبلمان، ... چرخه رنگ کمک می‌کند که در رنگ‌آمیزی اتاق‌تان، از به کار بردن رنگ‌های .... برای ایجاد اتاق خواب رمانتیک به احساسات خود دقت کنید و ایده های مختلف را ازمایش نمایید و به احساسات شریک خود به .... به هماهنگی موجود در بین اشیا و مبلمان بیشتردقت کنید.
  81. تزیین دیوار با شلف ، باکس و قاب های دیواری - سایت علمی ...

    www.noandishaan.com › ... › معماری داخلی › دکوراسیون داخلی
    ۲۶ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 5پست - ‏2 نویسنده
    همیشه به خاطر داشته باشید در آراستن دیوارها نیز باید تناسب و تعادل را در نظر گرفت. ... در نظر می گیرید الزاما نباید تابلوی نقاشی یا طراحی و یا پوستر های تهیه شده .... برای این منظور می‌توانید مجموعه‌ای از قاب‌عکس‌های مختلف همراه با اشیایی که ... اندازه ایده آل این است که عرض آن حداکثر دو سوم دیوار بالای مبل پیش برود.
  82. چگونه طراح دکوراسیون منزل مان باشیم؟ - مجله اینترنتی firefun

    firefun.ir/چگونه-طراح-دکوراسیون-منزل-مان-باشیم-88
    با الفبای ایجاد تغییر در دکوراسیون منزل تان آشنا شوید · 20 ایده ساده برای یک ... در طراحی، ابزاری وجود دارد که به طراح کمک می کند تا به وسیله آن، آنچه در ذهن دارد، بیان کند ... اشکالی متفاوت و متناسب با دیگر اشیا و وسایل دارند، تنوع و هماهنگی ایجاد کرد. ... به کمک آن به آسانی می توان شرایط ذهنی مناسب را برای فضاهای مختلف به وجود آورد ...
  83. اسبیکو - ایران چوب

    irw.ir/اسبیکو/
    ۲۰ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بهتر است برای پیشگیری از این اتفاق قبل از خرید، مبل را به حالت تخت ... برای انتخاب مبلمان درست، باید به اصول طراحی داخلی، وفادار بود. .... از لطف نیست و می تواند در انتخاب آنها و دکوراسیون منزل تان به شما کمک کند. ... مثلا میزی را انتخاب کرد که چند کشور و یا قفسه برای قرار دادن اشیا داشته .... شرکت ایده نگار.
  84. ترفندهای محوطه سازی در طراحی فضای سبز - صفحه اول

    www.samair.ir/.../20565-ترفندهای-محوطه-سازی-در-طراحی-فضای-سبز.ht...
    ایده ی بهینه کردن ارتباط میان سایه ونور طبیعی هدایت شده به درون فضای معماری ... معماری ژاپنی در تراز های مختلف این انژی نرتعش کسب میکند فضا را به شکلی ..... به مجموعه ی کاربریهای اصلی و فرعی و همچنین امکان جابجایی مبلمان در آینده فکر کرد. .... با کمک نور پردازی دید را به سمت اشیا مورد نظر و بخش های طراحی شده هدایت میکنیم.
  85. مطالب Archives - eggza

    eggza.ir/category/مطالب/
    امروزه دیگر این میزها جزو مبلمان اصلی اتاق خواب‌ها شده‌اند و به عنوان یکی از مهمترین ... این شیوه به هرچه زیباتر و کاربردی‌تر شدن دکوراسیون سرویس بهداشتی کمک زیادی می‌کند. .... خرید و استفاده از یک دراور ظریف با چند کشو به عنوان میز کنار تختی، ایده مفید ... گنجه جادار، یک سطح مناسب نیز برای قرار دادن اشیا مختلف در اختیارتان می‌گذارند.
  86. طراحی صنعتی - طراحی صنعتی و اسباب بازی

    toydesign.persianblog.ir/tag/طراحی_صنعتی
    ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - علاقه هنرمندان به پوشیدن لباس ها و داشتن لوازمی که دارای طراحی خاص و ... ما به جای کمک به اقتصاد کشور خودمان به اقتصاد خارجی ها کمک می کنیم. ... ولی نکته مهم شرکت کره این بود که مقواها را در رنگ های مختلف رنگ کرده بود و بسته بندی کرده بود. .... پرسیدن فلسفه است و تجربه کردن در ارباط با اشیا است و این اشیا می ...
  87. چیدمان

    www.idordeco.com/index.php/j-stuff/search
    ایده های دکوراسیونی. داشتن دکوراسیونی ایده آل و خوشایند کار دشواری نیست. شما نیز می توانید با انجام روش هایی ساده به بهترین نتیجه برسید. نکات زیر به شما کمک ...
  88. جالب و خواندنی - گستره آزاد اطلاعات &information free scope

    maxblog.persianblog.ir/tag/جالب_و_خواندنی
    در این میان انتقال داده ها به کمک نور به جای استفاده از امواج رادیویی یکی از گزینه های ... دانشگاه فودان در شانگهای چین، از همین ایده استفاده کرده و توانسته اند به سرعتی معادل ۱۰ ... مایکروسافت تبلت خود را فوق‌العاده خوب طراحی کرده و آن را با رابط کاربری ...... برخورد با اشخاص و اشیا مختلف زمانی که شخصی در حال تایپ کردن با گوشی خود ...
  89. کارشناسی طراحی صنعتی - صفحه نخست

    iranianpath.com/...Design/معرفی-رشته-کارشناسی-طراحی-صنعتی-تعدا...
    طراحی محصول: شامل لوازم خانگی، مبلمان اداری و خانگی، وسایل صوتی و تصویری، موبایل، ماشین های اداری، ... طراحی بسته بندی: بسته بندی کالاهای مصرفی و محصولات مختلف. ... طراحی هویت: به دلیل توانایی های طراحان صنعتی در ایده پردازی، فارغ التحصیلان این رشته بعضا به عنوان ... طرح اشیا در تمدن اسلامی ... طراحی به کمک کامپیوتر.
  90. خطاهای چیدمان منزل شما از دید یک طراح - املاک اصفهان

    www.esfahan-amlaak.ir/forum/thread-70967-48338.html
    ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مبلمان بی قرینه و نامتعادلبرخی از افراد هرگز توجهی به تعادل و هم خوانی مبلمان و عناصر ... دکوراسیون های موفق بکنید تا به مرور با چیدمان های ایده آل آشنا شوید. ... برای غلبه بر این مشکل، سبدها و جعبه هایی را تدارک ببینید و اشیاء را در آنها ... در اینجا نکاتی را مطرح می کنیم که به شما کمک می کنند تا از مواجه شدن با این ...
  91. طراحی یک اتاق بزرگ

    www.realt5000.com.ua/news/utf/fa/1758357/
    شما می توانید برای کمک به طراح حرفه ای ، آنچه که شما چگونه به حداکثر رساندن نشان می دهد فضا و گزینه های پیشنهاد ... که مقدار زیادی از مبلمان اتاق های مختلف را ندارد.
  92. دلتامبل - کاربرد فنگ شویی در طراحی داخلی

    www.deltamobl.com/.../interiordesign/89-art001-fengshuiandinteriordesi...
    ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - خانه; مبلمان ... رویکردهای معمار بیش ازهرسبک معماری دیگری به تجربه نیازهای واقعی پاسخ می دهند. .... بوده، استقرار اشیاء در فضاها به نحوی که عناصر آنها یکدیگر را تکمیل ... در زمان طراحی بناها و استفاده از عناصر مختلف اما کاملا به جا و هماهنگ است. .... به کار برده شود به برقراری تعادل در سیلان انرژی در محیط کمک کرده و ...
  93. کسب و کار - رنگ و طراحی نور دفتر کار - نسخه قابل چاپ

    www.biznews.ir/prtakanu149n0.5k4.html
    ۱۱ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - قبل از انتخاب رنگ برای دفتر کار در نظر گرفتن عوامل مختلف مهم است. به ... سقف سفید نیز به بزرگتر به نظر رسیدن یک اتاق کمک می‌کند. ... قدم هفتم: نمونه‌های رنگ را در کنار مبلمان و تزئینات پارچه‌ای موجود قرار دهید و ببینید که آیا ترکیب به وجود آمده را ... استفاده از نقاشی‏های فرزندان‌تان در محیط کار ایده جالبی است.
  94. خلاقانه - جام نیوز :: JamNews

    www.jamnews.ir/Keywords/23571/خلاقانه
    مبل جالبی که تبدیل می شود به اتاق خواب + تصاویر ... اشیاء آن طور که باید باشند نیستند + تصاویر ... امروزی، طراحی خلاقانه و مبتکرانه وسایل می تواند به آسایش و آرامش ما کمک کند. ... در اینجا می توانید نمونه های خاصی از این پشت بام های عجیب که در نقاط مختلف دنیا دیده شده است را ببینید. ... ایده های زیبا و خلاقانه برای تخم مرغ رنگی.
  95. چاپ روی اشیاء به روش تصعیدی(سابلیمیشن - istgah.com ...

    www.istgah.com/firekeys/key_5153837/page_1/895454.html
    شرکت لیزر الماس افتخار دارد خدمات جدید زیر را به مشتریان خود ارائه نماید:,چاپ بر روی لیوان: ... چاپ بر روی بشقاب : چاپ بر روی انواع بشقاب در طرح های مختلف جهت هتل ها ، مناسبتها ... چاپ بر روی تی شرت وکلاه : شامل چاپ بر روی انواع کلاه و تی شرت جهت لباس ... شرکت صنعتی ساویس به منظور تحقق شعار "منزل و محیط کار ایده آل" و حفظ ...
  96. طراحی مبلمان به سبک مرسدس بنز! + عکس - زندگی الکترونیکی

    elife.nayabonline.com › اخبار › گوناگون
    با امواج وای‌ فای می توانید اشیاء پشت دیوار را ببینید ... طراحی های این شرکت که با همکاری یکی از پیشروان طراحی مبلمان در ایتالیا انجام شده، داینامیک، بسیار سبک، راحت و بادوام است. ... به گزارش گیزمگ، اولین مجموعه از این مبلمان که Mercedes-Benz Style نامیده شده شامل یک ... ایده ای جالب و زیبا برای بستن شال گردن - شماره 3 ...
  97. آشنایی با ایده‌ های کم‌ خرج در دکوراسیون

    friend.knowclub.com/forum/thread.php?l=default&tid=3069&0
    ۱۹ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - با تهیه چادرهای آماده مبل در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع یا سفارش دوخت آن با توجه به اندازه و مدل مبل خود، ... گل‌های تازه جلوه خاصی به میز داده و مورد توجه قرار خواهند گرفت. ... اضافه کردن یک فرش ارزان با یک طرح خاص و جسورانه به زنده شدن فضا کمک می‌کند. ... برای تغییر وضعیت یک میز معمولی، مجموعه‌ای از اشیاء هم‌رنگ را روی آن ...
  98. میهن فال | مرجع سرگرمی و فال و طالع بینی

    www.mihanfal.com/
    تصاویری که در این مطلب ملاحظه می‌ کنید مربوط به چندین متهم زن در امریکا است که به انتخاب .... مدل لباس عروس اروپایی رمانتیک .... ایده ی جالب تزیین لباس بچه گانه.
  99. مسائل مربوط به مسکن افرادنخاعی - ایران سلامت

    forum.iransalamat.com/.../مسائل-مربوط-به-مسکن-افرادنخاعی-31275/
    ۲۸ مهر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - در این مقاله به موضوعاتی مانند قابل استفاده نمودن مسکن،روش مناسب سازی آن، نحوه .... بستری شدن در بیمارستان، نیاز دارد که باجاها، اشیاء، مردم و دوستان خود آشناشود. ... آیا باید مبلمان را جابجا کرد یا بعضی از آنها را ازمنزل خارج نمود؟ ..... های بررسی در مورد طراحی ابعاد و مشخصات قسمتهای مختلف ساختمان مانند آشپزخانه، حمام ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.