عکس های خفن - عکس بازیگران

عکسهای بازیگران ایرانی عکس از بازیگران عکس بازیگران,بازیگران ایرانی,تصاویر بازیگران ایرانی,عکس جدید بازیگران,عکس بازیگران زن,جدیدترین عکس

عکس های خفن - عکس بازیگران

عکسهای بازیگران ایرانی عکس از بازیگران عکس بازیگران,بازیگران ایرانی,تصاویر بازیگران ایرانی,عکس جدید بازیگران,عکس بازیگران زن,جدیدترین عکس

نظرسنجی صدا و سیما درباره «ماه عسل»

نظرسنجی صدا و سیما درباره «ماه عسل»

روابط عمومی سازمان صدا و سیما می‌گوید بر اساس یک نظرسنجی ۷۵/۵ درصد مخاطبان تلویزیون از عملکرد رسانه ملی در ماه رمضان رضایت داشته‌اند.
خبرآنلاین: روابط عمومی رسانه ملی بر اساس تماس‌هایی که مخاطبان با شماره‌های واحد ۱۶۲ داشته‌اند نوعی نظرسنجی درباره سریال‌ها و برنامه‌های صدا و سیما انجام داده است.

این گزارش می‌گوید که آمارهای ثبت شده در سیستم تلفنی امور مخاطبان روابط عمومی صدا و سیما نشانگر آن است که در ماه مبارک رمضان امسال، تعداد ۸۰۹۰۱ نفر با این واحد تماس گرفته‌اند که از این تعداد حدود ۷۱ درصد آن ها نسبت به ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان اظهار نظر کرده اند و مابقی نیز در ارتباط با دیگر برنامه ها و موضوعاتی مختلف نظرات خود را بیان کرده اند. از این میان ۷۵.۵ درصد رضایت خود را نسبت به برنامه‌ های ماه مبارک رمضان (اعم از برنامه های ترکیبی و نمایشی) اعلام کرده اند.

این گزارش همچنین خاطرنشان می‌کند که عمده دلایل رضایت تماس گیرندگان نسبت به برنامه‌های رمضان پرداختن به مضامین اجتماعی، اخلاقی و دینی در ساختارهای نمایشی و ترکیبی بوده و بیشترین تماس‌های مردمی در ارتباط با ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان به سریال‌ها و برنامه‌های ویژه افطار شبکه‌ها اختصاص داشته است.

بر اساس این گزارش از بین برنامه های ترکیبی ویژه افطار «ماه عسل» و «ماه سپید» از شبکه سوم سیما، «جشن رمضان» و «عقیق» از شبکه پنج سیما، بیشترین تماس ها را به خود اختصاص داده اند که در مجموع حدود ۷۲ درصد تماس گیرندگان از تماشای برنامه های مذکور احساس رضایت داشته اند. در این میان برنامه «ماه عسل»، علیرغم انتقادهایی که نسبت به دو قسمت برنامه شده بود، بیشترین میزان رضایت یعنی حدود ۷۷ درصد را به خود اختصاص داده بود و ۶۹ درصد تماس گیرندگان نیز نسبت به برنامه «جشن رمضان» اظهار رضایت داشته‌اند.

اما دلیل رضایت تماس‌گیرندگان از این برنامه چه بوده است؟ این گزارش می‌گوید که از عمده ترین دلایل رضایت تماس گیرندگان نسبت به برنامه «ماه عسل» می توان به مواردی نظیر پرداختن به موضوعات اجتماعی و سوژه‌های جذاب، آموزنده بودن مطالب، ارائه ایده‌های نو، بیان داستان‌های واقعی و تاثیرگذار، انتخاب مهمانانی از متن جامعه، اجرای مسلط و صمیمی مجری، به چالش کشاندن مخاطب نسبت به موضوع، اجرای طرح محسنین و جریان سازی در مورد کودکان کم‌توان مالی و نیازمند محبت، و... اشاره کرد.

در نظرسنجی پیامکی برنامه حدود سه میلیون نفر نظر خود را نسبت به برنامه اعلام کرده بودند، که حاکی از رضایت مخاطبان نسبت به «ماه عسل» است.

برنامه «ماه سپید» از دیگر برنامه‌هایی بوده که توجه برخی‌ها را به خود جلب کرده بود، میزان رضایت از این برنامه در میان کسانی که تماس گرفته بودند و برنامه را پیگیر بودند، بیش از ۶۰ درصد بوده است و گفتگوها و اجراهای موسیقی از جذابیت‌های برنامه اعلام شده بود.

تماس‌گیرندگان در خصوص دیگر برنامه‌های مذهبی شبکه‌های سیما نظیر «نوسفران»، «شب‌های قدر»، «مداحی ها»، «کوی محبت»،  «نیاز»، «ماه خدا»، نظرات خود را ارائه کرده‌اند.

برنامه «خندوانه» شبکه نسیم یکی دیگر از برنامه های پربیننده در ماه مبارک رمضان بوده است.

از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان که از شبکه های سیما پخش شد، برنامه «عقیق» بود که به داستان زندگی افرادی که در جستجوی حقیقت، مجذوب معارف اسلامی شدند و به دین اسلام گرویدند، می‌پرداخت.

«ویژه برنامه های سحر»، «جمع خوانی قرآن کریم»، و «تلاوت قرآن» از شبکه های مختلف، باقی تماس های مردمی را به خود اختصاص داده اند که اغلب شامل درخواست های مختلف برای بهترشدن برنامه ها بود. در این تماس ها بیان شده بود که پخش برنامه جمع خوانی قرآن از سیما، توانسته نهضت جمع خوانی قرآن را در مساجد کشور پدید آورد.

اجرای «ویژه برنامه سحر» شبکه اول سیما توسط حسن سلطانی و مباحثی که به صورت تلفنی با مهمانان مطرح می شد و نیز اجرای اذان در سکوی نفتی از موارد مورد توجه مخاطبان بود.

پخش زنده مراسم شب قدر از حرم حضرت امیرالمومنین علی (ع) از شبکه سه سیما نیز از مواردی بود که توجه علاقمندان به برنامه های سحر سیما را به خود جلب کرده بود و مردم نسبت به آن واکنش نشان می دادند.

از دیگر برنامه هایی که مورد توجه قرار گرفت پخش موسیقی و سرود زنده در ویژه برنامه های بعد از افطار بود که از شبکه های سیما پخش می شد، برنامه هایی نظیر «ماه سپید» و «جشن رمضان» که با اجرای موسیقی به گفته برخی از تماس گیرندگان، نشاط را برای روزه داران و مخاطبان برنامه فراهم کرده بود. هر چند که پخش برخی از موسیقی ها انتقادهایی را نیز به همراه داشت اما به دلیل نحوه اجرا، بدیع بودن و تصویربرداری مناسب، توجه و رضایت برخی تماس گیرندگان را نیز به همراه داشته است.

از میان سریال های ویژه رمضان، «پایتخت ۴» از شبکه اول سیما موضوع اول تماس گیرندگان بوده است. نشاط بخشی، آموزش غیرمستقیم نکات اخلاقی، ایجاد روحیه همکاری میان اعضای خانواده، توجه به روابط بین زن و مرد، توجه همزمان به وظایف همسری و مادری شخصیت هما در کنار فعالیت های اجتماعی، بازی خوب بازیگران، نمایش زندگی‌های ساده و بی‌آلایش، کارگردانی خوب و... از مهم ترین نظرات ارایه شده در خصوص این سریال بود و براساس تحقیقات مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما ۷۸ درصد نسبت به آن رضایت داشته اند.

همچنین سریال های «دردسرهای عظیم» و «گاهی به پشت سر نگاه کن» در رتبه‌های بعدی قرار دارند. سریال «دردسرهای عظیم» با حدود ۶۴ درصد توانسته رضایت مخاطبان را به خود اختصاص دهد. محتوای آموزنده، نمایش اختلاف طبقاتی، طنز اجتماعی و... از موارد مورد تأکید مخاطبان بوده است.

مهم ترین انتقادها در ماه مبارک رمضان به تداخل و همپوشانی برخی برنامه های پرمخاطب نظیر «خندوانه»، «ماه عسل»، «محله گل و بلبل» و «مسابقات والیبال» با یکدیگر بوده است.

همچنین حدود ۱۰ درصد مجموع تماس گیرندگان نسبت به برنامه های رادیویی ماه مبارک رمضان اظهار نظر کرده‌اند که از این بین، برنامه های لحظه افطار و مناجات بیشترین قدردانی ها را به همراه داشته است.

پخش تلاوت قاریان منتخب مردم از سوی شبکه قرآن نیز از جمله برنامه هایی بوده که درصدی از رضایت تماس گیرندگان را به همراه داشته است.

پخش زنده مراسم شب های لیالی قدر نیز از شبکه های سیما و شبکه های رادیویی از دیگر ویژه برنامه های صداوسیما بوده که رضایت افرادی که مراسم احیا را در منازل خود برگزار می‌کردند، به همراه داشته است.
  1. نظرسنجی صدا و سیما درباره «ماه عسل - جمهوریت

    jomhouriat.ir/fa/content/31914/نظرسنجی-صدا-و-سیما-دربارهماه-عسل»
  2. ۵ دقیقه پیش - روابط عمومی رسانه ملی بر اساس تماس‌هایی که مخاطبان با شماره‌های واحد ۱۶۲ داشته‌اند نوعی نظرسنجی درباره سریال‌ها و برنامه‌های صدا و سیما انجام داده است.

  3. تصاویر برای نظرسنجی صدا و سیما درباره «ماه عسل»گزارش تصاویر
    • نتیجه تصویری برای نظرسنجی صدا و سیما درباره «ماه عسل»
    • نتیجه تصویری برای نظرسنجی صدا و سیما درباره «ماه عسل»
    • نتیجه تصویری برای نظرسنجی صدا و سیما درباره «ماه عسل»
    • نتیجه تصویری برای نظرسنجی صدا و سیما درباره «ماه عسل»
    تصاویر بیشتر برای نظرسنجی صدا و سیما درباره «ماه عسل»

  4. نظرسنجی صدا و سیما درباره «ماه عسل» - فیدوس

    feydus.ir/ShowNews-568290.aspx
  5. روابط عمومی سازمان صدا و سیما می‌گوید بر اساس یک نظرسنجی ۷۵/۵ درصد مخاطبان تلویزیون از عملکرد رسانه ملی در ماه رمضان رضایت داشته‌اند.
  6. نظرسنجی صدا و سیما درباره «ماه عسل» | خبرخوان ساعت صفر

    saatsefr.com/fa/news/374406/نظرسنجی-صدا-و-سیما-درباره-ماه-عسل/
  7. روابط عمومی سازمان صدا و سیما می‌گوید بر اساس یک نظرسنجی ۷۵/۵ درصد مخاطبان تلویزیون از عملکرد رسانه ملی در ماه رمضان رضایت داشته‌اند.
  8. نظرسنجی صدا و سیما درباره ماه عسل-برترینها|خبرپو

    khabarpu.com/h.php?t=183-xFA-xNEWS-x226199-xu-hjluexo...
  9. نظرسنجی صدا و سیما درباره ماه عسل-برترینها|خبر پو,مرجع اخبار و نیازهای اینترنتی.
  10. "الیا کازان" و "ماه عسل" - فرارو

    fararu.com/fa/news/240597/الیا-کازان-و-ماه-عسل
  11. ۲ روز پیش - به این ترتیب وقتی "ماه عسل" در باره خودش نظر سنجی می کند که بینندگان ... نکته حائز اهمیت دیگر اینکه نظر سنجی صدا و سیما از برنامه ماه عسل، این ...
  12. اخبار » نظرسنجی صدا و سیما درباره «ماه عسل»

    khabar.roozgozar.com/.../نظرسنجی_صدا_و_سیما_درباره_ماه_عسل
  13. ۵ دقیقه پیش - [unable to retrieve full-text content]روابط عمومی سازمان صدا و سیما می‌گوید بر اساس یک نظرسنجی 75/5 درصد مخاطبان تلویزیون از عملکرد رسانه ملی ...
  14. نتایج یک نظرسنجی درباره برنامه‌های رمضان.. - قبیله هواداران ...

    www.ehsanalikhanighabile.com/.../ماه-عسل/.../676-نتایج-یک-نظرسنجی-...
  15. ۷ روز پیش - به گزارش ایسنا به نقل از ایسپا، جامعه آماری این نظرسنجی، شامل تمامی افراد 15 سال ... درباره ویژه برنامه های پیش از افطار صدا و سیمای جمهوری اسلامی پرسیده شد که ... در این میان برنامه خندوانه با 4/ 34 درصد و برنامه ماه عسل با 5 /33 درصد ...
  16. نظرتان در مورد برنامه ماه عسل چیست ؟ :: نقد برنامه های صدا و سیما

    naqhd.blog.ir/1392/04/28/نظرتان-در-مورد-برنامه-ماه-عسل-چیست
  17. ۲۸ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - رنگ شاد در صدا و سیما دقیقاٌ چه چیزی رو زیر سوال میبره ؟؟؟ آیا به اسلام لطمه ..... البته سایت نظر سنجی ماه عسل همان آدرسی است که در برنامه ذکر می شود
  18. نتایج یک نظرسنجی درباره برنامه های ماه رمضان.. - صفحه اصلی

    www.bandarabbasscity.ir/page-525680.html
  19. ... نظرسنجی از پاسخگویان درباره ویژه برنامه های پیش از افطار صدا و سیمای جمهوری ... در این میان برنامه خندوانه با 4/ 34 درصد و برنامه ماه عسل با 5 /33 درصد بیشتر از ...
  20. نظرسنجی درباره برنامه ماه عسل - heevblog.ir

    heevblog.ir/list/نظرسنجی+درباره+برنامه+ماه+عسل.html
  21. نظرسنجی صداوسیما درباره سریالهای ماه رمضان. دردسرهای عظیم ۲؛ پربیننده‌ترین‌ ها ۱۳۹۴۰۴۱۱ - ۳۴۳ PM مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما در آخرین نظرسنجی خود از ...
  22. صدا و سیما | سایت جامع ماه مبارک رمضان

    ramezan.com/tag/صدا-و-سیما/
  23. بر خلاف موج انتقاداتی که در نیمه اول «ماه عسل» به این برنامه سرازیر شد در این روزها ... مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما در آخرین نظرسنجی خود از مردم تهران درباره ...
  24. ماه عسل - بافیا

    ehsanalikhanighabile.bafiamarkazi.ir/
  25. بر خلاف اخبار منتشر شده در این روزها مبنی بر پخش شدن ماه عسل یک روز زودتر از ماه ... از این نظرسنجی از پاسخگویان درباره ویژه برنامه های پیش از افطار صدا و سیمای ...
  26. ماه عسل

    ehsanalikhanighabile.helli1.ir/
  27. در بخش دیگری از این نظرسنجی از پاسخگویان درباره ویژه برنامه های پیش از افطار صدا و سیمای جمهوری اسلامی پرسیده شد که نتایج بیانگر آن است در رتبه اول برنامه ماه ...
  28. نتایج نظرسنجی از مردم درباره اخبار صدا و سیما - پایگاه خبری ...

    www.fardanews.com/.../نتایج-نظرسنجی-از-مردم-درباره-اخبار-صدا-و-سی...
  29. بر اساس این نظرسنجی بخش های خبری 20:30 شبکه دوم سیما ،‌21 شبکه اول ،‌22 شبکه سوم ، ساعت 14 شبکه ... نتایج نظرسنجی از سوال شوندگان درباره اخبار صدا نیز حاکی از این بود که بخش های خبری ساعت 14 ... نظر مجری معروف درباره"ماه عسل"علیخانی.
  30. کلیپ به همراه نظرسنجی مهم ماه عسل - احسان علیخانی,هواداران ...

    www.cafeehsan.ir/کلیپ-به-همراه-نظرسنجی-مهم-ماه-عسل.html
  31. برچسب ها احسان علیخانیehsan alikhaniماه عسل 92نظرسنجی ماه عسل 92عکسهای ماه عسل 92دانلود کامل ماه عسل 92دانلود پشت صحنه ... 5دسته گل صدا و سیما در ماه رمضان!
  32. احسان علیخانی,هواداران احسان علیخانی

    ehsan.alborzpatogh.ir/
  33. 5دسته گل صدا و سیما در ماه رمضان! .... برنامه بهار نارنج شخصیت‌محور نیست و همچون برنامه ماه عسل قرار است از افراد معمولی ... سال 94 از شبکه سه سیما و در برنامه تحویل سال "بهارنارنج " به مجری‌گری احسان علیخانی ... احسان علیخانی درباره محمدطاها میگوید ...
  34. !"الیا کازان" و "ماه عسل"

    www.delnebeshte.blogdoon.com/
  35. نکته حائز اهمیت دیگر اینکه نظر سنجی صدا و سیما از برنامه ماه عسل, این برنامه را ... و هم با پرسیدن نظر مردم در باره قسمت های مختلف ماه عسل و مثلا زیر نویس نظر سنجی ...
  36. ماه عسل - متال

    ehsanalikhanighabile.metal-detectors.ir/
  37. در این برنامه قطعه «نگران‌منی» با صدای مرتضی پاشایی پخش شد و همخوانی .... سلام..رضا پورحسین، قائم مقام معاون سیما درباره ویژگی‌ برنامه ماه عسل در ماه رمضان به جام‌جم ..... در ادامه روی لینک این سایت کلیک کنید و در این نظر سنجی از ماه عسل حمایت کنید.
  38. پایگاه خبری تحلیلی صید نیوز پر بیننده‌ترین سریال ماه ...

    seydnews.ir/پر-بیننده‌ترین-سریال-ماه-رمضان-مشخص-ش/
  39. ۱۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پر بیننده‌ترین سریال ماه رمضان مشخص شد ... مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما در آخرین نظرسنجی خود از مردم تهران درباره سریال‌های ماه ... از تذکر کمبود شوهر تا مهمانی که مدلینگ لباس عروس بود/همه حاشیه‌های این روزهای «ماه عسل» · چهره ...
  40. خبر آنلاین نظر سنجی ماه عسل

    buyt-rzb.wikipediaa.ir/list/خبر+آنلاین+نظر+سنجی+ماه+عسل.html
  41. نتیجه نظر سنجی قبلی درباره ادامه یا توقف مذاکرات هسته ای را ببینیدسوال این بود که با ادامه ... البته قبلا هم مردم در نظر سنجی صدا و سیما با حدود 75 درصد ... که میتونید در ادامه روی لینک این سایت کلیک کنید و در این نظر سنجی از ماه عسل حمایت کنید.
  42. جام جم سیما

    sima.jamejamonline.ir/
  43. با او درباره دوران پردامنه گویندگی‌اش صحبت کردیم. ... فرزاد حسنی گفت:طی فعالیتم در صدا و سیما هرگاه خواستم برنامه‌ای را در ... «ماه عسل» نظرسنجی برگزار می‌کند.
  44. مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی

    www.bartarinha.ir/
  45. همه چیز درباره پروتز سینه - دکتر صفائی .... قبل از شروع هر آموزشی لازم است نکات مهمی را درباره آموزش‌های فرزندتان بدانید که ... نظرسنجی صدا و سیما درباره «ماه عسل».
  46. نتایج نظرسنجی درباره برنامه‌های رمضان - اندیمشک جوان

    andimeshkjavan.ir/نتایج-نظرسنجی-درباره-برنامه‌های-رمضا/
  47. ۷ روز پیش - در این نظرسنجی از پاسخگویان پرسیده شد «کدامیک از سریال‌های ماه مبارک ... درباره ویژه برنامه های پیش از افطار صدا و سیمای جمهوری اسلامی پرسیده شد که نتایج بیانگر آن است در رتبه اول برنامه ماه عسل شبکه سوم سیما و در مرتبه دوم ...
  48. نظرسنجی صدا و سیما درباره «در حاشیه» - هشت صبح

    8sobh.ir/fa/news/76148/نظرسنجی-صدا-و-سیما-درباره-در-حاشیه
  49. نظرسنجی صدا و سیما درباره «در حاشیه» ... در یک نظرسنجی عمومی که در مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما انجام شد 60/8 درصد ... نظر مجری معروف درباره "ماه عسل".
  50. نتایج یک نظرسنجی درباره برنامه های ماه رمضان.. - astaranama.ir

    astaranama.ir/page-524168.html
  51. ... نظرسنجی از پاسخگویان درباره ویژه برنامه های پیش از افطار صدا و سیمای جمهوری ... در این میان برنامه خندوانه با 4/ 34 درصد و برنامه ماه عسل با 5 /33 درصد بیشتر از ...
  52. توبیخ ماه عسل و واکنش “احسان علیخانی” + فیلم و متن نامه - ...

    namnak.com/17162-واکنش-احسان-علیخانی.html
  53. ۱۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رئیس سازمان صدا و سیما در امور سیما در نامه ای به مدیر شبکه سه سیما درباره دعوت از دو میهمان ماه ... توبیخ برنامه ماه عسل در بخش خبری 20:30 شبکه دوم سیما پخش شد که در ادامه مشاهده می فرمائید. ... علیخانی درباره آوردن جوانی که به خاطر عشقش خود را از تراس خانه به پایین .... نظر سنجی برای این مطلب غیر فعال شده است .
  54. تذکر صدا و سیما به برنامه ماه عسل به خاطر مهمانش - کاملینا

    www.kamelina.ir/.../تذکر-صدا-و-سیما-به-برنامه-ماه-عسل-به-خاط.html
  55. ۱۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نظر مداح معروف درباره رامبد جوان و تنابنده و علیخانی ... واکنش صدا و سیما به دعوت الهام عرب خانم مدل عروس به برنامه ماه عسل : به گزارش کاملینا در پی حاشیه‌های پیش‌آمده ... تبریک علی دایی به علی کریمی به خاطر پیروزی در نظرسنجی نود.
  56. ماه عسل - صفحه اصلی

    ehsanalikhanighabilerzb.world-hacker.org/
  57. رضا پورحسین، قائم مقام معاون سیما درباره ویژگی‌ برنامه ماه عسل در ماه رمضان به جام‌جم ... منبع : قبیله هواداران احسان علیخانیصحبتهای مدیر شبکه 3 درباره ماه عسل 94 . ...... در ادامه روی لینک این سایت کلیک کنید و در این نظر سنجی از ماه عسل حمایت کنید. .... مبینا نصیری مجری صدا و سیما طی بادداشتی برای پارسینه به دفاع از احسان ...
  58. شما ماه عسل را انتخاب می کنید یا خندوانه؟ - لست ست - ستلایت ...

    lastsat.com/1394/04/15/649
  59. ۱۵ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - LastSat.com): در یک نظرسنجی از شما پرسیده ایم که از بین برنامه “ماه عسل” با اجرای ... نزدیک به واقعیت، اینبار سوتی صدا و سیما درباره دمای اهواز!
  60. ماه عسل 94 - سایت خبری - تحلیلی موسیقی ما

    www.musicema.com/node/235096
    ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - موسیقی ما - «ماه عسل» یکی از ویژه برنامه‌های شبکه سوم سیما برای ماه ... از اواخر اردیبهشت‌ماه شایعات زیادی درباره تیتراژ ابتدایی و پایانی «ماه عسل 94» شکل گرفت. .... وقتی همه بدترین تیتراژا رو تحویل صدا و سیما میدن معلومه همه میرن ... بهترین تیتراژ ها رو احسان خواجه امیری خونده و تو نظرسنجی ها هم شاهدش بودیم :)
  61. الیا کازان و ماه عسل - پرتال خبری حبه

    www.habbe.ir/6578641
  62. ۲ روز پیش - یادداشت دریافتی- محمد ماکویی؛ زمانی مارلون براندو در باره "الیاکازان"؛ ... نکته حائز اهمیت دیگر اینکه نظر سنجی صدا و سیما از برنامه ماه عسل، این ...
  63. نظرسنجی صداوسیما درباره سریالهای ماه رمضان+جزئیات | ...

    mersadnews.ir/.../نظرسنجی-صداوسیما-درباره-سریالهای-ماه-رمضانجزئیات
  64. ۱۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مرصاد نیوز: مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما در آخرین نظرسنجی خود از مردم تهران میزان بیننده و رضایت مخاطبان را درباره سریال‌های ماه مبارک رمضان اعلام کرد. به گزارش ... خاص ماه عسل · علیخانی و حاشیه های برنامه دیشب ماه عسل ...
  65. قبیله هواداران احسان علیخانی

    ehsanalikhanighabile.rozblog.com/
  66. برای حمایت از ماه عسل عدد 1 رو به شماره ی 200094 ارسال کنید. ... در بخش دیگری از این نظرسنجی از پاسخگویان درباره ویژه برنامه های پیش از افطار صدا و سیمای جمهوری ...
  67. هواداران شیش آتیشه احسان علیخانی

    ehsanalikhani6atishe.com/
  68. احسان علیخانی,هواداران احسان علیخانی,هواداران شیش آتیشه احسان علیخانی,ماه عسل,ماه عسل 94هواداران شیش ... خـــانه · انجمن · تماس با ما; گالری عکس; پخش ویدئو; اینستاگرام; اخبار جدید; ماه عسل; پوستر; دانلود; تبلیغات ... نظرسنجی ماه عسل دراینستاگرام شبکه سوم سیما, 8, 63, arshin1 ... صحبت های علیخانی درباره تیتراژ جدید در اختتامیه.
  69. مدیری، با اختلاف نسبت به عطاران، در صدر/ نتیجه نظرسنجی ...

    faryad-fathi.actblog.ir/page-524702.html
  70. کافه سینما- رسانه صدا و سیما، سایت جام جم آن‌لاین، یک نظرسنجی درباره بهترین ... در وصف حضرت علی در ابتدای برنامه ماه عسل | مانتو تابستانی جلو باز بدون دکمه ...
  71. نظرسنجی صدا و سیما درباره درحاشیه - پرشین وی

    www.persianv.com/honar/286713.php
  72. ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اتفاقات‌ غیرمنتظره در روزهای ‌پایانی ماه عسل .... در یک نظرسنجی عمومی که در مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما انجام شد 60/8 درصد مخاطبانی که ...
  73. حاشیه های ماه عسل جدی است، علیخانی توبیخ شد + تصاویر

    porcesh.ir/5480/حاشیه-های-ماه-عسل-جدی-است،-علیخانی-توبی/
  74. ۱۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - او در یکی از برنامه‌هایش درباره دختران مجرد صحبت کرد و به آنها گوشزد کرد ... حضور یک مدلینگ عروس در برنامه ماه عسل صدا و سیما به اندازه کافی موضوع .... به دادن تذکر اکتفا نکنند; بنا بر یک نظرسنجی اکثر آمریکایی‌ها حامی توافق ...
  75. "ماه عسل" در رمضان امسال، «شاد» می‌شود - راز هنر

    www.razart.ir/33-در-حاشیه.../269-ماه-عسل-در-رمضان-امسال،-«شاد»-می‌شود
  76. مدیر شبکه سه سیما گفت: برنامه تلویزیونی «ماه عسل» در ماه رمضان امسال با .... به عطاران، در صدر/ نتیجه نظرسنجی رسانه صدا و سیما درباره بهترین کارگردان طنز، از ...
  77. برنامه های وِیژه صدا و سیما در ماه مبارک رمضان – جدیدترین ...

    www.momtaznews.com/برنامه-های-وِیژه-صدا-و-سیما-در-ماه-مبارک/
  78. نظرسنجی از شهروندان آمریکایی درباره توافق جامع اتمی با ایران .... امسال باز هم طبق روال سال‌های قبل با عنوان «ماه عسل» و با اجرای علی ضیا مهمان ... زمان پخش سخنرانی‌ مراجع درماه‌رمضان زمان پخش سخنرانی مراجع تقلید در ایام ماه مبارک رمضان از صدا و سیمای ...
  79. نظر سنجی برنامه ماه عسل - تازه های روز

    www.tazehayeroz.ir/tag/نظر-سنجی-برنامه-ماه-عسل/
  80. برای حمایت از احسان علیخانی و تیم ماه عسل در نظرسنجی رسمی برنامه شرکت کنید و .... نقد برنامه های صدا و سیما .... تمام نکات ارزشمند درباره تمرین یوگا و تغذیه یوگا.
  81. هنرمندان درباره «ماه عسل» چه گفتند؟ - باشگاه خبرنگاران جوان

    www.yjc.ir/fa/news/5265036/هنرمندان-درباره-ماه-عسل-چه-گفتند
  82. ۵ روز پیش - ماه عسل» یک برنامه زنده تلویریونی با زمینه اجتماعی-معنوی و با حضور مهمان‌هایی از متن ... بهتر است از طریق نظرسنجی متوجه این موضوع شویم. ... بودن یا نبودن «ماه عسل» بستگی به سیاست‌گذاری صدا و سیما و تصمیم احسان علیخانی دارد.
  83. نظرسنجی صداوسیما درباره سریالهای ماه رمضان صبح جمعه 12 ...

    khabarche.ir/خبر/.../نظرسنجی-صداوسیما-درباره-سریالهای-ماه-رمضان
  84. ۱۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مهمانان ویژه ماه عسل +عکس · یک کار غیراخلاقی با میهمان «ماه عسل» · حرکات نامتعارف ... 1 روز پیش نظرسنجی صداوسیما درباره سریالهای ماه رمضان ... مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما در آخرین نظرسنجی خود از مردم تهران میزان بیننده و ...
  85. آمار بینندگان سریالهای ماه رمضان مشخص شد/ «پایتخت» بازهم ...

    haftrah.com/1394/04/آمار-بینندگان-سریالهای-ماه-رمضان-مشخص/
  86. مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما در آخرین نظرسنجی خود از مردم تهران درباره ... از «مردم» واقعی ماه عسل تا «مردم» مطلوب روشنفکران؛ چرا شبه‌روشنفکران از «ماه عسل» ...
  87. ماه عسل 94 با احسان علیخانی و صدای مرتضی پاشایی - کافه سون

    cafeseven.net/fun/actor-news/mah-asal-94/
  88. احتمالا تیتراژ برنامه ماه عسل ۹۴ نیز با صدای مرتضی پاشایی خوانده خواهد شد یا دستکم ... پس از درگذشت مرحوم مرتضی پاشایی در برنامه گلخانه شبکه سوم سیما اعلام کرد. .... سلام درباره برنامه دیشب ماه عسل یا حقیقتا مردم رو ساده فرض کردید یا خودتون ساده اید ..... سلام به همگی ، خواهش می کنم همگی در نظر سنجی ماه عسل شرکت کنید .
  89. نتایج نظرسنجی مهم صدا و سیما در مورد مذاکرات هسته ای - آپارات

    www.aparat.com/.../نتایج_نظرسنجی_مهم_صدا_و_سیما_در_مورد_مذاکرات...
  90. ۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتایج نظرسنجی مهم صدا و سیما در مورد مذاکرات هسته ای ... صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ... واکنش احسان علیخانی به حضور مهمانان جنجالی در ماه عسل.
  91. رکوردشکنی «ماه عسل» و «پایتخت» - رادیو پیام

    www.radiopayam.ir/news/detail/28417/
  92. ۷ روز پیش - نظرسنجی ... شیوا درخشانی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما درباره پرمخاطب ترین برنامه‌ها و سریال‌های رمضان 94 افزود: تا به امروز برنامه «ماه عسل» با داشتن بیشترین آمار تماس در رتبه اول قرار دارد و بعد از برنامه محمد عرب آمار تشکر ...
  93. واکنش مشاور امور زنان صدا وسیما به علیخانی: اظهارات مجری ...

    hodana.ir/.../واکنش-مشاور-امور-زنان-صدا-وسیما-به-علیخانی-اظهارات-مجری...
  94. ۹ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مشاور امور زنان در سازمان صدا و سیما از اظهارات مجری برنامه «ماه عسل» ... کند چون به قول مجری «شوهر نیست»؛ نظر شما در باره این شکل برنامه‌ها با این سطح ...
  95. از جذابیت خندوانه تا سوژه تکراری ماه عسل! - شهر

    www.shahr.ir/default.aspx?tabid=136&ArticleId=5546
  96. ۱۵ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... زده اند، مانند اعلام عجیب مرکز نظرسنجی های صدا و سیما پیرامون مجموعه های نوروزی ۹۴ ... نکنیم که در نه ماه مبارک اخیر، ماه عسل برنامه ی اول و بی رقیب صدا و سیما بود، اما .... برنامه ی ابتدایی ماه عسل ۹۴ که دهمین سالش را می گذراند، درباره ی ...
  97. نظرسنجی صداوسیما درباره سریالهای ماه رمضان

    first-congo.com/.../نظرسنجی+صداوسیما+درباره+سریالهای+ماه+رمضان.ht...
  98. دردسرهای عظیم ۲؛ پربیننده‌ترین‌ ها ۱۳۹۴۰۴۱۱ - ۳۴۳ PM مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما در آخرین نظرسنجی خود از مردم تهران میزان بیننده و رضایت مخاطبان را درباره ...
  99. صدا و سیما- جام نیوز

    www.jamnews.ir/Keywords/13653/صدا%20و%20سیما
  100. ماه عسل خودی نشان داد +عکس ... برنامه ماه عسل در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان به معرفی سوژه‌ای پرداخت که تامل ... نظرسنجی شبکه صدای آمریکا مشخص گردید که رسانه های داخلی ایران به ویژه صدا و سیما ... عملکرد ضعیف و عجیب صدا و سیما درباره حجاب و عفاف.
  101. ماه چهره خلیلی - پایگاه اطلاع رسانی شبکه یک صدا و سیما

    tv1.ir/post-683.html
  102. ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ماه چهره خلیلی درباره اینکه آیا علاقه خاصی به بازی در سریال های تاریخی ... شکر که همه این کارها از سریالهای الف ویژه صدا و سیما بود و این از افتخارات من است ... کار آنقدر برای من جذابیت داشت و آنقدر همه چیز زیبا بود که الان که در ماه عسل به ... نظرسنجی · خبرخوان · پیشنهادات و انتقادات · عضویت در سایت · حریم خصوصی.
  103. خوانندگان تیتراژ برنامه ماه عسل 94 اعلام شد - اخبار موسیقی

    news.pop-music.ir/1394/03/خوانندگان-تیتراژ-برنامه-ماه-عسل-94-اعلام/
  104. ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نظر سنجی قالب جدید رسانه پاپ موزیک; نظر سنجی بهترین آلبوم شش ماه ... اخبار موسیقی – «ماه عسل» یکی از ویژه برنامه‌های شبکه سوم سیما برای ماه ... تیتراژهایی که طی این ده سال با صدای مطرح‌ترین چهره‌های پاپ خوانده شده و ... از اواخر اردیبهشت‌ماه شایعات زیادی درباره تیتراژ ابتدایی و پایانی «ماه عسل ۹۴» شکل گرفت.
  105. دفاع مجری زن صدا و سیما از احسان علیخانی - پارسینه

    www.parsine.com/fa/news/.../دفاع-مجری-زن-صدا-و-سیما-از-احسان-علیخان...
  106. ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مبینا نصیری مجری صدا و سیما طی بادداشتی برای پارسینه به دفاع از ... در گروه های وایبر و تلگرام و امثالهم درباره اش جوک و لطیفه و نقد و توهین ... و برای آن دسته از افرادی که منتقد ماه عسل دیشب بودند چه او را متهم به از ...... نظرسنجی.
  107. طنز/ زوج صدا و سیما در «ماه عسل»: بابا‌پنجعلی از خرم سلطان ...

    aftabnews.ir/.../طنز-زوج-صدا-و-سیما-در-ماه-عسل-بابا‌پنجعلی-از-خرم-سل...
  108. ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طنز/ زوج صدا و سیما در «ماه عسل»: بابا‌پنجعلی از خرم سلطان چی کم داره؟ ... (قیافه مجری ناگهان جدی می‌شود) میهمان امروز ما، صدا و سیماست! .... اطلاعات جدید درباره پرونده معاون احمدی‌نژاد؛ سرمایه‌گذاری بقایی در 10 کشور/ فاجعه‌ای بزرگ‌تر از پرونده‌ بابک زنجانی ... سلامت; |; ورزشی; |; اجتماعی; |; حوادث; |; علم و فن آوری; |; نظرسنجی.
  109. نظرسنجی صدا و سیما درباره «ماه عسل»-تیتر24

    www.titr24.com/News.aspx?NewsID=0j0Pf9bwM6X/...
  110. نظرسنجی صدا و سیما درباره «ماه عسل»titr24.com, تیتر24 ، پر بیننده ، فرهنگ و هنر، سلامت، علمی فناوری،تازه ترین اخبار ورزشی، حوادث، سیاسی و اقتصادی ایران، ...
  111. خبرهای برترین ها | خبر فارسی

    khabarfarsi.com/برترین_ها
  112. علی اکبر صالحی در گفت وگو با خبرگزاری صدا وسیما گفت: ما در دو - سه سال آینده شاهد خواهیم بود که چهار نیروگاه هسته ای .... نظرسنجی صدا و سیما درباره «ماه عسل».
  113. نظرسنجی «ماه عسل» برای ماندن یا رفتنش - مشرق نیوز | آخرین ...

    www.mashreghnews.ir/fa/news/.../نظرسنجی-ماه-عسل-برای-ماندن-یا-رفت...
  114. ۷ روز پیش - فرهنگی » سیما و صدا ... بنا بر این گزارش، سوال نظرسنجی «ماه عسل» عبارت است از: «آیا از عملکرد ... مهمان اشتباه به برنامه نیز منجر به دریافت تذکر کتبی از سوی معاونت سیما شد. ... تردید سوریه درباره طرح مبارزه با تروریسم پوتین.
  115. ماه عسل - بروزگراف

    ehsanalikhanighabile.broozgraph.ir/
  116. رضا پورحسین، قائم مقام معاون سیما درباره ویژگی‌ برنامه ماه عسل در ماه رمضان به جام‌جم ...... مبینا نصیری مجری صدا و سیما طی بادداشتی برای پارسینه به دفاع از احسان ..... در ادامه روی لینک این سایت کلیک کنید و در این نظر سنجی از ماه عسل حمایت کنید.
  117. معاون سازمان صدا و سیما خواستار توبیخ عوامل برنامه ماه عسل شد

    oxinpress.ir/fa/news/33472
  118. ۱۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - معاون سازمان صدا و سیما در امور سیما در نامه ای به مدیر شبکه سه سیما، ضمن تذکر به وی درباره دعوت دو میهمان خاص به برنامه تلویزیونی ماه عسل، دستور ...
  119. تلویزیون در رمضان چگونه دیده شد؟ - پایگاه جامع اطلاع رسانی ...

    www.pririb.ir/Persian/ModulesPage.aspx?modulename=news2...
  120. ۶ روز پیش - "خندوانه"، "ماه عسل"،"پایتخت 4" و "دردسرهای عظیم" همچنان پیشتاز جذب مخاطب ... از مجموع پاسخگویان شرکت‌کننده در این نظرسنجی، 4/ 52 درصد نمونه را مردان و 6/ ... درباره ویژه‌برنامه‌های پیش از افطار صدا و سیمای جمهوری اسلامی پرسیده شد که ...
  121. نظرسنجی صداوسیما درباره سریالهای ماه رمضان+جزئیات ...

    taybadkhabar.ir/نظرسنجی-صداوسیما-درباره-سریالهای-ماه/
  122. مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما در آخرین نظرسنجی خود از مردم تهران میزان بیننده و رضایت مخاطبان را درباره سریال‌های ماه مبارک رمضان اعلام کرد. image296908.
  123. هفت سنگ، مدینه، ماه عسل و... ۵ دسته گل صدا و سیما در ماه رمضان!

    puyesh.net/.../هفت-سنگ-مدینه-ماه-عسل-و-۵-دسته-گل-صدا-و-سیما-در-ماه-ر...
  124. ۳۰ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ماه رمضان سال ۹۳ برای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پر از حاشیه‌های ... فیلمنامه و تیتراژ «هفت سنگ»، حذف ربنای تازه و ساخت سریالی درباره ربا با ...
  125. پر بیننده‌ترین سریال ماه رمضان مشخص شد - بیتوته

    www.beytoote.com › اخبار › اخبار فرهنگی و هنری
  126. ۱۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اخبار فرهنگی سریال گاهی به پشت‌سر نگاه کن,سازمان صدا و سیما,اخبار , سریال ... سنجش افکار صدا و سیما در آخرین نظرسنجی خود از مردم تهران درباره سریال‌های ماه ... برنامه ماه عسل‌ توبیخ شد / تذکر به شبکه سه · مجری"ماه عسل":همکارانم در ...
  127. گاف «ماه عسل» و حکایت ماله و تبر! - عصر ایران

    www.asriran.com › صفحه نخست › اجتماعی
  128. ۱۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جاهای دیگر نیز مجریان و برنامه‌سازان صدا و سیما رفتار رسانه‌ای پیشه ... می شد و جالب این که توضیح درباره ماه عسل و دفاع از آن به قدری برای شبکه سه ...
  129. قبیله هواداران احسان علیخانی |دانلودآهنگ جدید

    ehsanalikhanighabile-rzb.makhzanblog.ir/
  130. در این نظرسنجی از پاسخگویان پرسیده شد «کدامیک از سریال‌های ماه مبارک رمضان را می پسندید؟ .... رضا شاهرودی درباره حضور در برنامه ماه عسل به دعوت احسان علیخانی می ..... شیوا درخشانی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما درباره پرمخاطب ترین برنامه‌ها و ...
  131. خبریاب - نظرسنجی صداوسیما درباره سریالهای ماه رمضان

    hikhabar.com/newsdetail.aspx?id...نظرسنجی_صداوسیما_درباره...ماه...
  132. ۱۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نظرسنجی صداوسیما درباره سریالهای ماه رمضان ... ۳:۴۳ pm مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما در آخرین نظرسنجی خود از مردم ... "ماه عسل" توبیخ شد
  133. پر بیننده‌ترین سریال ماه رمضان مشخص شد

    farhangohonar.ir/detail/30060
    ۱۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما در آخرین نظرسنجی خود از مردم تهران درباره سریال‌های ماه ... «ماه عسل» توبیخ شد/ نامه معاون سیما به مدیر شبکه سه
  134. توبیخ‌ ماه عسل، صدرنشینی پایتخت | کرج رسا

    karajrasa.ir/توبیخ‌-ماه-عسل،-صدرنشینی-پایتخت/
  135. ۱۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حاشیه‌ سازی‌ های برنامه «ماه‌ عسل» سرانجام کاسه صبر معاون سیما را لبریز کرد ... غیررسمی از انتقاد جدی محمد سرافراز، رئیس سازمان صدا‌ و‌ سیما به پورمحمدی درباره ... با به نیمه رسیدن‌ ماه مبارک رمضان، بازار انتشار نتایج نظرسنجی درباره ...
  136. برنامه پایش

    payeshtv1.ir/
  137. نظر سنجی; اخبار پایش; نظر سنجی; نظر سنجی; کارآفرینان برتر; کارآفرینان برتر. برنامه بعدی ... کلیه حقوق متعلق به سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می باشد.
  138. حاشیه های ویژه برنامه های ماه رمضان 94 ؛ جوک های ماه ... - صدای میانه

    vom.ir/sarasari/posts/42596
  139. ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برنامه نخست «ماه عسل» اما برای علیخانی خوش یمن نبود. ... بخشی از آنها در نظرسنجی سایت خبرآنلاین در حرکتی نمادین به برنامه رقیب ... جوک های ماه عسلی: یکی دو روز به شروع ماه رمضان و آغاز پخش ماه عسل، حرف و حدیث ها درباره این برنامه و احسان ... مدیران جدید سیما به جای اینکه در دوره بی بودجگی این سازمان، سعی کنند ...
  140. تذکر معاون سیما به شبکه سه و توبیخ ماه عسل - بولتن نیوز

    www.bultannews.com/.../تذکر-معاون-سیما-به-شبکه-سه-و-توبیخ-ماه-عس...
  141. ۱۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... مدیر شبکه سه سیما در باره دعوت دو میهمان خاص به برنامه ماه عسل تذکر داد. ... محمدی معاون رئیس سازمان صدا و سیما در امور سیما در نامه خود به مدیر شبکه ...
  142. کمپ شیک هواداران احسان علیخانی

    campehsanfanpage.panpan.ir/
  143. نتایج یک نظرسنجی درباره برنامه های ماه رمضان. ... این نظرسنجی از پاسخگویان درباره ویژه برنامه های پیش از افطار صدا و سیمای جمهوری ... پست فریدون حقی مهمان ماه عسل.
  144. الف - ماه میهمانی خدا در قاب سیما

    alef.ir/vdcjmme8iuqeamz.fsfu.html?276665
  145. ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قصه این سریال به قلم مشترک اصغر عبدالهی و سعید شاهسواری درباره سام شکرچیان ... این سریال در نظرسنجی سایت صدا و سیما به عنوان محبوب‌ترین سریال تلوزیونی ... ویژه برنامه تلویزیونی ماه عسل هم طبق معمول هر ساله پخش خواهد شد.
  146. فیس اف - نتایج یک نظرسنجی درباره برنامه‌های رمضان.. | جستجو |

    faceoff.ir/list/نتایج+یک+نظرسنجی+درباره+برنامه‌های+رمضان...html
  147. نظرسنجی صداوسیما درباره سریالهای ماه رمضان. دردسرهای ... رضا پورحسین، قائم مقام معاون سیما درباره ویژگی‌ برنامه ماه عسل در ماه رمضان به ..... صدای پای ماه رمضان می آید.
  148. درباره دو برنامه آخر ماه عسل | ایده ها

    musicnex1.vacationideas.ir/list/درباره+دو+برنامه+آخر+ماه+عسل.html
  149. رضا پورحسین، قائم مقام معاون سیما درباره ویژگی‌ برنامه ماه عسل در ... به گزارش ایسنا به نقل از ایسپا، جامعه آماری این نظرسنجی، شامل تمامی افراد 15 سال به .... ملی گفت: برنامه «ماه عسل» و سریال «پایتخت» از برنامه‌های رمضانی صدا و سیما بیشترین آمار ...
  150. گفتگوی خواندنی با احسان علیخانی خالق ماه عسل - بیوگرافی

    biographyha.com/.../read-interview-with-ehsan-alikhani-creator-mah-asa...
  151. احسان علیخانی در نظرسنجی ایده‌آل به عنوان مجری محبوب انتخاب شده و «ماه عسل» هم هر شب مهمان خانه‌های شماست. .... حرف های شما درباره احسان علیخانی و ماه عسل ۹۳ ... فکر می‌کنم در تمام صدا و سیما از دفتر مدیران بگیرید تا دفتر فنی تماس می‌گیرند و می‌خواهند ...
  152. خبرگزاری آریا - صدا و سیما - آریا

    www.aryanews.com/Service.aspx?Svc=68
  153. خبرگزاری آریا-معاون سیمای سازمان صدا و سیما با صدور حکمی غلامرضا غلامی را به .... خبرگزاری آریا -برنامه ماه عسل در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان به معرفی سوژه‌ای پرداخت که تامل مخاطبان را برانگیخت. ... خبرگزاری آریا- مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما نظرسنجی، میزان بیننده و .... «گام هایی از فلات»،نمایشی درباره زندگی علامه حلی.
  154. برنامه ماه عسل - آکانیوز - آکاایران

    news.akairan.com/tag/برنامه%20ماه%20عسل/
  155. سومین تیتراژ ماه عسل ویژه‌ی شب‌های قدر به دلیل ترکیب دو صدای شاعر و خواننده اثر را ... به مدیر سبکه سه سیما خواستار توبیخ عوامل انتخاب مهمانان نامناسب در برنامه ماه عسل شد. .... نتایج یک نظرسنجی درباره برنامه‌های رمضان » سرویس: فرهنگی و هنری ...
  156. ایران فیلم - دانلود برنامه ماه عسل – تمام قسمت های رمضان 94

    www.iranfilms.ir/special/دانلود.../دانلود-برنامه-ماه-عسل-رمضان-94.html/
  157. ماه عسل نام برنامه‌ای زنده است که در ماه رمضان هر روز از شبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شده است و ... ایران را منتشر نمیکند و صرفا آثار تلویزیونی یا فیلم هایی که در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده اند ... درباره نویسنده این مطلب: .... نظرسنجی. به کدام مطالب علاقه مند هستید؟ فیلم سینمایی ایرانی; فیلم سینمایی خارجی
  158. کافه سینما - نتایج نظرسنجی "کافه سینما" درباره بهترین ...

    www.caffecinema.com/.../7211-نتایج-نظرسنجی-کافه-سینما-درباره-به...
  159. ۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نتایج نظرسنجی "کافه سینما" درباره بهترین فیلم‌های جشنواره ... مدیر شبکه سه سیما درباره میزان دستمزد علیخانی و شباهت دکور "ماه عسل" با کنسرت‌های خارجی ... ببینید: محو کردن، شیوه تازه پخش کنسرت در صدا و سیما!
  160. نتیجه یک نظر سنجی درباره فیلم «درحاشیه - فانیگما

    funigma.com/114269/نتیجه-یک-نظر-سنجی-درباره-فیلم-درحاشیه
  161. ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در یک نظرسنجی عمومی که در مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما انجام شد ۶۰٫۸ در صد ... مبلغ دقیق دستمزد احسان علیخانی در ماه عسل مشخص شد!
  162. ehsan__alikhani's Instagram posts | Pinsta.me - Instagram ...

    pinsta.me/ehsan__alikhani
  163. ماه عسل | mahasal جناب علیخانی هیچ گونه صفحه ای در اینستاگرام ندارند ..... این نظرسنجی از پاسخگویان درباره ویژه برنامه های پیش از افطار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ...
  164. ماه عسل 94 - قبیله هواداران احسان علیخانی

    ehsanalikhanighabile.rzb.ir/tag/ماه+عسل+94
  165. در بخش دیگری از این نظرسنجی از پاسخگویان درباره ویژه برنامه های پیش از افطار صدا و سیمای جمهوری اسلامی پرسیده شد که نتایج بیانگر آن است در رتبه اول برنامه ماه ...
  166. گاف «ماه عسل» و حکایت ماله و تبر! - صفحه نخست

    asredena.com/fa/news/15989/گاف-ماه-عسل-و-حکایت-ماله-و-تبر
  167. ۱۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جاهای دیگر نیز مجریان و برنامه‌سازان صدا و سیما رفتار رسانه‌ای پیشه ... می شد و جالب این که توضیح درباره ماه عسل و دفاع از آن به قدری برای شبکه سه ...
  168. نتیجه یک نظر سنجی درباره فیلم «درحاشیه» > سامانه خبری ...

    www.30a30.ir/Default.aspx?tabid=2573&articleType=ArticleView...
  169. در یک نظرسنجی عمومی که در مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما انجام شد 60.8 در صد ... 30a30.ir : به گزارش روابط‌عمومی سیما، شبکه سه «ماه عسل» را برای وقت افطار ...
  170. توضیح علیخانی درمورد تغییر دکور “ماه عسل” - خانه

    sabadekhabar.ir/1394/03/.../توضیح-علیخانی-درمورد-تغییر-دکور-ماه-ع...
  171. ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - توضیح علیخانی درباره سوژه های ماه عسل - احسان علیخانی,هواداران احسان . ..... مجری زن صدا و سیما در حال غواصی · این بازیگر زیبای زن معروف تغییر جنسیت داد . ..... در نظرسنجی مردمی هم دیدیم ، هم آقای علیخانی و هم ماه عسل و هم تیتراژ ماه ...
  172. برنامه ماه عسل ویژه عسد فطر - پست کده | شامل موضوعات مختلف

    postkade-rzb.mosleh313.ir/list/برنامه+ماه+عسل+ویژه+عسد+فطر.html
  173. ۶ روز پیش - نتایج یک نظرسنجی درباره برنامه های ماه رمضان. .... ملی گفت: برنامه «ماه عسل» و سریال «پایتخت» از برنامه‌های رمضانی صدا و سیما بیشترین آمار تماس ...
  174. تیترجو- نظرسنجی صداوسیما درباره سریالهای ماه رمضان

    titrjoo.ir/news/34454/2
  175. ۱۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نظرسنجی صداوسیما درباره سریالهای ماه رمضان. ... دردسرهای عظیم ۲؛ پربیننده‌ترین‌ ها ۱۳۹۴\۰۴\۱۱ - ۳:۴۳ PM مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما در آخرین نظرسنجی خود از مردم تهران .... پاسخ ظریف به سؤالات تلفنی علیخانی در ماه عسل ...
  176. سازمان صدا و سیما - شمسه

    shamsehplus.ir/tag/سازمان-صدا-و-سیما/
  177. گزارش هم با همین جمله اخیر تمام می شد و جالب این که توضیح درباره ماه عسل و دفاع از .... مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما در آخرین نظرسنجی خود از مردم تهران درباره ...
  178. نظرسنجی صدا و سیما درباره درحاشیه

    www.enews3.com/news/.../نظرسنجی-صدا-و-سیما-درباره-درحاشیه.html
  179. نظرسنجی صدا و سیما درباره درحاشیه. ... همه چیز در باره بزرگ و کوچک کردن سینه و شکم و لیزرلیپولیز ... ماه عسل ! حرکتی غیراخلاقی با مهمان ماه عسل احسان علیخانی !
  180. دانلود تیتراژ و عکس و خبر از برنامه ماه عسل 94 احسان علیخانی

    www.amazing.ir/1394/01/20/honeymoon-ramadan-94-ehsan/
  181. اخبار جدید برنامه ماه عسل 94 احسان علیخانی رمضان 94 تیتراژ ماه عسل 94 خلاصه همه ... کار را کرد؛ سپس مجری برنامه گفت که در نظر سنجی ماه عسل شرکت کنید تا بتوانیم ..... در ادامه مستند ملاقات آن ها با صدام پخش شده و سپس علیخانی با تک تک آن ها درباره این .... وی گفت: صدا و سیما این روزها بودجه ندارد، اما کارشناس زیاد پیدا کرده است.
  182. آنا | اگر ماه عسل را توبیخ می‌کنند برای حمایت از زنان هم ...

    www.ana.ir › فرهنگی › رسانه، فرهنگ و معارف
  183. ۱۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... آزاد اسلامی - آنا. درباره ما | ارتباط‌‌ با ما | تبلیغات | ... در روزهای آخر برنامه ماه عسل در ماه مبارک رمضان نظرسنجی در این زمینه خواهیم کرد. * آیا از سوی سازمان صدا و سیما خط قرمزی برای اجرای این برنامه به شما ارائه شده است؟ - هر برنامه‌ای خط ...
  184. نقد صدا و سیما - نقد سریال های ماه رمضان

    naqdesedavasima.blogfa.com/category/26
  185. نقد صدا و سیما - نقد سریال های ماه رمضان - بررسی عملکرد رسانه ملی - نقد صدا و سیما. ... نقد برنامه ماه عسل .... کاش نویسنده سریال در یک نشست خبری حاضر شود و درباره چگونگی خلق شخصیت یک ..... مجموعه تلویزیونی زیرزمین در ماه رمضان سال 85 از نظر میزان بیننده و رضایت رتبه اول را در نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما کسب کرد.
  186. واکنش/ماه عسل یکی از بدترین ترین برنامه های صدا و سیما!

    sokhanonline.ir/.../واکنشماه-عسل-یکی-از-بدترین-ترین-برنامه-های-صدا...
  187. ۶ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شبکه خبری سخن: بنده یه بیننده و یه هموطن هستم میخوام نظرمو راجب برنامه ماه عسل بخونین و جوابمو بدین و اگه اشتباهی داره بهم بگین. به نظر من برنامه ...
  188. ماه عسل

    ehsanalikhanighabile.tehranreport.com/
  189. بر خلاف اخبار منتشر شده در این روزها مبنی بر پخش شدن ماه عسل یک روز زودتر از ماه ... از این نظرسنجی از پاسخگویان درباره ویژه برنامه های پیش از افطار صدا و سیمای ...
  190. زوج صدا و سیما در ماه عسل - سرگرمی

    soli.sargarmii.in/tsar3778_زوج-صدا-و-سیما-در-ماه-عسل
  191. ۳ روز پیش - صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و و چه کسی حمله به ماه عسل را ... مدیر شبکه سه سیما درباره افت مخاطب برنامه ماه عسل با اجرای حسن جوهرچی گفته است. ..... دمکرات ها در امریکا مختصری افزایش یافت نیویورک ایرنا نتایج نظر سنجی های م ...
  192. خواجه امیری ، لهراسبی و یگانه ؛ پیشتاز نظرسنجی محبوب ...

    www.musicepars.com/?p=4284
  193. ۲۵ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ۴ تیتراژ برنامه “ماه عسل” در مرحله اول حضور داشتند که هر ۴ تیتراژ به مرحله دوم ... دیگه تیتراژ خونی واسه برنامه و سریالای ابکی صدا و سیما چی هست که اول ..... دوستان نظرسنجی همین سایت درباره بهترین تیتراژ ماه رمضان رو ببینین.
  194. نتایج نظرسنجی درباره برنامه های رمضان - صدای قزوین

    sedayeqazvin.ir/Pages/OthersNews-467186.aspx
  195. ۷ روز پیش - در بخش دیگری از این نظرسنجی از پاسخگویان درباره ویژه برنامه های پیش از افطار صدا و سیمای جمهوری اسلامی پرسیده شد که نتایج بیانگر آن ... در این میان برنامه خندوانه با 4/ 34 درصد و برنامه ماه عسل با 5 /33 درصد بیشتر از سایر ...
  196. آغاز «ماه عسل» با صدای مرتضی پاشایی | فرهنگ نیوز

    www.farhangnews.ir/content/128146
  197. ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - صداو سیما در فاصله چند روز مانده تا ایام رمضان، از آغاز برنامه «ماه عسل» با ... مانند هر سال شایعات متعددی درباره خواننده تیتراژهای ابتدایی و انتهایی ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.