عکس های خفن - عکس بازیگران

عکسهای بازیگران ایرانی عکس از بازیگران عکس بازیگران,بازیگران ایرانی,تصاویر بازیگران ایرانی,عکس جدید بازیگران,عکس بازیگران زن,جدیدترین عکس

عکس های خفن - عکس بازیگران

عکسهای بازیگران ایرانی عکس از بازیگران عکس بازیگران,بازیگران ایرانی,تصاویر بازیگران ایرانی,عکس جدید بازیگران,عکس بازیگران زن,جدیدترین عکس

زندگی در کره شمالی

کُمونیسم کُنفوسیوسی در تاریکی

زندگی در کره شمالی

کیم ایل سونگ که از بدو جدایی دو کره تا زمان مرگش در سال 1994 در کره شمالی حکمرانی کرد، جایگاهی خداگونه داشت و کیم جونگ ایل، پسر و جانشینش، پسر خدا بود و چهره ای مسیح وار داشت.

هفته نامه صدا - بیژن مومیوند: نظریه پردازان انتقادی زندگی روزمره برآنند که زندگی روزمره را نمی توان به عنوان کلیتی در خود فروبسته مطالعه کرد، بلکه باید آن را در قیاس با تحولات اجتماعی - تاریخی سنجید و نیز نباید تاثیرات نظام ها و ساختارهای کلان یا به تعبیر هابرماس «سیستم» را بر زندگی روزمره نادیده گرفت.

این نظریه پردازان چپ گرا معتقدند نظام های بوروکراتیک و سرمایه سالارانه حاکم بر زندگی روزمره قواعد رفتاری کنش های ابزاری و سودجویانه را که خاص خود آنهاست، بر این زندگی تحمیل کرده و روابط انسانی و اخلاقی و عاطفی را تابع همین قواعد ابزاری می کنند و با این ترفند می توانند راه شناخت توان های بالقوه و خارق العاده انسان ها را به دست خود آنان مسدود کنند (زندگی روزمره در ایران مدرن، هاله لاجوردی، نشر ثالث، 28:1388) اما از انهدام و مسخ زندگی روزمره در نظام های کمونیستی چون شوروی، خمرهای سرخ کامبوج و نظام حاکم بر کره شمالی سخنی به میان نمی آورند و با سکوت از کنار آنها می گذرند.

از نظر هانری لفور تحمیل قواعد ابزاری و سودجویانه سیستم بر زندگی روزمره چنان وسعت یافته اند که دیگر می توان از تروریسم فرهنگی «جامعه تروریست» معاصر، به عیان سخن گفت.

زندگی در کره شمالی


به اعتقاد او مردم را نه چیزی بیرونی، بلکه چیزی درونی به نام میل به مصرفِ بیشتر سرکوب می کند و این سرکوب درونی است زیرا سرکوب توان ها، قابلیت ها و حق انتخاب آزادانه است.

مردم آزاد نیستند، گمان می کنند که آزاداند و صنعت مصرف و صنعت فرهنگ همه چیز را از قبل برای مردم تدارک دیده اند (همان: 55 و 56).

این نهان بینان انتقادی که با کیاست و فراست، تروریسم و اجبار مستتر در نظام های سرمایه داری و سرمایه سالاری را برملا می کنند چگونه است که درباره تروریسم عریان و خشن نظام های چپ گرا سکوت اختیار کرده اند.

جورج اورول در فضای ویران شهری رمان 1984 از دنیایی حرف زد که تنها رنگ های موجود در آن، رنگ پوسترهای تبلیغاتی بوده. در کره شمالی قضیه از همین قرار است. کیم ایل سونگ با رنگ های زنده و درخشان در پوسترهای رنگارنگ ترسیم شده که مطلوب سبک نقاشی های رئالیسم سوسیالیستی است. پیشوای کبیر بر کرسی خود تکیه زده و به کودکان بشاشی که لباس های رنگ وارنگ پوشیده اند و دورش حلقه زده اند، لبخندی از سرِ تفقد می زند. از چهره اش نیز پرتوهای زرد و نارنجی ساطع می شود. او خورشید است.

کیم ایل سونگ که از بدو جدایی دو کره تا زمان مرگش در سال 1994 در کره شمالی حکمرانی کرد، جایگاهی خداگونه داشت و کیم جونگ ایل، پسر و جانشینش، پسر خدا بود و چهره ای مسیح وار داشت. از 19 دسامبر 2011 کیم جونگ اون «وارث کبیر» و جانشین پدر شد. کیم ایل سونگ در دوره حکمرانی اش، عقاید خود را که در زمان چریکی و جنگ های ضد ژاپن پرورانده بود به شکل ابزارهای کنترل اجتماعی درآورد.

زندگی در کره شمالی
کیم ایل سونگ


به مردم کره شمالی آموخت که قدرت آنها در مقام بشر از این ناشی می شود که خواست های فردی خود را ذیل تعاون و اشتراک بگنجانند. تعاون از طریق فرآیندهای بی سر و ته دموکراتیک و انتخاب های مردمی محقق نمی شود بلکه مردم باید بی چون و چرا از پیشوای مطلق و عالی قدر خود پیروزی کنند اما هنوز کافی نبود و کیم ایل سونگ عشق هم می خواست.

نقوش روی نقاشی های رنگی، او را در حالی نشان می داد که در میان کودکانی با لپ های گل انداخته لبخندی از ته دل به آنها می زد و دندان های مرواریدی اش را به نمایش می گذاشت. کیم ایل سونگ نمی خواست ژوزف استالین باشد؛ دوست داشت بابانوئل باشد. چال گونه هایش باعث می شد دلنشین تر از سایر دیکتاتورها به نظر آید. می خواست از نظرگاه تعریف کنفوسیوسی عشق و احترام، او را پدر بدانند. می خواست خانواده های کره شمالی او را مانند کسی از گوشت و خون خودشان عزیز بدارند. این نوع کمونیسم کنفوسیوسی، بیشتر به دوران ژاپن امپریالیستی شباهت داشت که در آن، شخص امپراتور خورشدی بود که همه در برابرش سرِ تعظیم فرود می آوردند، تا به آن چیزی که در اندیشه کارل مارکس بود.

ساختن کشور جدید تنها هدف کیم ایل سونگ نبود؛ او می خواست مردم بهتری بسازد، می خواست سرشت انسان را تغییر دهد. به همین خاطر نظام فلسفی خودش، موسوم به «جوچه» را ساخت که اغلب به «اتکا به نفس» ترجمه می شود.

جوچه با عقاید مارکس و لنین درباره کشاکش بین مالکیت و رعیت یا فقیر و غنی نزدیک بود اما کیم ایل سونگ آموزه های سنتی کمونیست ها را در مورد جهان وطنی و انترناسیونالیسم، نفی می کرد. او به تمام معنا ناسیونالیستی کره ای بود. به مردم کره شمالی می آموخت که مردمی خاص و برگزیده هستند و اینکه دیگر نباید به همسایگان قدرتمندشان - چین، ژاپن یا روسیه - تکیه کنند. مردم کره جنوبی هم به خاطر وابستگی شان به آمریکا رسوای عالم و آدم بودند.

زندگی در کره شمالی


او در یکی از رساله هایش شرح داده بود: «به طور خلاصه برقراری جوچه، به معنای خداوندگاری انقلاب و نوسازی در کشور است. این یعنی ابرام بر جایگاه مستقل خویش، ردِ وابستگی به دیگران، استفاده از عقل خود، باور به توانایی های خود، نمایاندن روح انقلابی اتکا به نفس.»

این شعارها برای مردم مغروری که شأن شان را قرن ها همسایگان شان پایمال کرده بودند، اغواکننده بود اما در عمل حاصلی جز فقر و فلاکت و نکبت برای شان نداشت.

در کره شمالی آهنگ زندگی کُند است و هیچ کس ساعت مچی ندارد. حتی در شهرهای نسبتا بزرگ این کشور هم تقریبا هیچ تابلوی فروشگاهی وجود ندارد و فقط چند وسیله نقلیه موتوری در کار است. اکیدا مالکیت شخصی اتومبیل ممنوع است؛ جدا از اینکه کسی استطاعت خریدش را هم ندارد. حتی تراکتور به ندرت پیدا می شود و اغلب گاوهای نحیف اند که زمین را شخم می زنند. خانه ها ساده و بیشتر کاربردی و تک رنگ هستند. خانه های اندکی متعلق به زمان قبل از جنگ کره است. بیشتر خانه ها را در دو دهه 60 و 70 با بلوک های سیمانی و سنگ ساختند و بین مردم بر حسب شغل و رتبه شان تقسیم کردند.

در شهرها، واحدهای تکخوابه در واحدهای کوتاه و بلند هستند که به آنها «کفترخانه» می گویند و در روستاها هم مردم معمولا در خانه های یک طبقه معروف به «سازدهنی» زندگی می کنند؛ ردیفی از خانه های یک اتاقه که مثل جعبه های کوچک به هم چسبیده اند و حفره های سازدهنی را به ذهن القا می کنند. گاهی قاب درها و پنجره ها به رنگ فیروزه ای براق است اما همه چیز رنگ و رو رفته یا خاکستری است.

کره شمالی برای جهانیان یک معما و راز است که برای سردرآوردن از این معمای ناشناخته و جذاب به ابزارهای مختلف متوسل می شوند و انتشار و ترجمه کتاب هایی درباره این کشور به زبان فارسی از جمله ترجمه دو کتاب «افسوس نمی خوریم» و «فراز از اردوگاه 14» تلاشی است برای راززدایی از این معما.

همه ما چیزهای بسیاری از دولت کره شمالی شنیده ایم و شنیده ایم چه تنگناها و فشارهای باورنکردنی و احمقانه ای بر مردم وارد می کند اما از خود مردم و زندگی در این دیکتاتوری «مزرعه حیوانات»گونه کمتر چیزی می دانیم. مردم کره شمالی چطور عاشق می شوند؟ کمبودهای غذایی و قحطی ها را چگونه تاب می آورند؟ چه فیلم هایی می بینند؟ و ... کتاب «افسوس نمی خوریم» می کوشد از طریق روایت پنج نفر انسان عادی که از کره شمالی گریخته اند، تصویری دیگر اما بسیار غریب از این کشور به دست دهد.

زندگی در کره شمالی
کیم جونگ ایل


نویسنده می گوید: «در عکس ها و تلویزیون، مردم کره شمالی، مردمی ماشینی به نظر می رسند که همیشه در حال رژه رفتن با یونیفرم یا اجرای حرکات گروهی ژیمناستیک برای اعلام وفاداری به پیشوای کره شمالی اند.»

او با نگاهی دقیق به تصاویری از این دست، از واقعیت ورای آن چهره های تهی خبر می دهد.

بابارا دمیک رییس دفتر لس آنجلس تایمز در پکن است که در سال 2001 به عنوان خبرنگار این روزنامه به سئول رفته بود تا اخبار کل شبه جزیره کره را پوشش دهد. دمیک می نویسد: «در آن زمان، بازدید از کره شمالی برای خبرنگاران آمریکایی بسیار دشوار بود. حتی پس از اینکه موفق شدم به آن کشور بروم، دریافتم تهیه گزارش تقریبا ناممکن است. برای هر خبرنگار غربی، «ناظر»ی تعیین کرده بودند که وظیفه اش حصول اطمینان از در نگرفتن مکالمات غیرمجاز با شهروندان عادی بود.»

به همین خاطر او برای پی بردن به واقعیت زندگی در کره شمالی، در کره جنوبی با برخی از مردم کره شمالی صحبت می کند که به آنجا یا چین گریخته بودند. کتاب «افسوس نمی خوریم» حاصل هفت سال گفتگوی دمیک با مردم کره شمالی است. روایت دمیک از کره شمالی جایزه «باشگاه رسانه های برون مرزی» را در زمینه گزارش های حقوق بشری برایش به ارمغان آورد و نیز جایزه هایی از انجمن آسیا و آکادمی دیپلماسی آمریکا.

«اگر به عکس های ماهواره ای از شب های خاور دور نگاه کنید، لکه ای می بینید که در تاریکی غنوده. این منطقه تاریک، جمهوری دموکراتیک خلق کره است. کنار این لکه سیاه اسرارآمیز، کره جنوبی، ژاپن و حالا هم چین، به سبب رونق اقتصادی شان به زیبایی می درخشند.»

دمیک فصل اول کتابش را اینگونه شروع می کند تا به خوبی تفاوت زندگی روزمره مردم کره شمالی را با همسایگان خود نشان دهد و در ادامه می نویسد: «کره شمالی در اوایل دهه 90 در تاریکی فرو رفت. با سقوط اتحاد جماهیر شوروی که متحد کمونیست قدیمی خود را با سوخت نفتی ارزان سر پا نگه داشته بود، اقتصاد سست بنیان کره شمالی نیز در سراشیبی سقوط افتاد. نیروگاه ها به خرابه بدل شد. برق قطع شد. مردم گرسنه از تیرهای برق بالا رفتند تا سیم های مسی را با غذا معاوضه کنند. این روزها با غروب خورشید همه جا در پرده ظلمت فرو می رود و شب، خانه های قوز کرده کوچک را می بلعد.»

در دهه 90 آمریکا به کره شمالی پیشنهاد کرد که با متوقف کردن برنامه ساخت سلاح هسته ای، به تامین نیازهای انرژی این کشور کمک کند اما دولت بوش کره شمالی را به بدقولی متهم کرد و معامله به هم خورد.

زندگی در کره شمالی
کیم جونگ اون


مردم کره شمالی، آمریکا را مقصر این تحریم ها می دانند و آن کشور را سرزنش می کنند. یک مامور امنیتی کره شمالی با لحن اتهام آمیزی به دمیک می گوید: «بدون برق، فرهنگ هم نداریم.»

در فصل اول کتاب، دمیک با خانمی گفتگو می کند که با اسم مستعار «می - ران» معرفی شده.

می - ران که در کره شمالی معلم مهد کودک بوده از دانش آموزان پنج و شش ساله اش صحبت می کند که از گرسنگی جان می دادند و می گوید وقتی شاگردانش رو به موت بودند، به اجبار به آنها یاد می داده بخت یارشان است که در کره شمالی متولد شده اند. از او می پرسد آیا در کره شمالی لحظات خوش داشته و آیا عاشق کسی بوده که می - ران از دوست قد بلند و سر به زیرش به نام جون - سانگ حرف می زند و می گوید: «سه سال طول کشید دست همدیگر را بگیریم» و با اینکه رویاها و رازهای خانوادگی اش را با او در میان می گذاشت اما هرگز به جون - سانگ نگفت چقدر از کره شمالی بیزار است و خانواده اش قصد فرار در سر دارند: «چون در کره شمالی احتیاط شرط عقل است» و حتی با او خداحافظی هم نکرده.

می - ران بعد از فرار ازدواج می کند و بچه دار می شود. در فصل آخر کتاب معلوم می شود که جون - سانگ هم فرار کرده و در کره جنوبی زندگی می کند و پس از کلنجار رفتن فراوان، در نهایت به دیدن می - ران می رود. بعد از چند ماه از این تجدید دیدار، دمیک با جون - سانگ و می - ران در یک کافی شاپ قرار می گذارد.

جون - سانگ می گوید فرار می - ران بحران شدیدی در اعتماد به نفس او پدید آورده بود. چرا اینقدر با هم مخفیانه و محتاطانه سر و کار داشتند و چطور بود که هر دو خواهان فرار بودند اما به هم نگفته بودند. غرورش جریحه دار شده بود؛ نه به خاطر اینکه می - ران او را ترک کرده بلکه چون می - ران ثابت کرده بود شجاع تر است و اعتراف می کند: «همیشه خیال می کردم افکارم یک قدم جلوتر از اوست اما اشتباه می کردم.»

بعد از فرار می - ران، جون - سانگ خودش را غرق در کار انستیتوی پژوهشی کرد و عضو حزب کارگر شد اما هر شب بعد از کار به خانه می آمد و پرده ها را می کشید تا بتواند تلویزیون کره جنوبی تماشا کند تا اینکه نهایتا در 2001 ناز شغلش در انستیتو استعفا داد و بعد از آن سه سال تمام برای فرارش پول پس انداز کرد و سرانجام با پشت سر گذاشتن ماجراهای بسیار در اکتبر 2004 به کره جنوبی رسید.

جون - سانگ، می - ران را برای اولین بار در صف سینما دیده بود. در تمام شهرهای کره شمالی یک سالن سینما وجود دارد؛ آن هم به لطف اعتقاد کیم جونگ ایل مبنی بر اینکه فیلم ابزاری واجب برای القای مفهوم وفاداری به توده هاست.

در سال 1971 وقتی کیم جونگ سی ساله بود، اولین شغلش سرکشی به دفتر تبلیغات و تهییج افکار عمومی حزب کارگر بود که سالن های سینمای کشور را در اختیار داشت. کیم در سال 1973 کتابی با عنوان «در باب هنر سینما» منتشر و نظریه خود را مبنی بر «تاثیرگذاری شگرف ادبیات و سینمای انقلابی و الهام بخشی آن بر انقلابیون» به تفصیل شرح داد. به همین دلیل، ساخت فیلم «مصاحبه» که فیلمی کمدی درباره رهبر جدید کره شمالی است با واکنش بسیار تندی از سوی مقامات کره ای مواجه شد و حتی سینماهای نمایش دهنده فیلم تهدید به بمب گذاری شدند. شرکت سونی پیکچرز مورد حمله هکرها قرار گرفت و در نهایت اکران این فیلم لغو شد اما بسیاری آن را از اینترنت دانلود کردند و دیدند.

  1. زندگی عجیب مردم کره شمالی - روزنه

    www.rozanehonline.com/جهان-گردی/زندگی-عجیب-مردم-کره-شمالی.html
  2. چندی پیش Artemy Lebedev، از فعالان طراحی وب، سفری به کره شمالی داشت. او عکس‌های بسیار جالبی در جریان سفرش به این کشور عجیب و غریب گرفته است؛ کشوری ...

  3. تصاویر برای زندگی در کره شمالیگزارش تصاویر
    • نتیجه تصویری برای زندگی در کره شمالی
    • نتیجه تصویری برای زندگی در کره شمالی
    • نتیجه تصویری برای زندگی در کره شمالی
    • نتیجه تصویری برای زندگی در کره شمالی
    • نتیجه تصویری برای زندگی در کره شمالی
    تصاویر بیشتر برای زندگی در کره شمالی

  4. نگاهی به زندگی روزمره در کره شمالی (35 عکس) | تاپ ناپ

    topnop.ir › همه آلبوم ها › جهانگردی
  5. رتبه: ۵ - ‏۳۸۴ نقد
    ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در صورتی که قصد سفر به خارج را داشته باشید مطمئناکره شمالی آخرین جایی است که به آن فکر خواهید کرد. کره شمالی یکی از پر رمز و راز ترین ...
  6. 10 نکته‌ای از زندگی رهبر جدید کره شمالی - حاشیه...

    haashieh-dar-matn.persianblog.ir/post/28/
  7. 10 نکته‌ای از زندگی رهبر جدید کره شمالی by: گروه نویسندگان حاشیه. مطلب منتخب از شماره سوم هفته نامه حاشیه. پسر کو ندارد نشان از پدر. زمانی که «جورج دبلیو بوش»، ...
  8. مردم کره شمالی چگونه زندگی میکنند+ تصاویر | ابهر آنلاین

    abharonline.org/457/.../مردم-در-کره-شمالی-چگونه-زندگی-میکنندتص.ht...
  9. درباره زندگی مردم کره، گفته ها و شایعات بسیار است؛ گفته می شود کره ای ها برای تردد بین روستاها و یا شهر‌ها باید از حکومت اجازه بگیرند. در کره شمالی بدون موافقت ...
  10. (تصاویر) زندگی زنان در کره‌شمالی (1) - فرارو

    fararu.com/fa/news/189751/تصاویر-زندگی-زنان-در-کره‌شمالی-1
  11. فرارو- پس از آنکه طی سال های اخیر عکاسان مختلف توانستند از حصار ممنوعه کره شمالی عبور کنند و وارد این کشور شوند تا کنون عکس های بسیاری از زندگی در این کشور ...
  12. (تصاویر) گذران زندگی در کره شمالی - فرارو

    fararu.com/fa/news/153882/تصاویر-گذران-زندگی-در-کره-شمالی
  13. ۱ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - درباره زندگی مردم کره، گفته ها و شایعات بسیار است؛ گفته می شود کره ای ها برای تردد بین روستاها و یا شهر‌ها باید از حکومت اجازه بگیرند. در کره ...
  14. رازها و حقایق تازه از زندگی رهبر کره شمالی + تصاویر

    www.akharinnews.com/.../14379-رازها-و-حقایق-تازه-از-زندگی-رهبر-کره...
  15. او در گزارشی که بر روی اینترنت و به صورت آنلاین منتشر کرد، حقایق تازه ای از زندگی گذشته رهبر فعلی کره شمالی را در اروپا و سوییس بر ملا کرده است.
  16. کره شمالی ؛ جهنم سرخ - پارسینه

    www.parsine.com/fa/news/20710/کره-شمالی-جهنم-سرخ
  17. مردم کره شمالی به ظاهر در مسکن های رایگان زندگی می کنند اما خانه هایشان به سلول انفرادی بیشتر شبیه هستند تا منزل و مسکن یک انسان . هیچ کس حق داشتن ماشین ...
  18. بهار نیوز - زندگی زنان در «کره‌شمالی» / تصاویر

    www.baharnews.ir/vdchzmnk.23nzqdftt2.html
  19. گروه بین​الملل: پس از آنکه طی سال های اخیر عکاسان مختلف توانستند از حصار ممنوعه کره شمالی عبور کنند و وارد این کشور شوند تا کنون عکس های بسیاری از زندگی در ...
  20. وضعیت زندگی در کره شمالی - Blogfa

    www.amirreza7790.blogfa.com/
  21. وضعیت زندگی در سایر کشورها و اخبار سیاسی - وضعیت زندگی در کره شمالی،اخبار سوریه،وضعیت زندگی در استرالیا،وضعیت زندگی در فنلاند،علوم در قرون جدید.
  22. آنچه رسانه‌ها از کره شمالی نمی‌گویند + فیلم و تصاویر - مشرق ...

    www.mashreghnews.ir/.../آنچه-رسانه‌ها-از-کره-شمالی-نمی‌گویند-فیلم-و-...
  23. ۱۲ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گروه جنگ نرم مشرق- هر روز، از اول هفته تا آخر هفته، بیش از 24 میلیون نفر کار می‌کنند تا ماشین سوسیالیست کره شمالی کار کند. زندگی امروز مردم ...
  24. زندگی در کره شمالی - Bartarinha.IR | برترین ها

    www.bartarinha.ir › سبک زندگی › بهبود سبک زندگی
  25. ۴ ساعت پیش - کیم ایل سونگ که از بدو جدایی دو کره تا زمان مرگش در سال 1994 در کره شمالی حکمرانی کرد، جایگاهی خداگونه داشت و کیم جونگ ایل، پسر و جانشینش، ...
  26. رازهای زندگی رهبر کره شمالی + تصاویر

    www.links.iranvij.ir/2013/04/post_2580.php
  27. او در گزارشی که بر روی اینترنت و به صورت آنلاین منتشر کرد، حقایق تازه ای از زندگی گذشته رهبر فعلی کره شمالی را در اروپا و سوییس بر ملا کرده است.
  28. مروری بر قوانین عجیب کره شمالی - عصر ایران

    www.asriran.com › صفحه نخست › سیاسی
  29. همشهری- ظاهرا خیلی از مردم کره شمالی سرشان به زندگی محدودشان گرم کرده اند و اصلا نمیدانند خارج از کره شمالی آسمان چه رنگی است. قوانین عجیب و غریب: در کره شمالی مردم ...
  30. کره شمالی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/کره_شمالی
  31. کُره شمالی با نام رسمی جمهوری دموکراتیک خلق کره، کشوری است در بخش شمالی ..... کنترلی نداشته در حالی که سنگ بون ِ وی بر تمامی جوانب ِ زندگی وی تاثیر می گذارد.
  32. کره شمالی - ناصرهلالی - میهن بلاگ

    naserhelali.mihanblog.com/extrapage/c
  33. الف) سرزمین عجایب(کره شمالی). مسلماً امروزه کمترکسی درجهان از نظام زندگی عجیب وغریب کره شمالی ومقررات حکومتی آن بی اطلاع است واکثرمرمان به عجایب این سرزمین ...
  34. روایت عکاس امریکایی از زندگی در کره شمالی

    www.entekhab.ir/fa/.../روایت-عکاس-امریکایی-از-زندگی-در-کره-شمالی
  35. عکاس آمریکایی گفت شیفتگی به رهبران کره شمالی در این کشور تبلیغ می شود. ... گذشته نه روز را در کره شمالی سپری کرد و به تهیه عکس درباره زندگی معمولی مردم ...
  36. تصاویری از زندگی مردم کره شمالی - شبکه خبر

    www.irinn.ir/news/58933/تصاویری-از-زندگی-مردم-کره-شمالی
  37. ۷ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، وضعیت اجتماعی و سیاسی کره شمالی و بی میلی این کشور به ارتباط با سایر نقاط جهان، شرایطی ایجاد کرده ...
  38. عکسهایی جالب از زندگی در کره شمالی - مجله اینترنتی تاپ ناز

    www.topnaz.com › گالری تصاویر › عکسهای دیدنی
  39. ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - عکس و فیلم از کشور کره شمالی به ندرت گرفته می شود ولی روزنامه تلگراف انگلیس تعدادی عکس جالب از کشور کره شمالی را منتشر کرده است., کره ...
  40. زندگی زنان و دختران در کره شمالی(تصاویر)

    khordadnews.ir/news/99346
  41. ۱۱ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش فرارو، اخبار و شایعاتی که در سال های گذشته پیرامون زندگی در کره شمالی وجود داشت باعث شد به دنبال صدور مجوز سفر خبرنگاران و عکاسان ...
  42. زندگی در کره شمالی از شایعه تا واقعیت - آفتاب

    www.aftabir.com/articles/.../زندگی-در-کره-شمالی-از-شایعه-تا-واقعیت
  43. ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - درباره زندگی در کره شمالی حرف و حدیث های فراوانی است آن قدر که نمی توان بین واقعیت و شایعه تفکیک قائل شد.
  44. زندگی در حصار دیکتاتوری کره شمالی

    www.persian-star.org/dictator/
  45. به نقل از فرارو؛ دیوید گاتنفلدر، رئیس بخش عکاسی خبرگزاری آسوشیتدپرس در آسیا یکی از پربار ترین مجموعه تصاویر از کشور رازآمیر کره شمالی را عکاسی و ...
  46. یونیسف: زندگی کودکان کره شمالی با تهدیدی جدی روبه‌رو است

    www.radiofarda.com/content/f35_unicef_north_korea.../27117638.html
  47. ۱۸ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - صندوق کودکان ملل متحد در گزارشی تازه با ابراز نگرانی از جدی بودن خطری، که در پی خشکسالی اخیر در کره شمالی، زندگی کودکان آن کشور را تهدید ...
  48. تصاویر : زندگی مردم در کره شمالی - تیک

    tik.ir/fa/news/78233/تصاویر-زندگی-مردم-در-کره-شمالی
  49. ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تصاویر : زندگی مردم در کره شمالی. نظرات بینندگان. غیر قابل ... 0. 26. پاسخ. تفاوتهای دو کره جنوبی و شمالی خیلی معنادار است خیلی! تحویلدار.
  50. تصاویری جالب از زندگی روزمره مردم کره شمالی - بورس نیوز

    www.boursenews.ir/fa/.../تصاویری-جالب-از-زندگی-روزمره-مردم-کره-شما...
  51. ۱۰ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - "میگوئل توران" و "نیکول سالازار" دو عکاس شبکه خبری الجزیره انگلیسی که اخیرا به کره شمالی سفر کرده اند عکس هایی از زندگی مردم در پیونگ ...
  52. عکسهای جالب و جدید از زندگی مردم کره شمالی و ... - پرشین وی

    www.persianv.com/pic/view/009989.php
  53. ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خشکسالی کم سابقه در کره شمالی , زندگی نامناسب مردم در کره شمالی , قحطی در کره شمالی , سو تغذیه مردمان کره شمالی , عکسهای جالب و جدید از زندگی ...
  54. (تصاویر) زندگی روزمره در کره‌شمالی 65 سال پس از تحریم

    sedayiran.com/.../تصاویر-زندگی-روزمره-در-کره‌شمالی-65-سال-پس-از-ت...
  55. ۱۴ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یک عکاس سنگاپوری در سفر سال گذشته خود به کره شمالی تصاویری تهیه کرده که حاکی از روند عادی زندگی در آن برخلاف عقیده بسیاری از مردم دنیا ...
  56. تصاویر/ زندگی روزمره مردمان کره شمالی - جنوب نیوز

    www.jonoubnews.ir/viewnews.aspx?id=133182
  57. گرچه محدودیتهای فراوانی در خصوص تهیّه عکس و گزارشهای میدانی از سوی حکومت کره شمالی برای خبرنگاران وضع شده و حتی مردمان این کشور نیز به آسانی نمی‌توانند از ...
  58. تصاویری استثنایی از زندگی مردم کره شمالی

    afghanistan.shafaqna.com/.../29909-تصاویری-استثنایی-از-زندگی-مردم...
  59. شفقناافغانستان - آن روی سکه: تصاویری استثنایی از زندگی مردم کره شمالیدیلی میل www.afghanistan.shafaqna.com ...
  60. زندگی کودکان در کره شمالی / تصاویر » 19دی آنلاین

    www.19dey.com/.../74113_zndgy-kvdkan-dr-krh-shmaly-tsavyr.html
  61. ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تصاویر زیر زندگی کودکان در کره شمالی را تا حدی نشان می دهد.
  62. تیترآنلاین - شرایط باورنکردنی زندگی در کره شمالی

    www.titronline.ir/vdchtwn6d23nq.ft2.html
  63. ۱۵ شهریور ۱۳۸۹ ه‍.ش. - تیترآنلاین - از محدودیت های اجتماعی و سیاسی کم نظیر کشور کره شمالی در حوزه های مختلف تا کنون بسیار شنیده شده است. حتی بازیکنان تیم ملی ...
  64. یک روز از زندگی در کره شمالی - Video Dailymotion

    ویدیو برای زندگی در کره شمالی▶ 48:10
    www.dailymotion.com/.../x2alxjx_یک-روز-از-زندگ...
  65. ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش.
    Watch the video «یک روز از زندگی در کره شمالی» uploaded by dicdocumentary on Dailymotion.
  66. تجربه زندگی در کره شمالی از دید تنها خبرنگار خارجی در ...

    www.yjc.ir/.../تجربه-زندگی-در-کره-شمالی-از-دید-تنها-خبرنگار-خارجی-...
  67. ۳۰ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خبرنگار آسوشیتدپرس به عنوان تنها فرد خارجی فعال در عرصه رسانه که اجازه تهیه مستمر اخبار در کره شمالی را دارد معتقد است که برخلاف اعتقاد ...
  68. زندگی روزمره در کره شمالی - پویش

    puyesh.net/fa/news/28189/زندگی-روزمره-در-کره-شمالی
  69. ۲۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - لی گرنت عکاس دورگه استرالیایی-کره شمالی در پی جست و جو در سر زمین ... گرنت در این پروژه سعی در ثبت زندگی روزمره مردم از زاویه‌ای متفاوت دارد.
  70. «گالری / زندگی زنان در کره شمالی» « Radio Koocheh

    radiokoocheh.info/article/245956
  71. مجموعه عکس‌های «اریک لافرگ» عکاس مستند فرانسوی یکی از تازه‌ترین مجموعه‌ عکس‌هایی است در مورد کشور کره شمالی که سال‌هاست حصاری به دور خود کشیده و زندگی ...
  72. خبرگزاری بین المللی تسنیم - تجربه زندگی در کره شمالی از ...

    www.tasnimnews.com/Home/Single/625758
  73. ۳۰ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خبرگزاری تسنیم: خبرنگار آسوشیتدپرس به عنوان تنها فرد خارجی فعال در عرصه رسانه که اجازه تهیه مستمر اخبار در کره شمالی را دارد معتقد است که ...
  74. زندگی روزمره مردمان کره شمالی - سایت خبری تحلیلی تابناک ...

    www.tabnak.ir/fa/news/395867/زندگی-روزمره-مردمان-کره-شمالی
  75. ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گرچه محدودیتهای فراوانی در خصوص تهیّه عکس و گزارشهای میدانی از سوی حکومت کره شمالی برای خبرنگاران وضع شده و حتی مردمان این کشور نیز به ...
  76. زندگی روزمره در کره شمالی - آپارات

    www.aparat.com/v/8PZtr/زندگی_روزمره_در_کره_شمالی
  77. ۵ روز پیش - پرهام نیوز برای دهه ها، کره شمالی و زندگی مردمان آن برای دیگر ساکنین دنیا پر رمز و راز و سرشار از جذابیت بوده است.زندگی 25 میلیون انسان در کره ...
  78. زندگی روزمره در کره شمالی (عکس) - پرهام نیوز

    www.parhamnews.com › عکس
  79. ۵ روز پیش - برای دهه ها، کره شمالی و زندگی مردمان آن برای دیگر ساکنین دنیا پر رمز و راز و سرشار از جذابیت بوده است. زندگی ۲۵ میلیون انسان در کره شمالی همواره ...
  80. عکس: زندگی زنان در کره‌شمالی (2) - آکا

    akafoto.akairan.com/foto-aka/jahan/201452141921.html
  81. ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فرارو: پس از آنکه طی سال های اخیر عکاسان مختلف توانستند از حصار ممنوعه کره شمالی عبور کنند و وارد این کشور شوند تا کنون عکس های بسیاری از ...
  82. جام جم آنلاین-زندگی در کره‌شمالی از شایعه تا واقعیت

    www.jamejamonline.ir/newspreview/1369988277817035240
  83. ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آیا براستی مردم کره شمالی گویی در یک قفس آهنین زندگی می کنند یا اینها فقط شایعاتی است که رسانه های غربی به راه انداخته اند ؟ آیا مردم کره شمالی ...
  84. درآمدهای کره شمالی از کدام منابع تامین می شود؟

    eghtesadeiranonline.com/vdceo78zwjh8poi.b9bj.html
  85. ... بروز نمی دهد. در ادامه به اقتصاد کره شمالی و محل درآمدهای پیونگ یانگ نظری خواهیم انداخت. ... نگاهی به استاندارد زندگی مردم عادی در عجیب ترین کشور دنیا. درآمدهای کره ...
  86. الف - زندگی روزمره مردم کره شمالی

    www.alef.ir/vglbawb8frhbw8l..irrupuq8.html
  87. زندگی روزمره مردم کره شمالی. تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۳. نام این کشور آسیایی برای ما همواره با نوعی از ابهام همراه بوده است. این جا یکی از همان ...
  88. عکس هایی از زندگی واقعی زنان کره شمالی | سیمرغ

    vista.ir/page/46402/عکس-هایی-از-زندگی-واقعی-زنان-کره-شمالی
  89. به گزارش فرارو، اخبار و شایعاتی که در سال های گذشته پیرامون زندگی در کره شمالی وجود داشت باعث شد به دنبال صدور مجوز سفر خبرنگاران و عکاسان به این کشور در ...
  90. رازهای زندگی رهبر کره شمالی از زبان یک روزنامه نگار - YouTube

    ویدیو برای زندگی در کره شمالی▶ 2:31
    www.youtube.com/watch?v=ThwFq6ZQPN0
  91. ۲۳ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بارگذاری توسطeuronews (به زبان فارسی)
    http://persian.euronews.com/ رازها و حقایق تازه ای از دوران کودکی و نوجوانی "کیم جونگ اون"، رهبر خودکامه ی کره شمالی بدست آمده که از سوی یک روزنامه ...
  92. آیا دوست دارید در کره شمالی زندگی کنید؟ + عکس | ساتین

    saten.ir/40971/آیا-دوست-دارید-در-کره-شمالی-زندگی-کنید؟/
  93. ۲۴ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چندی پیش Artemy Lebedev، از فعالان طراحی وب، سفری به کره شمالی داشت. او عکس‌های بسیار جالبی در جریان سفرش به این کشور عجیب و غریب ...
  94. قواعد زندگی و آزادی های اجتماعی در کره شمالی، عربستان و داعش

    www.shahrekhabar.com/analysis/1429312080614422
  95. ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قوانین حاکم بر کره‌شمالی تمامی جوانب زندگی مردم را تحت کنترل قرار می دهد. مردم کره‌شمالی صبح‌‌ها با نواختن صدای شیپوری که راس ساعت شش به صدا ...
  96. زندگی عجیب مردم کره شمالی - پاسخ دادن

    www.dirooziha.com/جهان-گردی/زندگی-عجیب-مردم-کره-شمالی.html
  97. چندی پیش Artemy Lebedev، از فعالان طراحی وب، سفری به کره شمالی داشت. او عکس‌های بسیار جالبی در جریان سفرش به این کشور عجیب و غریب گرفته است؛ کشوری ...
  98. روی دیگر زندگی در کره‌شمالی / تصاویر - فرانشر

    www.faranashr.com/news/12932.aspx
  99. ۷ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در حالیکه همواره شایعات و اخبار درباره زندگی سخت و همراه با محرومیت مردم کره شمالی در رسانه ها مطرح است شبکه الجزیره در گزارشی مصور با عنوان "روی ...
  100. ایران خبر - تجربه زندگی در کره شمالی از دید تنها خبرنگار ...

    www.irankhabar.ir/.../تجربه-زندگی-کره-شمالی-دید-تنها-خبرنگار-خارج...
  101. ۳۰ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خبرنگار آسوشیتدپرس به عنوان تنها فرد خارجی فعال در عرصه رسانه که اجازه تهیه مستمر اخبار در کره شمالی را دارد معتقد است که برخلاف اعتقاد ...
  102. سیب قرمز - زندگی مردم در کره شمالی

    sibha.blogfa.com/tag/زندگی-مردم-در-کره-شمالی
  103. انتشار یک گزارش جدید از وضعیت اردوگاه های کار اجباری در کره شمالی نشان می دهد که در این کشور بسته کمونیستی شدید ترین مجازات و شکنجه ها علیه زندانیان سیاسی ...
  104. /گزارش تصویری/ زندگی در کره شمالی - bana.ir

    bana.ir/fa/news/6453/گزارش-تصویری-زندگی-در-کره-شمالی
  105. ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - /گزارش تصویری/ زندگی در کره شمالی. /گزارش تصویری/ زندگی در کره شمالی. /پایان پیام. برچسب ها: کره شمالی ، زندگی. Bookmark and Share.
  106. تصاویری از زندگی روزمره در کره شمالی 65 سال پس از تحریم

    namehnews.ir/.../تصاویری-از-زندگی-روزمره-در-کره-شمالی-65-سال-پس-...
  107. ۱۴ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یک عکاس سنگاپوری در سفر سال گذشته خود به کره شمالی تصاویری تهیه کرده که حاکی از روند عادی زندگی در آن برخلاف عقیده بسیاری از مردم دنیا ...
  108. تصاویری از زندگی رهبر تازه کره شمالی – جدیدترین اخبار ...

    www.momtaznews.com/تصاویری-از-زندگی-رهبر-تازه-کره-شمالی/
  109. تصاویری از زندگی رهبر تازه کره شمالی. به اشتراک بگذارید. این خبر در تاریخ ۲۰م آذر ۱۳۹۱ بە نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است.
  110. مجموعه عکس: زندگی در کره شمالی - اول نیوز

    awalnews.ir/fa/news/64890/مجموعه-عکس-زندگی-در-کره-شمالی
  111. ۱۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در کره شمالی ساعت بیدارشدن مردم توسط شیپوری تعیین میشود که در سراسر شهرها و از طریق بلندگو پخش میشود. ساعت خوابیدن آنها هم توسط سیستم ...
  112. قواعد زندگی و آزادی های اجتماعی در کره شمالی، عربستان و داعش ...

    www.jouybaran.ir/.../-قواعد-زندگی-و-آزادی-های-اجتماعی-در-کره-شمالی،-ع...
  113. ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پارسینه در این گزارش به بررسی قواعد زندگی و آزادی های اجتماعی در کره شمالی، عربستان و داعش پرداخته که شاید هرکدام از آنها نماد یک دیکتاتوری در ...
  114. زندگی زنان کره شمالی در قاب تصویر/ گزارش تصویری

    sokhanonline.ir/.../زندگی-زنان-کره-شمالی-در-قاب-تصویر-گزارش-تصو...
  115. ۱۰ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زندگی زنان کره شمالی در قاب تصویر/ گزارش تصویری · زنان کره شمالی این شکلی هستند (عکس). برای دریافت جدیدترین بسته اخبار روز اینجا ...
  116. حقایقی تکان دهنده از کره شمالی+تصویر - پایگاه خبری ... - فردا

    www.fardanews.com/fa/news/.../حقایقی-تکان-دهنده-از-کره-شمالیتصوی...
  117. ۲۸ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - مردم کره شمالی رهبر حکومتشان را (معاون رهبر) می نامند چرا که به فرموده مقامات آن ... امید به زندگی برای زنان در بدو تولد ۷۵ و برای مردان ۶۹ سال است.
  118. کره شمالی، زندگی در زیر سایه حکومتی مرموز | فرهنگ نیوز

    www.farhangnews.ir/content/79871
  119. ۵ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حکومت کره شمالی سالهاست با اتخاذ تصمیمات و رویه عجیب در ارتباطات بین ... تماشای زندگی روزمره مردمان این کشور مرموز که در لایه ای از ابهامات و ...
  120. تصاویر متفاوت از زندگی و تفریح در کره شمالی

    www.asrkhabar.com/fa/news/305
  121. به مناسبت سالگرد تولد رهبر فقید کره شمالی، تصاویری متفاوت از زندگی و تفریحات مردم این کشور عجیب در رسانه های جهانی منتشر شد.
  122. تصاویر کره شمالی؛ زندگی در حصار

    www.goftogoonews.com/Pages/News-_-3244.aspx
  123. یکی از عکاسان برجسته دنیا که غالبا سفرهایی را به کره شمالی انجام می‌دهد، تصاویری از زندگی عادی مردم این کشور منتشر کرده که بیشتر به گذران زندگی و امور روزمره ...
  124. تصاویر/زندگی روزمره مردمان کره شمالی - سوک

    sook.ir/fa/news/139601/تصاویرزندگی-روزمره-مردمان-کره-شمالی
  125. گرچه محدودیتهای فراوانی در خصوص تهیّه عکس و گزارشهای میدانی از سوی حکومت کره شمالی برای خبرنگاران وضع شده و حتی مردمان این کشور نیز به آسانی نمی‌توانند از ...
  126. بـیـسـت » » تصاویر زندگی زنان در کره‌شمالی

    20ist.com/archives/37025
  127. پس از آنکه طی سال های اخیر عکاسان مختلف توانستند از حصار ممنوعه کره شمالی عبور کنند و وارد این کشور شوند تا کنون عکس های بسیاری از زندگی در این کشور ...
  128. زندگی در کره شمالی چگونه است؟/تصاویر - ساوالان خبر

    www.savalankhabar.ir/68559/زندگی-در-کره-شمالی-چگونه-است؟تصاویر/
  129. ۶ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در حالیکه همواره شایعات و اخبار درباره زندگی سخت و همراه با محرومیت مردم کره شمالی در رسانه ها مطرح است شبکه الجزیره در گزارشی مصور با عنوان “روی ...
  130. زندگی کودکان در کره شمالی | 55 آنلاین

    55online.ir/news/زندگی-کودکان-در-کره-شمالی
  131. ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زندگی کودکان در کره شمالی. زندگی کودکان در کره شمالی. تصاویر : زندگی کودکان در کره شمالی. کودکان · کره شمالی ...
  132. زندگی مردم کره شمالی در زیر سایه ی قوانین سوسیالیستی ...

    bonyanejihad7.com/?p=3774
  133. زندگی مردم کره شمالی در زیر سایه ی قوانین سوسیالیستی سکولاریستها. ارائه دهنده : چیا مریوانی [دانشجوی علوم اجتماعی /پیام نورمریوان ]. مردم کره شمالی که سالهاست در ...
  134. ازبکستان - عربستان؛ بازی مرگ و زندگی/چین - کره شمالی ...

    rooykard.ir/.../ازبکستان-عربستان-بازی-مرگ-زندگی-چین-کره-شمالی-...
  135. ۲۸ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در سومین دیدار گروه B رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، امروز تیم‌های ازبکستان- - عربستان و چین - کره شمالی به مصاف هم می‌روند.
  136. تصاویر : زندگی کودکان در کره شمالی - تی نیوز

    tnews.ir/news/F36E39860709.html?old=1
  137. پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تصاویر : زندگی کودکان در کره شمالی. send · print. نظر شما. "انتخاب" نظراتی را که حاوی توهین است، منتشر نمی کند
  138. تجربه زندگی در کره شمالی از دید تنها خبرنگار ... - سمت خدا

    arash-313.aytablog.com/page-764085.html
  139. کره شمالی با توجه به شرایط خاص سیاسی و بسته خود کشوری ناشناخته برای بسیاری از کشورهای دیگر به شمار می‌رود. علت این مسئله نیز عدم مجوز رسانه‌های بین‌المللی ...
  140. روی دیگر زندگی در کره‌شمالی +عکس - جنوب ایران

    www.jonoubiran.com/view/13374/روی-دیگر-زندگی-در-کره‌شمالی-عکس
  141. ۶ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - روی دیگر زندگی در کره‌شمالی +عکس. "میگوئل توران" و "نیکول سالازار" دو عکاس شبکه خبری الجزیره انگلیسی که اخیرا به کره شمالی سفر کرده اند ...
  142. زندگی در حصار دیکتاتوری کره شمالی | سایت تفریحی مهر سل

    www.gemlive.ir/زندگی-در-حصار-دیکتاتوری-کره-شمالی/
  143. او از معدود عکاسانی است که توانسته از ممنوعیت های تهیه عکس و گزارش در کره شمالی عبور کند و با قطار مخصوص حزب حاکم کمونیست به این کشور سفر کند و زندگی ...
  144. تصاویر : زندگی مردم در کره شمالی - استقلال

    bealaveh1.ir/news/detail/تصاویر---زندگی-مردم-در-کره-شمالی-/.../view/
  145. ... زندگی مردم در کره شمالی. زندگی در کره شمالی. کد خبر: ۷۸۹۱۰ تعداد بازدید خبر: ۲۸۵ تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۴:۰۶ ب.ظ. تصاویر : زندگی مردم در کره شمالی ...
  146. تجربه زندگی در کره شمالی از دید تنها خبرنگار خارجی در ... - ...

    www.ghatreh.com/.../تجربه-زندگی-کره-شمالی-دید-تنها-خبرنگار-خارجی-...
    ۳۰ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خبرنگار آسوشیتدپرس به عنوان تنها فرد خارجی فعال در عرصه رسانه که اجازه تهیه مستمر اخبار در کره شمالی را دارد م.
  147. شرایط زندگی کره شمالی - کلاس زبان مشهد

    english.a222.org/tag/شرایط-زندگی-کره-شمالی/
  148. این کتاب برای افرادی که تمایل به مهاجرت و زندگی در کره دارند بسیار مفید است و از طریق آن می توان اطلاعات کاملی راجع به زندگی در کره و چگونگی تفکرا ت یک کره ...
  149. عکسهای جالب و جدید از زندگی مردم کره شمالی و ... - عصر اهواز

    asrahwaz.ir/in_the.../عکسهای-جالب-و-جدید-از-زندگی-مردم-کره-شما.html
  150. ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اخبار منتشر شده از نابودی 30 درصد از شالیزارهای کره شمالی به دلیل خشکسالی حکایت دارد و گسترش این پدیده سبب شده این کشور به صورت ...
  151. عکس های کمتر دیده شده از کره شمالی - جذاب

    www.jazzaab.ir/news_detail_5151.html
  152. تصور عمومی اما حاکی از حس دلسوزی و ترحم نسبت به مردم کره شمالی است؛ مردمی که امکانات اولیه زندگی را ندارند، در شرایط امنیتی زندگی می‌کنند، تحریم‌های سنگین ...
  153. زندگی عجیب مردم کره شمالی - ایرانیان انگلستان

    iranianuk.com/20141005155342028/زندگی-عجیب-مردم-کره-شمالی
  154. زندگی عجیب مردم کره شمالی. +92. رأی دهید. -32. یکشنبه ۰۵ اکتبر ۲۰۱۴ - ۱۳ مهر ۱۳۹۳. به محض رسیدن به فرودگاه بایستی تلفن همراه‌تان را تحویل دهید، هیچ سرویس ...
  155. زندگی زنان کره شمالی (عکس) | شمال ما

    shomalema.com/زندگی-زنان-کره-شمالی-عکس/
  156. زندگی زنان کره شمالی (عکس). تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۱۰ | شماره مطلب : 2415. شمال ما: زنان کره شمالی این شکلی هستند (عکس) . زنان کره شمالی این شکلی هستند (عکس).
  157. اجرای نخستین کنسرت خارجی در کره‌ شمالی - همشهری آنلاین

    www.hamshahrionline.ir/details/301396/Music/internationalmusic
  158. ۳ روز پیش - ... برگزاری کنسرت در کره‌شمالی از مقام‌های رسمی این کشور چراغ سبز دریافت کرد. ... مهارت های زندگی ... اجرای نخستین کنسرت خارجی در کره‌ شمالی.
  159. زندگی فلاکت بار پناهندگان کره شمالی در سئول

    www.magiran.com/npview.asp?ID=1434297
  160. ۱۰ تیر ۱۳۸۶ ه‍.ش. - زندگی فلاکت بار پناهندگان کره شمالی در سئول گروه ترجمه: وقتی آسانسور در طبقه 17 توقف کرد لی چان در راهرو منتظر آن بود. او بسیار پیرتر از ...
  161. مردم ایران مثل مردم کره شمالی در بدبختی زندگی می ... - جام نیوز

    old.jamnews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=42898&Serv=26
  162. به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، شبکه سلطنت طلب پارس در برنامه "تفسیر سیاسی روز" به بررسی برخی خصوصیات زندگی رهبر کره شمالی و مقایسه این کشور با ...
  163. تصاویری از زندگی در کره شمالی، بسته ترین کشور جهان ...

    bta.parsiblog.com/Posts/9903/
  164. ۶ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش فرارو، دیوید گاتنفلدر، عکاس برجسته جهان و رئیس بخش عکاسی خبرگزاری آسوشیتدپرس در آسیا از سال 2000 تا کنون بیش از بیست ...
  165. آن روی سکه؛ زندگی روزمره مردم کره شمالی - ایران تورنتو

    iranto.ca/Fa/index.php/gallery/79-world/5313-2010-11-27-07-46-45
  166. زندگی مردم کره شمالی. inShare0. Share. نظرات. 0 #1 a 1391-05-27 23:26. دوستان عزیز اگر کره شمالی گرسنه بود نمیتوانست در المپیک لندن رده 12 جدول مدالها باشد و ...
  167. زندگی در کره شمالی در قاب تصویر - صدای گیلان

    sedayegilan.ir/زندگی-در-کره-شمالی-در-قاب-تصویر/
  168. ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - صدای گیلان – زندگی در کره شمالی در قاب تصویر. A woman carrying baby on back rides on motorbike with North Korean soldier along banks of.
  169. کره شمالی ، آخرین دیکتاتوری ((پرولتاریا)) - زندگی

    www.zendagi.com/new_page_283.htm
  170. زندگی. کره شمالی ، آخرین دیکتاتوری ((پرولتاریا)) تهیه و تنظیم: محمود صالحی. مقدمه: ... در ٢٥ ژوئن ١٩٥٠ به خاطر اتحاد مجدد، کره شمالی به کره جنوبی حمله ور شد. در ٢٧ ژوئن ...
  171. گزارش تصویری: زندگی در کره شمالی - صفحه اول

    xinniangwang.cc/view/index.php?id=251697
  172. کره شمالی کشوری کمونیستی است که به دلیل فعالیت‌های اتمی خود، تحت فشارها و تحریم‌های بین‌المللی بوده است. این کشور که آزمایش بمب اتمی نیز انجام داده، در نهایت به ...
  173. زندگی کره شمالی از چشم آمریکایی | Writing in-between

    aminhosseinioun.com/?p=613
  174. ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - همان حرفهایی که در مورد نگاه خارجی ها به زندگی در ایران گفتم، در مورد کره شمالی هم صادق است. با این تفاوت که اینبار ما خودمان هم جزء خارجی ها هستیم و ...
  175. کیم جونگ اون ، وارث کبیر کره شمالی + تصاویر - نور نیوز

    www.noornews.ir › صفحه نخست › بین الملل
  176. «کیم جونگ اون» رهبران جوان کره شمالی با وجود داشتن دو برادر بزرگتر اما پس از مرگ پدر میراث دار خانواده «اون» شد. ... افشای رازهایی از زندگی رهبر کره شمالی.
  177. رازهای زندگی رهبر کره شمالی +عکس - شفاف

    www.shafaf.ir/fa/news/90834/رازهای-زندگی-رهبر-کره-شمالی-عکس
  178. ۲ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. - کیم جونگ ایل، رهبر کره‌شمالی که در روزهای اخیر درگذشت، در زمره رهبرانی قرار داشت که در هاله‌ای از ابهام و رمز و راز قرار داشت.
  179. سبک زندگی کره شمالی - اخبار سایت های ایرانی

    cookery.ahc2012.org/سبک-زندگی-کره-شمالی/
  180. از راهنما درباره خانه‌های قدیمی پرسیدم، او گفت، پیرها دوست ندارند که به خانه‌های جدید بروند، زندگی در این خانه‌ها را می‌پسندند. در ساحل کره شمالی، سیم خاردارهای برق‌دار شده ...
  181. هشدار کره شمالی درباره تبعات اقدامات تحریک آمیز آمریکا ...

    www.mehrnews.com/.../هشدار-کره-شمالی-درباره-تبعات-اقدامات-تحریک-آ...
  182. ۲۰ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - هشدار کره شمالی درباره تبعات اقدامات تحریک آمیز آمریکا/ زندگی در دهلی ... به نوشته خبرگزاری فرانسه، کمیسیون دفاع ملی کره شمالی با تاکید بر ...
  183. تصاویر زندگی مردم در کره شمالی

    www.sedayeeghtesad.ir/News/1357.html
  184. ۳ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خبرگزاری آسوشیتدپرس که در کره شمالی دفتر دارد موفق شده است با جلب موافقت مقامات کره شمالی و با رعایت تمامی قوانین و مقررات این کشور، ...
  185. زندگی زنان و دختران در کره شمالی - شهرخبر

    shahrkhabar.ir/fa/news/102484/زندگی-زنان-و-دختران-در-کره-شمالی
  186. ۱۲ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شهرخبر: اخبار و شایعاتی که در سال های گذشته پیرامون زندگی در کره شمالی وجود داشت باعث شد به دنبال صدور مجوز سفر خبرنگاران و عکاسان به این ...
  187. رازهای افشا شده از زندگی رهبر کره شمالی - خبرآنلاین

    www.khabaronline.ir/detail/286486/World/753
  188. ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - رازها و حقایق تازه ای از دوران کودکی و نوجوانی “کیم جونگ اون“، رهبر خودکامه ی کره شمالی بدست آمده که از سوی یک روزنامه نگار اروپایی در فضای مجازی ...
  189. زندگی زنان در کره‌شمالی به روایت تصویر - زیباکده

    www.zibakade.com › تبادل نظر آزاد › گــــــــــوناگون
  190. زندگی زنان در کره‌شمالی به روایت تصویر پس از آنکه طی سال های اخیر عکاسان مختلف توانستند از حصار ممنوعه کره شمالی عبور کنند و وارد این کشور شوند تاکنون ...
  191. حقایقی تلخ در مورد حضور کره شمالی در جام جهانی - فیفادی ...

    fifaday.ir/mzlvmtryn-players-on-world-cup/
  192. اما نکته‌ی جالبی که وجود دارد این است که مسئله اسفناک زندگی مردم کره شمالی تنها به مردم عادی این کشور مربوط نمی‌شود، بلکه در سال 2010 ودر جریان جام جهانی آفریقای ...
  193. زندگی در کره شمالی چگونه است؟ - دانشنامه اقتصاد و مدیریت

    www.daneshnamah.com/sections/eco.../5661-hows-life-in-north-korea
  194. ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - زندگی در کره شمالی چگونه است؟ کیم‌جونگ اون، دیکتاتور کره شمالی، می‌تواند با خشونت صحبت کند؛ اما او یکی از ضعیف ترین و ویرانه ترین ...
  195. شرایط و هزینه زندگی در کره جنوبی | آسمونی

    www.asemooni.com/tourism/southkorea/cost-of-living-in-south-korea
  196. ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شرایط و هزینه زندگی در کره جنوبی,هزینه زندگی در کره جنوبی,شرایط زندگی ... کشور جمهوری کره در نیمکره شمالی و شرقی، در شرق قاره آسیا و در کناره ...
  197. معضلات زندگی در دو کره - دنیای اقتصاد

    www.donya-e-eqtesad.com/news/765628/
  198. ۲۰ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این بار اما او دستگیر و به یکی از کمپ‌های مشهور کره شمالی فرستاده شد که هنوز ده‌ها هزار زندانی در آن زندگی می‌کردند. در بازداشتگاه به او پستی پر ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.