عکس های خفن - عکس بازیگران

عکسهای بازیگران ایرانی عکس از بازیگران عکس بازیگران,بازیگران ایرانی,تصاویر بازیگران ایرانی,عکس جدید بازیگران,عکس بازیگران زن,جدیدترین عکس

عکس های خفن - عکس بازیگران

عکسهای بازیگران ایرانی عکس از بازیگران عکس بازیگران,بازیگران ایرانی,تصاویر بازیگران ایرانی,عکس جدید بازیگران,عکس بازیگران زن,جدیدترین عکس

مهدی طارمی، پدیده سال فوتبال ایران

مهدی طارمی، پدیده سال فوتبال ایران

فراموش نکنید در شرایطی که بسیاری از باشگاه ها، مدیران، مربیان، بازیکنان، بوقچی ها و شاید بخشی از اصحاب رسانه اخلاق را لگدمال کرده اند و فقط به منفعت خودشان فکر می کنند، طارمی پرچم جوانمردی و پهلوانی بلند کرد.
 

همشهری تماشاگر: کسانی که در روزهای ابتدایی فصل گذشته و هفته های آغازین رقابت های لیگ برتر به محل تمرینات می رفتند، از مهاجم جوان و بلندقامتی با گام های کشیده صحبت می کردند که اگر اراده می کرد، در بازی های تمرینی مدافعان اسم و رسم داری مثل محسن بنگر را در کورس چند گام عقب می گذاشت و این توانایی را داشت که خط دفاعی حریف را بر هم بریزد اما هیچ کس نام این بازیکن را هم نشنیده بود تا اینکه از فاصله سی متری دروازه صبای قم را باز کرد و خیلی ها متوجه شدند پرسپولیس یک مهاجم جوان به نام مهدی طارمی دارد که خوب گل می زند و یک تمام کننده قهار به حساب می آید. درخشش در دربی رفت هم توانایی های این بازیکن را بیش از پیش نشان داد.

اما این اتفاقات مربوط به دوران تولد این فوتبالیست در فوتبال ایران بود. فوتبال ما رفته رفته مهاجمی را شناخت که هم جوان و آینده دار است، هم کم حاشیه و محبوب، هم جوانمرد و بخشنده است، هم جسور و بی باک... و در آخر از همه مهمتر اینکه اهل حاشیه نیست و دوست هم ندارد وارد چنین بازی هایی شود.

فراموش نکنید در شرایطی که بسیاری از باشگاه ها، مدیران، مربیان، بازیکنان، بوقچی ها و شاید بخشی از اصحاب رسانه اخلاق را لگدمال کرده اند و فقط به منفعت خودشان فکر می کنند، طارمی پرچم جوانمردی و پهلوانی بلند کرد. خودروی اهدایی سازمان لیگ را به مجتبی محرمی بخشید و سپس 250 میلیون باقیمانده از مطالباتش را به پنج هدف نیکوکارانه تقدیم کرد تا نشان دهد راه جوانمردی و همنوع دوستی مسیری است که می توانی در ابتدای شکوفایی ات هم از آن عبور کنی.

اصلا لازم نیست مثل بعضی ها بعد از کلی اروپاگردی و ثروت اندوزی آخر دوران فوتبالت به یاد دوتا پیشکسوت بیفتی و تازه با کلی سروصدا بخشی از هزینه های درمانشان را تقبل کنی تا بگویی ما هم کار خیر کردیم!

با مهدی طارمی، پدیده سال فوتبال ایران


 آنچه پیش روی شماست ماحصل گفتگوی ما با ستاره این روزهای سرخپوشان است.

دوست داریم در گام اول خودت را مفید و مختصر معرفی کنی تا برویم سراغ سوالات اصلی.

- فوتبال را از زمین های خاکی بوشهر شروع کردم و در باشگاه های ایرانجوان شاهین و دوباره ایرانجوان بوشهر بازی کردم تا اینکه در اردیبهشت ماه سال 1393 به پرسپولیس آمدم.

گویا بازیکن سفارشی هم بوده ای.

- تا سفارشی به چه معنی باشد.

اینکه یکی از آشنایان، شما را به علی دایی معرفی کرده صحت دارد؟

- اینکه یکی از آشنایان من را به علی دایی معرفی کرده کاملا درست است اما این عزیز فقط من را معرفی کرد تا دایی بازی ام را ببیند وگرنه همه در این فوتبال می دانند دایی مربی توصیه پذیری نیست و آنچه وجود دارد و می بیند را باور می کند نه اینکه به سفارش این و آن بازیکن بگیرد.

با مهدی طارمی، پدیده سال فوتبال ایران


وقتی به عقب برمی گردی تصور می کنی کدام اتفاق سرنوشت تو را تغییر داده؟ در واقع نقطه عطف زندگی مهدی طارمی در چه روزی رقم خورد؟

- طبعا وقتی علی دایی از من دعوت کرد برای بازی در پرسپولیس به تهران بیایم یک نقطه عطف در زندگی من بود. باور نمی کردم کسی که یکی از آرزوهای زندگی ام دیدار و رویارویی با او بوده از من دعوت کند تا به تیمش ملحق شوم اما این اتفاق رخ داد تا به من ثابت شود اگر خدا بخواهد هر رویای غیرممکنی ممکن خواهد شد.

چه کسی راه و رسم زندگی کردن در پایتخت را به تو یاد داد؟

- اگر منظور شما خود شهر تهران است که والا من هنوز خیابان های تهران را درست و حسابی نمی شناسم و اگر یک نفر من را بدزدد و چهارتا خیابان آن طرف تر رها کند، راه خانه خودم را گم می کنم.

نه، منظور ما زندگی بی حاشیه و فاصله گرفتن از مسائلی است که به آینده بازیکن ضربه می زند.
 
- اگر بخواهم در یک کلام این موضوع را بشکافم حق مطلب ادا نشده.

خب مفید و مختصر از تمام این عوامل نام ببر.

- من هنوز همان بازیکن شهرستانی هستم که تازه به تهران آمده بود. امسالم با پارسالم تفاوت چندانی نکرده است. نه دوست دارم به میهمانی و پارتی های آنچنانی بروم، نه دوست دارم وقتی در یک مجمع حاضر می شوم آنقدر تابلو باشم که همه با انگشت نشانم دهند، نه اهل شب زنده داری هستم، نه دوست دارم مدام با این و آن باشم و از هر ناکجاآباد سر در بیاورم. اینها را که می گویم منظورم شخص خاصی نیست ها... اصلا و ابدا! فقط دارم اخلاق و روحیات خودم را بیان می کنم. در کل یاد گرفته ام از تفریحات سالمی مثل برنامه های تلویزیون استفاده کنم و بیشتر اوقاتم را با برنامه های مفید تلویزیون پر کنم.

با مهدی طارمی، پدیده سال فوتبال ایران


یعنی اصلا بیرون نمی روی؟ پارکی، سینمایی، دربندی...

- چرا، نمی توانم بگویم پارک نمی روم یا سینما دوست ندارم یا تمایل ندارم به دربند بروم و آب و هوایی عوض کنم اما سعی می کنم اعتدال را در هر کاری نگه دارم چون افراط و تفریط بیش از هر چیزی به یک فوتبالیست ضرر می زند. در ضمن برای یک فوتبالیست مهمتر از هر چیزی به موقع خوابیدن است. وقتی استراحت سر وقت باشد و سر زمان بخوابی آن وقت خیلی از چیزها در زندگی ات سر جای خودش قرار می گیرد و دچار اشتباه نمی شوی. کافی است همین برنامه تنظیم خوابت بر هم بریزد تا همه چیز زندگی ات را تحت الشعاع قرار دهد.

چطور شد به فکر بخشیدن خودروی اهدایی از سازمان لیگ افتادی؟ یا چطور شد تصمیم گرفتی باقیمانده پولت را به پنج خانواده از اهالی ورزش ببخشی؟

- اگر راستش را بخواهید من از گوشه و کنار، اخباری در خصوص پیشکسوتان پرسپولیس می شنیدم که خیلی ناراحت کننده بود. کریم باوی در این فوتبال برای خودش کسی بوده، چرا الان نباید یک خودروی شخصی داشته باشد و مشکلات مالی اش حل شود؟ مجتبی محرمی هم همینطور... وقتی اینها را دیدم به فکر بخشش مطالباتم و ماشین اهدایی سازمان لیگ افتادم تا لااقل دغدغه خاطر فوتبالیست ها را به سهم خودم کاهش داده باشم.

ناراحت نمی شوی اگر رک و بی پرده صحبت کنیم؟

- چرا که نه. اصلا ناراحت نمی شوم.

با مهدی طارمی، پدیده سال فوتبال ایران


بعضی ها می گویند طارمی روغن ریخته را نذر امامزاده کرده، چون می دانسته مطالباتش از پرسپولیس وصول نمی شود، آنها را بخشیده است.

- به مورد خوبی اشاره کردید چون من هم این قضیه را چندین و چند بار شنیده ام. حتی یادم هست یکی از همبازیانم در پرسپولیس در مورد کارم اینگونه قضاوت کرده بود که از دست او حسابی دلم شکست. ببینم اگر من برای پرسپولیس شرط گذاشته بودم که اول باید مطالبات فصل قبل را پرداخت کند تا در مورد قرارداد جدید با باشگاه مذاکره کنم، مطالباتم وصول نمی شد؟! به خدا راحت تر از آب خوردن پولم را می گرفتم. یا اینکه خودروی اهدایی سازمان لیگ را بخشیدم چیزی بود که امکان داشت برسد؟ راستش وقتی این نقل قول ها را می شنوم حسابی ناراحت می شوم. ولی خب من برای تعریف و تمجید این و آن دست به این اقدام نزدم که حالا به خاطر چهارتا اظهارنظر اینچنینی از کرده خودم پشیمان شوم. من به خاطر کودکان کار استان خودم، به خاطر خانواده علی اکبریان، به خاطر کریم باوی عزیز، به خاطر مهدی نفر و زحماتی که در عرصه رسانه کشید و برای اعتلای نام بزرگانی مانند علی دایی و ناصر حجازی این اقدام را کردم و حالا هم تا لحظه آخر قضیه را پیگیری می کنم تا این پول ها به دست صاحبان واقعی شان برسد تا کسانی که فکر می کنند روغن ریخته نذر امامزاده شده از این حرف ها خجالت بکشند. هیچ کس نیست بگوید چرا شما روغن ریخته را نذر امامزاده نمی کنید؟ شما چرا... بی خیال! اعصابم بی خود خرد شد... ولش کن... هر کسی می داند و خدای خودش.

برای اینکه حال و هوای مصاحبه عوض شود از شادی بعد از گل با النصر عربستان بگو. از قبل هماهنگ کرده بودی یا یکدفعه به ذهنت رسید؟

- به خاطر اینکه یکسری مشکلات در دیدار قبلی پیش آمده بود و ما در این قضیه مظلوم واقع شده بودیم، اتفاقات بازی گذشته را به طور مرتب در ذهنم مرور می کردم و مترصد فرصت برای جبران مافات بودم که خدا کمک کرد و فرصتی که به دنبالش بودم برایم مهیا شد.

قبل از اینکه از شادی بعد از گلت بگویی، اصلا احتمال ندادی که پنالتی چیپی که می زنی جلوی یکصد هزار نفر گل نشود؟

- راستش را بخواهید از زمانی که پشت ضربه قرار گرفتم در دلم غوغایی برپا بودم. گفتم بزنم...نزنم... اگر گل نشد چی... کی می آید جواب این همه هوادار را بدهد... اما اگر چیپ گل بزنم حسابی روی عرب ها را کم کرده ام. اگر نزنم چی؟ بهترین فرصت پیروزی را از دست داده ام. خلاصه تا قبل از زدن ضربه دو دل بودم که از خدا کمک خواستم و به توپ ضربه زدم. اتفاقا بعد از زدن ضربه چشمم ناخواسته بسته شد. وقتی صدای جیغ یکصد هزار هوادار حاضر در ورزشگاه آزادی را شنیدم، چشمم را باز کردم و دیدم توپ به تور چسبید. حالا همه اینها در عرض یک صدم ثانیه اتفاق افتاد ولی تک تک لحظات در ذهنم حک شده است.

با مهدی طارمی، پدیده سال فوتبال ایران


و شادی بعد از گل؟

- گفتم که مترصد فرصت بودم تا رفتار عرب ها را در دیدارهای قبلی تلافی کنم و این فرصت در بهترین شرایط رخ داده بود. دیگر جای هیچ معطلی نبود. ناخودآگاه دستم زیر گلویم رفت و سر بریدن را به نمایش گذاشتم و از بقیه مسائل هم که خودتان بهتر از من اطلاع دارید.

حالا که از این قضیه و تبعات آن مطلع شده ای اگر دوباره در چنین وضعیتی قرار بگیری همان شادی بعد از گل را تکرار می کنی؟

- قطعا. من کاری ندارم که عرب ها جنبه سیاسی و نژادی به این حرکت دادند و سعی کردند از حواشی این اتفاق به نفع خودشان استفاده کنند. واقعیت مطلب این است که ورزش فوتبال با این رقابت ها و حواشی اش تبدیل به پرطرفدارترین ورزش دنیا شده است. این اتفاق هم فارغ از هر مسئله نژادی فقط و فقط به فضای رقابتی داخل زمین ارتباط داشت و لاغیر.

وقتی دوباره به عربستان برگشتی هیچ کس در این مورد به تو حرفی یا نیش و کنایه ای نزد که از این قضیه انتقاد کند؟

- نه، فقط یادم می آید وقتی وارد عربستان شدیم در دو سه ردیف کنار هم پلیس این کشور وسایل را بازدید می کردند. پلیسی که به من افتاده بود خیلی ظاهر اخمویی داشت اما پلیسی که آن طرف تر ایستاده بود زیرزیرکی خندید و دستش را تا نزدیک گلویش بالا آورد، من هم خندیدم و به زبان فارسی گفتم چیزی که عوض داره گلایه نداره؟!

آن پلیس فارسی را متوجه می شد؟

- نمی دانم. فقط دیدم دوباره خندید، من هم مجددا لبخند زدم. همین و بس.

قرار بود برای ادامه فوتبالت به القادسیه کویت بروی، چطور شد که این اتفاق رخ نداد؟

- راستش غیر از القادسیه یکی دو تیم عربی دیگر هم خواهان عقد قرارداد با من بودند اما بنا به دلایلی فعلا از این اقدام منصرف شده ام.

با مهدی طارمی، پدیده سال فوتبال ایران


تو اهل حاشیه نبودی اما به یکباره عکست با یک خواننده زیرزمینی در فضای مجازی پخش شد.

- تو را به خدا بی خیال عکس من و تتلو شوید! اصلا این عکس را نادیده بگیرید و تصور کنید من کنار تتلو عکس نگرفته ام!

اما...؟

- اما ندارد دیگر! بالاخره یک خواهش که می توانم از شما داشته باشم.

بفرمایید، قبول کردیم. از تیم ملی بگو.

- خوشحالم که کی روش به من اعتماد کرد. قصد دارم تحت هر شرایطی که شده پاسخ این اعتماد را به خوبی بدهم. البته هنوز فرصت دارم و ناامید نیستم اما خیلی دوست دارم کار به جایی بکشد که به چشم یک مدعی جدی حضور در تیم ملی به من نگاه کنند. دوست ندارم آسانسور تیم ملی باشم و به طور مرتب دعوت بشوم و خط بخورم.

حرف خاصی مانده؟

- نه، اولا ممنونم از شما که برای مصاحبه با من وقت گذاشتید و صبور بودید. در ضمن امیدوارم در این مصاحبه کسی را ناخواسته آزار نداده باشم چون سعی کردم از دریچه واقعیت به همه چیز نگاه کنم و ته دلم را بازگو نمایم. برای خوانندگان شما هم آرزوی موفقیت دارم.

  1. مهدی طارمی، پدیده سال فوتبال ایران - Bartarinha.IR | برترین ها

    www.bartarinha.ir/fa/news/225893/مهدی-طارمی-پدیده-سال-فوتبال-ایران
  2. ۲ ساعت پیش - مهدی طارمی، پدیده سال فوتبال ایران. فراموش نکنید در شرایطی که بسیاری از باشگاه ها، مدیران، مربیان، بازیکنان، بوقچی ها و شاید بخشی از اصحاب ...

  3. تصاویر برای مهدی طارمی، پدیده سال فوتبال ایرانگزارش تصاویر
    • نتیجه تصویری برای مهدی طارمی، پدیده سال فوتبال ایران
      1 ساعت قبل
    • نتیجه تصویری برای مهدی طارمی، پدیده سال فوتبال ایران
    • نتیجه تصویری برای مهدی طارمی، پدیده سال فوتبال ایران
      2 ساعت قبل
    • نتیجه تصویری برای مهدی طارمی، پدیده سال فوتبال ایران
      2 ساعت قبل
    تصاویر بیشتر برای مهدی طارمی، پدیده سال فوتبال ایران

  4. تیموریان بازیکن و طارمی پدیده سال فوتبال ایران شدند ...

    www.mehrnews.com/.../تیموریان-بازیکن-و-طارمی-پدیده-سال-فوتبال-ا...
  5. ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تیموریان بازیکن و طارمی پدیده سال فوتبال ایران شدند. دیدار تیمهای فوتبال ... پدیده سال: نفر اول: مهدی طارمی از پرسپولیس با ۸۳ امتیاز نفر دوم: ...
  6. مهدی طارمی، پدیده سال فوتبال ایران | دانلود فیلم | دانلود آهنگ ...

    aks2.ir/?p=71623
  7. ۵۷ دقیقه پیش - http://www.bartarinha.ir/fa/news/225893/مهدی-طارمی-پدیده-سال-فوتبال-ایران ... فعالیت های این سایت پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد .
  8. با انتخاب مربیان فوتبال ایران تیموریان بهترین بازیکن ...

    home.abrarnews.com/.../20657-با-انتخاب-مربیان-فوتبال-ایران-تیمور...
  9. ... فوتبال ایران تیموریان بهترین بازیکن لیگ چهاردهم شد، طارمی پدیده سال. ... پدیده سال: مهدی طارمی از پرسپولیس با 83 امتیاز، امیرارسلان مطهری از نفت تهران با 78 ...
  10. مهدی طارمی، پدیده سال فوتبال ایران - News - Shafaqna

    monitor.shafaqna.com/FA/IR/1223977
  11. مهدی طارمی، پدیده سال فوتبال ایران. فراموش نکنید در شرایطی که بسیاری از باشگاه ها، مدیران، مربیان، بازیکنان، بوقچی ها و شاید بخشی از اصحاب رسانه اخلاق را لگدمال ...
  12. با انتخاب مربیان فوتبال ایران ؛ تیموریان بازیکن سال شد و ...

    sporttv.ir/.../با-انتخاب-مربیان-فوتبال-ایران-؛-تیموریان-بازیکن-سال-...
  13. ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کانون مربیان فوتبال ایران برای نخستین بار اقدام به انتخاب بهترین‌های لیگ برتر ... پدیده سال نفر اول: مهدی طارمی از پرسپولیس با 83 امتیاز
  14. مهدی طارمی پدیده سال فوتبال ایران - آکا - جدیدترینها

    wiki-co.ir/post/4291
  15. مهدی طارمی، پدیده سال فوتبال ایران - آکا; » 60 روز شکنجه نوجوان ٩ ساله به دست مردان ... بنفشه حجازی: سرقت محتوا بیشتر از کتابسازی ما را تهدید می‌کند/ 30 سال ...
  16. تیموریان بازیکن سال فوتبال شد/ طارمی پدیده سال - بانک ورزش

    bankvarzesh.com/NewsDetail.aspx?Ser_Id=4&News_Id=54305
  17. ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تیموریان بازیکن سال فوتبال شد/ طارمی پدیده سال/ بیرانوند بالاتر از رحمتی ... در رقابتی نزدیک با هم‌تیمی برزیلی خود عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال ایران را به دست آورد. ... نفر اول: مهدی طارمی از پرسپولیس با 83 امتیاز
  18. تیموریان بهترین بازیکن لیگ چهاردهم شد، طارمی پدیده سال

    football.ir/news/iran/1394/03/teymorian-taromi-1227933.html
  19. ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به نقل از سایت رسمی کانون مربیان فوتبال ایران (Ifca.ir)، آندرانیک تیموریان، هافبک تیم ... پدیده سال نفر اول: مهدی طارمی از پرسپولیس با ۸۳ امتیاز
  20. تیموریان بهترین بازیکن لیگ چهاردهم شد، طارمی پدیده سال

    www.perspolis-club.com/.../60560-تیموریان-بهترین-بازیکن-لیگ-چها...
  21. ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تیموریان بهترین بازیکن لیگ چهاردهم شد، طارمی پدیده سال ... کانون مربیان فوتبال ایران برای نخستین بار اقدام به انتخاب بهترین‌های .... مهدی طارمی.
  22. تیموریان پدیده سال فوتبال ایران | Ettelaat International ...

    www.ettelaat.com/etint/?p=36645
  23. ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۳ـ وحید امیری (نفت تهران) پدیده سال ۱ـ مهدی طارمی (پرسپولیس تهران) ۲ـ امیرارسلان مطهری (نفت تهران) ۳ـ مهدی شریفی (سپاهان اصفهان) بازیکن اخلاق‏
  24. تیموریان بهترین بازیکن لیگ چهاردهم شد، طارمی پدیده سال

    www.esteghlali.com/dignews/display_article/id_154545/
  25. ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تیموریان بهترین بازیکن لیگ چهاردهم شد، طارمی پدیده سال. 1601 کلیک ... نفر اول: مهدی طارمی از پرسپولیس با ۸۳ امتیاز ... فوتبال باشگاهی ایران ...
  26. تیموریان بهترین بازیکن لیگ چهاردهم شد، طارمی پدیده سال

    www.yjc.ir/.../تیموریان-بهترین-بازیکن-لیگ-چهاردهم-شد-طارمی-پدیده-...
  27. ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تیموریان بهترین بازیکن لیگ چهاردهم شد، طارمی پدیده سال ... کانون مربیان فوتبال ایران برای نخستین بار اقدام به انتخاب بهترین‌های لیگ برتر ...
  28. تیموریان بهترین بازیکن لیگ چهاردهم شد، طارمی پدیده سال ...

    perspolisnews.com/index.php?option=com_content...
  29. ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تیموریان بهترین بازیکن لیگ چهاردهم شد، طارمی پدیده سال ... به نقل از سایت رسمی کانون مربیان فوتبال ایران (Ifca.ir)، آندرانیک تیموریان، هافبک ...
  30. ArtOnlines - مهدی طارمی، پدیده سال فوتبال ایران

    www.artonlines.com/news/.../مهدی_طارمی،_پدیده_سال_فوتبال_ایران/
  31. مهدی طارمی، پدیده سال فوتبال ایران. ... کار ما را تا چند سال پیش مسخره می‌کردند ... اند و فقط به منفعت خودشان فکر می کنند، طارمی پرچم جوانمردی و پهلوانی بلند کرد.
  32. پدیده ی سال 92 فوتبال ایران مشخص شد! - فیفادی | FifaDay.ir

    fifaday.ir/phenomenon-was-found-in-92-football/
  33. مهدی شریفی بار دیگر برای سپاهان گلزنی کرد و این بار در یک بازی آسیایی کمک حال ... و حقیقتا می توان عنوان پدیده ی سال 92 فوتبال کشورمان را به این بازیکن داد. ... و در تمرینات هم حاضر می‌شوم · مهدی طارمی در ایران فقط در پرسپولیس بازی می‌کند ...
  34. تیموریان بازیکن و طارمی پدیده سال فوتبال ایران شدند

    varzeshyaab.ir/2015/.../تیموریان-بازیکن-و-طارمی-پدیده-سال-فوتب.ht...
  35. ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تیموریان بازیکن و طارمی پدیده سال فوتبال ایران شدند ... بهترین بازیکن سال لیگ برتر: نفر اول: ... نفر اول: مهدی طارمی از پرسپولیس با ۸۳ امتیاز
  36. تیموریان بهترین بازیکن لیگ چهاردهم شد، طارمی پدیده سال ...

    newsiranian.ir/.../تیموریان-بهترین-بازیکن-لیگ-چهاردهم-شد-طارمی-پدی...
  37. ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تیموریان بهترین بازیکن لیگ چهاردهم شد، طارمی پدیده سال ... به گزارش نامه نیوز به نقل از سایت رسمی کانون مربیان فوتبال ایران (Ifca.ir)، آندرانیک تیموریان، هافبک تیم ملی فوتبال ... نفر اول: مهدی طارمی از پرسپولیس با ۸۳ امتیاز.
  38. پایگاه خبری صبح فومن » از مهدی طارمی تا علیرضا رمضانی ...

    sobhefouman.ir/?p=1237
  39. ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پدیده ای که مهدی طارمی نام دارد و با ۲۳ سال سن یکی از بهترین های لیگ چهاردهم ... بدون شک یکی از ستاره های این فصل فوتبال ایران وحید امیری بوده، ...
  40. آندو بهترین بازیکن لیگ چهاردهم؛ طارمی بهترین پدیده

    isport.ir/fa/.../آندو-بهترین-بازیکن-لیگ-چهاردهم-طارمی-بهترین-پدیده
  41. در سال نخست این نظرسنجی، از 55 مربی شاغل در لیگ برتر، دسته اول و کارشناسان فوتبال در هفت بخش بهترین بازیکن، پدیده، بازیکن اخلاق، بهترین دروازه‌بان، بهترین مدافع، بهترین هافبک ... پدیده سال. نفر اول: مهدی طارمی از پرسپولیس با 83 امتیاز. نفر دوم: امیرارسلان مطهری از نفت تهران با 78 امتیاز ... فصل 94-93 لیگ برتر ایران.
  42. ارتش سرخ - سایت هواداران باشگاه پرسپولیس

    www.arteshesorkh.com/
  43. شاید مهد فوتبال ایران از آن روز ها لقب گرفت و خوزستان برزیل ایران شد . سال 1320 یک س . .... وی در بر داشت. با این حال کریمی به اذغان عموم فوتبالدوستان پدیده سال 77 فوتبال ایران لقب گرفت. مجله دنیای ورزش . ... گلزنان برتر پرسپولیس. مهدی طارمی ...
  44. تیموریان بهترین بازیکن لیگ چهاردهم شد، طارمی پدیده سال - ...

    www.perspolisfc.net › انجمن › فـــوتـــبـــال ایـــران › لیگ برتر
  45. ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش ورزش11، و به نقل از سایت رسمی کانون مربیان فوتبال ایران آندرانیک تیموریان، هافبک تیم ملی فوتبال ... موضوع: تیموریان بهترین بازیکن لیگ چهاردهم شد، طارمی پدیده سال ... نفر اول: مهدی طارمی از پرسپولیس با 83 امتیاز
  46. مهدی طارمی، پدیده جدید دایی - دی اسپورت | www.dsport.ir

    www.dsport.ir/fa/posts/12711
  47. ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دی اسپورت: مهدی طارمی با عملکرد درخشان خود در چند بازی اخیر به عنوان یک پدیده جدید در فوتبال ایران معرفی شده است. مهدی طارمی در هر دو برد این فصل ... مهدی طارمی دومین مهاجم برتر سال ایران+عکس [4 ماه قبل]. » هجوم بی سابقه عربستانی ...
  48. پرسپولیس زلزله - مهدی طارمی

    perspolisbakelass2.blogfa.com/tag/مهدی-طارمی
  49. این باشگاه در سال 2014 به مقام قهرمانی و در سال‌های 2010 و 2013 به مقام نایب ... به گزارش افکارنیوز، مهدی طارمی پدیده این فصل پرسپولیس و فوتبال ایران که با حضور ...
  50. تمدید قرارداد مهدی طارمی با پرسپولیس در نقل و انتقالات سال ...

    news.jbums.ir/2015/07/تمدید-قرارداد-مهدی-طارمی-با-پرسپولیس-د/
  51. ۱۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حضور ستاره های سابق فوتبال ایران در برنامه ماه عسل سال 94 احسان ... مهدی طارمی پدیده فصل گذشته پرسپولیس که در روزهای گذشته صحبت از جدایی ...
  52. تیموریان بهترین بازیکن لیگ چهاردهم شد، طارمی پدیده سال ...

    seeisee.ir/.../تیموریان-بهترین-بازیکن-لیگ-چهاردهم-شد-طارمی-پدیده-سا...
  53. ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان با انتخاب مربیان شاغل در لیگ برتر، لیگ دسته اول و ... لوسیانو ادینیو، هم‌تیمی برزیلی خود عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال ایران را به دست آورد. ... نفر اول: مهدی طارمی از پرسپولیس با ۸۳ امتیاز
  54. افکارنیوز - معرفی بهترین بازیکن و پدیده لیگ چهاردهم ایران

    www.afkarnews.ir/vdcdss0ojyt0x96.2a2y.html
  55. ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کانون مربیان فوتبال ایران برای نخستین بار اقدام به انتخاب بهترین‌های لیگ برتر ... پدیده سال نفر اول: مهدی طارمی از پرسپولیس با ۸۳ امتیاز
  56. پدیده فوتبال ایران در سال 1393 - شهرخبر

    shahrkhabar.ir/fa/news/125600/پدیده-فوتبال-ایران-در-سال-1393
  57. ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در نهایت سردار آزمون با 49 درصد آرا به عنوان پدیده و جوان اول فوتبال ایران در سال 93 انتخاب شد و به ترتیب مهدی طارمی با 24 درصد، مرتضی پورعلی ...
  58. معرفی بهترین بازیکن و پدیده لیگ چهاردهم ایران - تیک

    tik.ir/fa/news/89998/معرفی-بهترین-بازیکن-و-پدیده-لیگ-چهاردهم-ایران
  59. ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کانون مربیان فوتبال ایران برای نخستین بار اقدام به انتخاب بهترین‌های لیگ برتر ... پدیده سال نفر اول: مهدی طارمی از پرسپولیس با ۸۳ امتیاز
  60. کانون مربیان فوتبال ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/کانون_مربیان_فوتبال_ایران
  61. کانون مربیان فوتبال ایران (انگلیسی: Iran Football Coaches Association ) یا به اختصار ایفکا (IFCA) یک ... سال, ماه, نام سرمربی, تیم, منبع ... پدیده لیگ, مهدی طارمی
  62. مهدی طارمی | ورزش 3

    www.varzesh3.com/tag/5016/مهدی-طارمی
  63. ... 1394/04/28. مهدی طارمی مهاجم آینده دار پرسپولیس شب گذشته در استانبول سال روز تولد خود را جشن گرفت. ... مهدی طارمی پدیده فصل قبل پرسپولیس ترجیح داده تا قبل از شروع لیگ سکوت کند. ... لیگ کویت تهدید جدید برای فوتبال ایران 1394/04/02.
  64. پدیده پرسپولیس یک سال دیگر تمدید کرد - مشرق نیوز | ...

    www.mashreghnews.ir/fa/.../پدیده-پرسپولیس-یک-سال-دیگر-تمدید-ک...
  65. ۱۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مهاجم پرسپولیس برای یک سال دیگر در این تیم ماندنی شد. ... اعلام زمان دیدار تیم‌های فوتبال ایران و ژاپن ... به گزارش مشرق، مهدی طارمی، پس از توافق با مسئولان پرسپولیس برای یک سال دیگر قراردادش را با سرخ‌پوشان تمدید کرده و یک ...
  66. تیموریان بازیکن سال فوتبال شد/ طارمی پدیده سال - خبر ورزشی

    www.leaguenews.ir/تیموریان-بازیکن-سال-فوتبال-شد-طارمی-پد/
  67. ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تیموریان بازیکن سال فوتبال شد/ طارمی پدیده سال/ بیرانوند بالاتر از رحمتی ... در رقابتی نزدیک با هم‌تیمی برزیلی خود عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال ایران را به دست آورد. ... نفر اول: مهدی طارمی از پرسپولیس با 83 امتیاز
  68. [PDF]15 - روزنامه عصر مردم

    archive.asremardom.ir/1394/03/27/15.pdf
  69. ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تیموریان بازیکن و طارمی پدیده سال فوتبال ایران شدند. هافبک و کاپیتان ... مهــدی تــاج در برنامــه ریــزی مســابقات لیــگ نــگاه. ویــژه ای بــه تیــم ...
  70. مهدی طارمی - صفحه نخست

    www.khabarsport.com/tags/1006/مهدی-طارمی
  71. ... 29 تیر 1394. مهدی طارمی مهاجم آینده دار پرسپولیس شب گذشته در استانبول سال روز تولد خود را جشن گرفت. ... این مهـدی طارمی است‌ افتخار فوتبال ایران. دوشنبه 11 ...
  72. طارمی؛ 2 شهرآورد، 2 برد+ تصاویر - پایگاه خبری خلیج فارس

    pgnews.ir/module/news/46497/
  73. ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خلیج فارس: پدیده جدید فوتبال ایران اولین بوشهری لقب گرفت که در نخستین ... خلیج فارس: مهدی طارمی مهاجم جوان و بوشهری پرسپولیس اولین بوشهری لقب ... دستگاه خودرو دریافت کرد تا سال رویایی خود را در لیگ ایران به پایان برد.
  74. حرف های نکونام و قوچان نژاد درس عبرتی برای مهدی طارمی!

    www.khabaronline.ir/detail/420861/sport/iran-soccer
  75. ۹ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ورزش > فوتبال ملی - مسولان باشگاه القادسیه کویت قرار است دوشنبه همین هفته به ایران بیایند تا با مسولان پرسپولیس و همینطور مهدی طارمی گفت و گو و مذاکره کنند. ... طارمی در فصل تمام شده لیگ برتر، یکی از پدیده ها بود و توانست در تیمی ... دو بازیکن تیم ملی در چند سال گذشته به این لیگ رفته اند و تجربه بازی ...
  76. اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی

    www.parsnaz.ir/news_cats_236.html
  77. گفتگوی صمیمی با مهدی طارمی؛ پسر خوش تکنیک پرسپولیس +عکس · خانومی که مربی تیم ... گران قیمت‌ترین بازیکنان فوتبال تاریخ ایران · دلیل جدایی کریستیانو ... ستاره و محبوب ایرانی · آشنایی و معرفی پدیده های فوتبال سال 2014 + عکس.
  78. تیموریان بهترین بازیکن لیگ چهاردهم شد، طارمی پدیده سال

    www.bestofday.ir/text-201506161304289787
  79. ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش ورزش11، و به نقل از سایت رسمی کانون مربیان فوتبال ایران، ... سوم: وحید امیری از نفت تهران با 52 امتیاز پدیده سال نفر اول: مهدی طارمی از ...
  80. ابراهیم صادقی بازیکن اخلاق شد - سایت خبری پرتال فرهنگی ...

    saipasport.com/اخبار/ورزشی/ابراهیم-صادقی-بازیکن-اخلاق-شد.aspx
  81. ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جستجو: در رای گیری کانون مربیان فوتبال ایران؛ ... پدیده سال: مهدی طارمی از پرسپولیس. بهترین دروازه بان: علیرضا بیرانوند از نفت تهران.
  82. پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر - مهدی طارمی، دو شهرآورد دو برد

    ptfbu.ir/7009//News/مهدی-طارمی،-دو-شهرآورد-دو-برد/
  83. Ptfbu.ir: مهدی طارمی مهاجم جوان و بوشهری پرسپولیس اولین بوشهری تاریخ لقب گرفت که در اولین سال حضورش در دو بازی رفت و برگشت طعم برد دربی را چشید. به گزارش فوتبال بوشهر - پدیده جدید فوتبال ایران در دربی برگشت نیز مانند دربی رفت ...
  84. بهترین های لیگ چهاردهم؛ آندو بهترین بازیکن، طارمی پدیده ...

    www.tarafdari.ir/.../بهترین-های-لیگ-چهاردهم؛-آندو-بهترین-بازیکن،-طارم...
  85. کانون مربیان فوتبال ایران برای نخستین بار اقدام به انتخاب بهترین‌های سال لیگ برتر ایران از نگاه مربیان فوتبال کرد. طرفداری- در سال نخست این نظرسنجی، از 55 ...
  86. ایسنا - تیموریان، بهترین بازیکن لیگ برتر از نگاه مربیان

    www.isna.ir/fa/news/.../تیموریان-بهترین-بازیکن-لیگ-برتر-از-نگاه
  87. ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش ایسنا و به نقل از کانون مربیان فوتبال ایران، کانون مربیان فوتبال ایران برای ... پدیده سال. 1- مهدی طارمی از پرسپولیس با 83 امتیاز.
  88. بهترین بازیکن دیدار ترکمنستان و ایران - خانه

    sabadekhabar.ir/1394/03/.../بهترین-بازیکن-دیدار-ترکمنستان-و-ایران/
  89. ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طرفداری- تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در نخستین دیدار خود در . .... تیموریان بازیکن سال فوتبال شد/ طارمی پدیده سال/ بیرانوند بالاتر از رحمتی . .... مهدی طارمی بهترین بازیکن دیدار با الهلال شد Detail News Iran Sport .
  90. توقف قانون ثبت نام یارانه بگیران جدید

    www.chaharah.com/News/.../توقف-قانون-ثبت-نام-یارانه--بگیران-جدید
  91. ۲ ساعت پیش - ... مهدی طارمی، پدیده سال فوتبال ایران · درگیری میان نیروهای مقاومت مردمی یمن و ... همچنین بر اساس تکلیف مصرح در بند "ح" تبصره 20 قانون بودجه سال ...
  92. این مهـدی طارمی است‌ افتخار فوتبال ایران | هوادار سرخ

    havadaresorkh.com › یادداست‌ها › این مهـدی طارمی است‌ افتخار فوتبال ایران
  93. ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خوشا به حال فوتبال ایران که با معرفی مهدی طارمی، آبرویی برای خود خرید. ... طارمی با این رفتارهایش، در سال اولی که توانست در فوتبال ایران خودش را ثابت کند، با قرارداد ناچیزی که نسبت به سایر بازیکنان با باشگاه ... پدیده مشهد.
  94. چه کسی کاشف طارمی بود؟ - ورزش بوشهر

    varzeshbu.ir/details.php?id=7972_0_20_0_C&title=چه...طارمی...
  95. ۱۸ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش "ورزش بوشهر"؛ مهدی طارمی مهاجم جوان پرسپولیس که روزگاری ... طارمی از تیم ایرانجوان بوشهر به اردوی تدارکاتی تیم ملی زیر 22 سال ... را به طارمی می داد و همان روزها معتقد بود مهدی روزی پدیده فوتبال ایران می شود؛ غلامرضا دلگرم.
  96. برچسب ها - طارمی - صفحه نخست

    lahzenews.ir/fa/tag/1/طارمی
  97. به گزارش لحظه نیوز مهدی طارمی در خصوص آخرین وضعیتش. ... پدیده سال نفر اول مهدی طارمی از پرسپولیس با 83. ... مهدی طارمی مهاجم مطرح این روزهای فوتبال ایران که با.
  98. همای صیادان فوتبال قشم - و اما تحلیل انتخاب بهترین ها ...

    90homa.mihanblog.com/post/2119
  99. ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اما می توانید ادعا کنید مهدی طارمی پدیده لیگ ایران است چون امسال در لیگ ... حال اگر به انتخاب پدیده لیگ قشم بر گردیم ؛ تیمور زارعی سال گذشته نیز ...
  100. پرسپولیس - خبرهای فوتبال ایران

    fc-psp.persianblog.ir/
  101. ۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پرسپولیس پدیده ... مهدی طارمی، پس از توافق با مدیران باشگاه پرسپولیس برای یک سال دیگر قراردادش را با سرخ‌پوشان تمدید کرد و یک سال ... مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرارداد یکساله‌ام را با پرسپولیس سفید امضا کردم.
  102. گفتگو با مهدی شریفی پدیده فوتبال ایران و آسیا - YouTube

    ویدیو برای مهدی طارمی، پدیده سال فوتبال ایران▶ 29:28
    www.youtube.com/watch?v=t-y6Ur9opzs
    ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بارگذاری توسطSepahan Esfahan FC
    برنامه بیست و یکم رادیو سپاهان / تلوزیون اینترنتی سپاهان کلیپ های بیشتر در http://www.sedayesepahan.ir/
  103. صراط نیوز | Seratnews.ir | ورزش

    www.seratnews.ir/fa/sport
  104. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: می‌توان گفت که صعود به جام جهانی روسیه مثل یک ... در فصل جاری در فوتبال ایران نقش پر رنگی در معادلات استقلال ایفا خواهد کرد . ... طارمی با یک تیم خارجی به توافق رسید ... در این دیدار شهریار مقانلو روی پرتاب اوت دستی و اشتباه مهدی رحمتی و مدافعان ... پدیده جدید انگلیس در من‌سیتی +عکس ...
  105. تیموریان بازیکن و طارمی پدیده سال فوتبال ایران شدند|در رای

    vazeh.com/.../تیموریان-بازیکن-و-طارمی-پدیده-سال-فوتبال-ایران-شدند
  106. ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تیموریان بازیکن و طارمی پدیده سال فوتبال ایران شدند. واضح آرشیو وب ... تهران با ۵۲ امتیازپدیده سال: نفر اول: مهدی طارمی از پرسپولیس با ۸۳ امتیاز
  107. آندو بهترین بازیکن لیگ شد؛ طارمی پدیده - بولتن نیوز - ست ...

    setfaweb.ir/آندو-بهترین-بازیکن-لیگ-شد؛-طارمی-پدیده/
  108. ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آندو بهترین بازیکن لیگ شد؛ طارمی پدیده - کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان با انتخاب مربیان ... ادینیو، هم‌تیمی برزیلی خود عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال ایران را به دست آورد. ... نفر اول: مهدی طارمی از پرسپولیس با 83 امتیاز.
  109. طارمی: خواهر و برادرم استقلالی هستند/ شادی گلم سیاسی نبود

    cup.ir/sport/iranianfootball/487/طارمی-خواهر-و-برادرم...گلم.../46043
  110. ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مهدی طارمی پدیده این روزهای فوتبال ایران و پرسپولیس مهمان برنامه نود بود و به ... به گزارش کاپ، طارمی که همراه بسیار ساده و بی آلایش در برنامه حضور یافته ... 18:02 توتی: سال 2004 پیشنهاد رئال را رد کردم/ فعلا می خواهم به بازی کردن ...
  111. [PDF]18 Varzesh.indd

    www.sharghdaily.ir/1393/12/20/Main/PDF/13931220-2258-18-6.pdf
  112. ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فدراسیون فوتبال، ترابیان طی حکمی از سوی علی ... تا سال ۲۰۱۷ ... دوسال دیگر به ایران بازنخواهد گشت. ﺧﺒﺮ ... مهدی طارمی: پدیده این فصل لیگ برتر.
  113. عرضه نفت کوره داخلی در بورس انرژی برای اولین بار

    www.javaneiranipress.ir/.../403049-عرضه-کوره-داخلی-بورس-انرژی-اولی...
  114. ۱ ساعت پیش - مهدی طارمی، پدیده سال فوتبال ایران .... وی افزود : در نخستین عرضه نفت کوره شرکت ملی نفت ایران، 16 هزار و 456 تن از این کالا با چهار محل‌ تحویل ...
  115. Lahzehname.ir | نگاهی به آینده داران فوتبال ایران - لحظه نما

    lahzehnama.ir/fa/news/18638/نگاهی-به-آینده-داران-فوتبال-ایران
  116. ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مهدی طارمی: پدیده این فصل لیگ‌برتر ... هادی نوروزی داد را می‌توان جزو بهترین پاس گل‌های سال١٣٩٣ فوتبال ایران قرار داد. ... سردار آزمون جوان اول سال 93.
  117. تالار خبر | پدیده پرسپولیس شنبه لژیونر می‌شود /قرارداد 4.5 ...

    talarekhabar.com/پدیده-پرسپولیس-شنبه-لژیونر-می‌شود-قر/
  118. ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پدیده پرسپولیس شنبه لژیونر می‌شود /قرارداد ۴٫۵ میلیارد طارمی با ... خبرها حاکی از این است که “مهدی طارمی” ستاره بوشهری نوظهور فوتبال ایران تنها چند ماه پس از ... به واسطه آنها می‌ تواند در سال دوم با پرسپولیس قرارداد توافقی امضا کند ...
  119. 90/ انتخاب قابل تأمل بهترین بازیکن لیگ توسط مربیان

    www.navad.net/NewsContent.aspx?NewsID=121403
  120. ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کانون مربیان فوتبال ایران برای نخستین بار اقدام به انتخاب بهترین‌های لیگ برتر ... پدیده سال نفر اول: مهدی طارمی از پرسپولیس با 83 امتیاز
  121. نتیجه بازی پرسپولیس و پدیده روز دوشنبه 3 شهریور 93 + فیلم

    namnak.com/8137-پرسپولیس-و-پدیده-3-شهریور-93.html
  122. ۳ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نتیجه بازی پرسپولیس و پدیده 93/6/3 ، بازی پرسپولیس و پدیده ، بازی ... و پدیده در روز دوشنبه 3 شهریور 1393 از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران به ... نوری ، رضا حقیقی ، مهرداد کفشگری ، محمد عباس زاده ، مهدی طارمی و امید عالیشاه ... خانوادگی شیلا خداداد در عید فطر + عکس12 سال تجاوز ناپدری به دختر و تولد 4 ...
  123. طارمی : بعد از گلزنی به الهلال گریه می کنم - فوتبال آنلاین

    footballonline.ir/News.aspx?ID=83050
  124. ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش فوتبال آنلاین پس از اتمام این دیدار مهدی طارمی پدیده جوان .... شرایط حداقل چهار سال دیگر می‌تواند با قدرت در فوتبال ایران توپ بزند اما از ته ...
  125. ParsFootball | پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران ...

    www.parsfootball.com/.../115026پرسپولیس%20دیگر%20مرا%20نمی...
  126. ۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پرسپولیس دیگر مرا نمی خواهد | سال گذشته 15 نفر اطرافم بودند،امسال می ... فرصت داری بشرطی که دیگراشتباه نکنی توازشریفی رقابت پدیده بودن ... مهدی طارمی از شنبه تمریناتش را با پرسپولیس آغاز کرد و همراه این تیم خودش را ...
  127. فوتبال به روز: بروزگراف

    footballfans2.broozgraph.ir/
  128. به گزارش فوتبال به روز، و به نقل از سایت رسمی کانون مربیان فوتبال ایران آندرانیک ... پدیده سال نفر اول: مهدی طارمی از پرسپولیس با 83 امتیاز نفر دوم: امیرارسلان ...
  129. varzesh90.com: پدیده 17 ساله لیگ دوازدهم فوتبال ایران : ...

    www.varzesh90.com/varzesh-90-news.php?id=27139
  130. ۹ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مهدی طارمی در پر‌سپولیس ماندنی شد ... پدیده 17 ساله لیگ دوازدهم فوتبال ایران با وجود سن کمش هم با تجربه ... امسال هم مثل همیشه این بازی حساس است؛ مخصوصا برای من که بعد از انتخاب به عنوان پدیده سال جوسازی‌های بسیاری علیه‌ام شد.
  131. برترین های نیم فصل لیگ چهاردهم - تبیان

    www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=288984
  132. ۴ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اخبار ورزشی سال 1381 · اخبار ورزشی سال 1382 · اخبار ورزشی سال 1383 · اخبار نیمه اول سال 1384 ... فوتبال. با نگاهی آماری به نیم فصل لیگ چهاردهم که 120 بازی در آن ... بهترین برد: سایپا البرز 4 - پدیده مشهد صفر (هفته نهم) .... گل‌ها: امید عالیشاه (5) و مهدی طارمی (60) برای پرسپولیس .... ایران، تیم امیدهای بزرگ.
  133. جام نیوز - ورزشی

    www.jamnews.ir/service/sport
  134. 19:35; پدیده; -; پرسپولیس ... پادوانی (نفت تهران) • مهدی سیدصالحی (استقلال خوزستان) • مهدی طارمی (پرسپولیس) ... ساله‌ام و می‌توانم چند سال دیگر در پرسپولیس توپ بزنم ولی این رفتارها درست نیست.» ... مهدی رحمتی در نیمه دوم بازی با دوستانه استقلال برابر پیکان جای خود را به وحید طالب لو ... حکم استیناف روی اعصاب فوتبال ایران.
  135. اشنایی با باشگاه فوتبال نفت مسجد سلیمان - احمد

    ahmad.areza.ir/p209395_اشنایی+با+باشگاه+فوتبال+نفت+مسجد+سلی...
  136. جانباز پرسپولیسی برای ماندن مهدی طارمی کلیه اش را می فروشد عکس کریم ... امسال برنامه ماه عسل نسبت به سال های قبل با جنجال بیشتری اغاز شد حاشیه هایی درباره. ... ملوان در فرهنگ عامه ویرایش در کمتر شهری از ایران فوتبال اینچنین با زندگی ... در همین زمینه اشنایی با باشگاه فوتبال نفت مسجد سلیمان اشنایی با باشگاه پدیده مشهد.
  137. پیروزی پدیده مقابل مرو ترکمنستان - نیوز

    fars.a.nuza4.ir/pfrs138876_پیروزی-پدیده-مقابل-مرو-ترکمنستان
  138. ۱ روز پیش - مهدی طارمی مهاجم موفق پرسپولیس بعد از بازگشت تیم ملی از ... گل های بازی فوتبال ساحلی ایران و مکزیک خلاصه بازی فنرباغچه و ذوب اهن گل های بازی. ..... ظریف شورای امنیت هرگز طی 35 سال گذشته با ایران منصفانه برخورد نکرده است ...
  139. مهدی طارمی یک سال دیگر در پرسپولیس ماندنی شد - ملوان کلاب ...

    malavanclub.net/.../6878-مهدی-طارمی-یک-سال-دیگر-در-پرسپولیس-ماند...
  140. ۱۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی طارمی، پس از توافق با مسئولان پرسپولیس برای یک سال دیگر قراردادش را با سرخ‌پوشان تمدید کرده و یک سال دیگر ...
  141. ساتین | پایگاه دوست داشتنی

    saten.ir/
  142. بهنوش بختیاری از گزارشگری فوتبال تا سفیری صلح. جالب و خواندنی ... ماجرای گریه مهدی هاشمی در اوین/ پاسخ منفی دستگاه قضا به درخواست نامتعارف هاشمی رفسنجانی ... لی مین جی ، ملکه زیبایی کره جنوبی در سال ۲۰۱۵ + عکس ... جنایت جدید افغانی ها در ایران / طلبکار را کشتم تا بدهی‌ ندهم! .... جشن تولد مهدی طارمی در ترکیه + عکس ...
  143. توافق پدیده پرسپولیس با القادسیه کویت - اعتدال

    etedaal.ir/fa/news/110818
  144. ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مهدی طارمی ستاره بوشهری پرسپولیس تنها چند ماه پس از شهرت و ... آنها می‌ تواند در سال دوم با پرسپولیس قرارداد توافقی امضا کند و با توجه به این ... القادسیه قبلا حمید استیلی ستاره فوتبال ایران در دهه 70 را به استخدام خود درآورده است.
  145. پرسپولیس کلاب

    fcpclub.ir/
  146. علیرضا نورمحمدی - هادی نوروزی - امید عالیشاه - مهدی طارمی - رضا خالقی فر ... این بازیکن از دوره هشتم لیگ حرفه ای در فوتبال ایران به فعالیت مشغول است و به جز یک .... بازیکن جدید تیم فوتبال صبای قم با تاکید بر اینکه رفتن به تیم پدیده بدترین ... مدافع پرسپولیس در مورد اینکه از بازی مقابل استقلال خوزستان در لیگ سال قبل ...
  147. اسامی دعوت شدگان به تیم‌ملی فوتبال ظهر شنبه 26 اردیبهشت ...

    khabarche.ir/خبر/2351104/اسامی-دعوت-شدگان-به-تیم-ملی-فوتبال
  148. ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فوتبال تیم ملی ظهر شنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه 1394 خبر اسامی دعوت ... فهرست 32 نفره دعوت شده به اردوی اول تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد. ... محمد نژاد مهدی (پدیده) وریا غفوری، مهدی شریفی، علی کریمی، احسان حاج صفی (سپاهان) ... نوراللهی، امید عالیشاه، مهدی طارمی (پرسپولیس)، علیرضا حقیقی، پژمان منتظری، ...
  149. جدیدترین اخبار نقل انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران سال ...

    www.avajam.ir/.../iran.../4052-جدیدترین-اخبار-نقل-انتقالات-لیگ-برت...
  150. ۴ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جدیدترین اخبار نقل انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران سال 1392-93 ... انتقالات با مهدی دغاغله و مهاجم فصل گذشته ملوان بندر انزلی ، مهدی طارمی بازیکن سابق ... میلاد غریبی بازیکن تیم های پرسپولیس وذوب‌آهن اصفهان با پدیده مشهد به ...
  151. سایت خبری تحلیلی بوشهر24 | boushehr24

    www.boushehr24.com/
  152. فیلم/ گفتگوی جذاب با مهدی طارمی در برنامه خندوانه ... شده نشان می‌دهد از ۲۸ مرکز استان در ایران، بوشهری ها چهارمین استانی هستند که برای ارزشهای خانوادگی اهمیت… ... بازخوانی قیام ضد استعماری مردم بوشهر علیه تجاوز بریتانیا در سال 1254؛ ..... نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال فصل 95-94 +جدول .... زنجیره انسانی سهامداران پدیده+عکس ...
  153. یوز - آخرین اخبار ورزشی سال اجاره داده

    www.yooz.ir/sport/?t=2&i=1&s=0&l...سال%20اجاره%20داده
  154. وبسایت رسمی برنامه نود - مهدی طارمی می گوید با عشق در پرسپولیس مانده و این سال جدید را با تمام ... سرمربی باتجربه سپاهان که کارنامه موفق ترین سرمربی لیگ ایران در توبره افتخارات او در 2 ... پدیده پرسپولیس یک سال دیگر تمدید کرد ... مهاجم برزیلی تیم فوتبال سپاهان قرارداد خود را با این باشگاه به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.
  155. جدایی مهدی طارمی قطعی شد

    ghatreh.rozblog.com/post/911
  156. ۸ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تصاویر برای جدایی مهدی طارمی قطعی شدگزارش تصاویر 1 روز پیش تصاویر بیشتر برای جدایی مهدی طارمی قطعی شد جدایی طارمی از ... جدایی پدیده پرسپولیس قطعی شد/ طارمی همبازی کاپیتان . ... فوتبال ایران لیگ برتر – بنابر اخبار واصله جدایی . .... تصاویر/ مهدی طارمی در اولین تمرین پرسپولیس [حدود 1 سال قبل].
  157. قائدی فر در تیم منتخب پدیده های لیگ چهاردهم » صدای سپاهان

    sedayesepahan.ir/577-قائدی-فر-در-تیم-منتخب--پدیده-های-لیگ-چهاردهم.h...
  158. ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... وارد به فوتبال ایران. امسال، ستارگان زیادی در آسمان فوتبال ما درخشیده اند و نوید آینده ای خوب را برای فوتبال. ... لیگی پرسروصدا و پرحاشیه توام با معرفی مردان تازه وارد به فوتبال ایران. ... مهاجم: مهدی طارمی (پرسپولیس) ... طارمی به دلیل اولین سال حضور در لیگ در تیم پدیده ها حضور دارد و الا سن اش بالاتر از امید است.
  159. سومین گلستانی در اردوی تیم ملی فوتبال ایران / احمد نوراللهی ...

    golestanema.com/.../14905-سومین-گلستانی-در-اردوی-تیم-ملی-فوتبال...
  160. ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سوشا مکانی، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، مهدی طارمی 4 بازیکن ... احمد نوراللهی متولد 13 بهمن سال 1371 شهرستان آزاد شهر می باشد . ... برخی ها او به همراه چند بازیکن دیگر از جمله طارمی و علیپور را پدیده های کشف شده علی دایی می دانند . ... در لیست 32 نفره اعلام شده از طرف سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نام عزت الله پورقاز ...
  161. طارمی: توافق من با آقای طاهری پنج دقیقه هم طول نکشید - ...

    www.fc-perspolis.com/.../طارمی-توافق-من-با-آقای-طاهری-پنج-دقیقه-هم-ط...
  162. ۱۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مهاجم جوان و پدیده تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر مساله من با ... که سال قبل شماره 17 که پیراهن بزرگانی چون فرشاد پیوس و مهدی مهدوی‌کیا بود را به ...
  163. ترانه هایی برای جنوب - کی روش کی طارمی را می بیند؟

    sheykhiani.blogfa.com/post-151.aspx
  164. پدیده امسال نیم فصل فوتبال ایران ، بدون هر گونه تعصب کسی نیست جز مهدی طارمی. ... فوتبال طارمی خاص خودش است و پشتکار و تمرین و دوری از هرگونه حاشیه او را از ... اینک شماره 17 جدیدی ظهور کرده است که می تواند تا 10 سال تیم ملی را بیمه کند.
  165. مهدی طارمی - شمسه

    shamsehplus.ir/tag/مهدی-طارمی/
  166. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «در بازی دیروز از یک مسئله ناراضی بودم و .... ایران-اعلام استعفای پاپ بندیکت شانزدهم؛ استعفای پاپ در 700 سال گذشته .... مهدی طارمی پدیده فصل قبل پرسپولیس ترجیح داده تا قبل از شروع لیگ سکوت کند.
  167. مهدی طارمی - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

    perspolismadrid.persianblog.ir/tag/مهدی_طارمی
  168. ۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مهدی طارمی پدیده این فصل پرسپولیس توانسته با گلزنی‌هایش به چهره اول این .... مشهورترین بوشهری های تاریخ فوتبال ایران غلامحسین و پرویز مظلومی هستند. ... این مهاجم سهمیه زیر 23 سال است و فصل گذشته در ایرانجوان بوشهر 12 گل ...
  169. تیم منتخب پدیده های لیگ چهاردهم - FCSepanta

    fcsepanta.ir/تیم-منتخب-پدیده-های-لیگ-چهاردهم/
  170. ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - Home / فوتبال داخلی / تیم منتخب پدیده های لیگ چهاردهم ... در نتیجه مشکلات خدمت سربازی نبود، امروز ستاره لیگ ایران شده بود. ... مهاجم: مهدی طارمی (پرسپولیس) ... طارمی به دلیل اولین سال حضور در لیگ در تیم پدیده ها حضور دارد و الا سن ...
  171. طارمی: از تیم های خارجی پیشنهاد دارم

    sportonlin.ir/1394/02/27/3074
  172. تبریک په په و کوئنت رائو به تیم فوتبال ساحلی پرتغال ... به گزارش خبرنگار وب سایت طرفداری، مهدی طارمی پدیده و ستاره این فصل پرسپولیس در ... وی ادامه داد:" مطمئن باشید در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می کنم، سال دیگر من سهمیه زیر 23 ...
  173. کری‌خوانی بنگر برای استقلال | فرهنگ نیوز

    www.farhangnews.ir/content/115710
  174. ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نظرسنجی انتخاب مرد سال فوتبال را هم روی سایت برنامه انجام خواهیم داد. ... آنالیز رقابت های نمایندگان ایران در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا بخش بعدی برنامه بود. ... مسابقه تیم های پدیده و استقلال خوزستان در زمین پرآب مشهد اولین مسابقه هفته .... من هم تیمی است مهدی طارمی است با وجود اینکه هر ۵ بازیکن خیلی خوب هستند.
  175. عصر بوشهر » چه کسی کاشف طارمی بود؟/ دایی یا علیمنصور؟

    www.asrbushehr.ir/8632/چه-کسی-کاشف-طارمی-بود؟-دایی-یا-علیمنصور
  176. ۱۹ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - “عصر بوشهر”، مهدی طارمی مهاجم جوان پرسپولیس که روزگاری در ایرانجوان بوشهر ... و مهدی طارمی از تیم ایرانجوان بوشهر به اردوی تدارکاتی تیم ملی زیر ۲۲ سال ... بازی را به طارمی می داد و همان روزها معتقد بود مهدی روزی پدیده فوتبال ایران می ...
  177. طارمی:دوباره به الهلال گل بزنم باید گریـه کنم! / دوست دارم ...

    perspolis6.ir/1394/02/31/طارمیدوباره-به-الهلال-گل-بزنم-باید-گری/
  178. ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - و به نقل از خبرآنلاین، پس از اتمام این دیدار مهدی طارمی پدیده جوان پ. ... همین شرایط حداقل چهار سال دیگر می‌تواند با قدرت در فوتبال ایران توپ بزند اما از ...
  179. در برنامه نود چه گذشت؟ / کری بنگر برای ... - عصر ایران

    www.asriran.com › صفحه نخست › ورزشی
  180. ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نظرسنجی انتخاب مرد سال فوتبال را هم روی سایت برنامه انجام خواهیم داد. ... مسابقه تیم های پدیده و استقلال خوزستان در زمین پرآب مشهد اولین مسابقه هفته .... من هم تیمی است مهدی طارمی است با وجود اینکه هر ۵ بازیکن خیلی خوب هستند.
  181. برد شیرین ایران برابر ازبکستان با پدیده های “جوان” | اخبار ...

    estekhdam.abzardl.ir/?p=3768
  182. ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در یکی از بهترین موقعیت‌های بازی مهدی طارمی با نفوذ به محوطه جریمه پاس ...... نکته جالب در این فهرست خط خوردن نام دو پدیده فوتبال ایران در سال های ...
  183. #بیرانوند Instagram photos | Websta (Webstagram)

    websta.meWebsta Search
  184. 55online معرفی #پدیده های آینده #فوتبال #ایران مهدی #طارمی: پدیده این فصل لیگ‌برتر ... sepahanfc.ir با توجه به نزدیک شدن به پایان سال 93 تصمیم داریم دراماتیک ...
  185. تیم منتخب پدیده های لیگ چهاردهم - فیدوس

    feydus.ir/ShowNews-504260.aspx
  186. ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... ایران. امسال، ستارگان زیادی در آسمان فوتبال ما درخشیده اند و نوید آینده ای خوب را برای فوتبال ما می‌ دهند. ... لیگی پرسروصدا و پرحاشیه توام با معرفی مردان تازه وارد به فوتبال ایران. ... مهاجم: مهدی طارمی (پرسپولیس) ... طارمی به دلیل اولین سال حضور در لیگ در تیم پدیده ها حضور دارد و الا سن اش بالاتر از امید است.
  187. تیم امیدهای بزرگ - باشگاه هواداران تیم ملی فوتبال ایران -

    teammelli.ir/news/41072/ایران-تیم-امیدهای-بزرگ
  188. ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ادامه داشت و در سال منتهی به جام جهانی شرایط به گونه‌ای رقم خورد که پدیده فصل ... علی دایی بازیکنانی مانند مهدی طارمی، علی علیپور، کنعانی‌زادگان و ...
  189. آخرین اخبار ورزشی ایران و جهان - ایران حال

    www.iranhall.com/sport/
  190. فوتبال ایران، دیگر مثل سالیان ابتدایی دهه 80 درگیر برهوت دروازه‌بان های غیرمطمئن ... جدایی پدیده پرسپولیس قطعی شد. بعد از به توافق نرسیدن مهدی طارمی با مسوولان باشگاه پرسپولیس جدایی این ..... عکسهای منتخب ورزشی سال 2010 (سری اول)ا
  191. مهدی طارمی بایگانی - بهترین ها

    mededu13.ir/label/مهدی-طارمی
  192. مهدی طارمی پدیده فصل قبل پرسپولیس ترجیح داده تا قبل از شروع لیگ سکوت کند. ... صادقیان هم شاگرد منصوریان شد/مهدی طارمی یک سال دیگر در پرسپولیس ماندنی شد .... با طارمی حضور داشته خیلی صریح و راحت گفته که با این شرایط فوتبال ایران ...
  193. تیموریان بهترین بازیکن لیگ چهاردهم شد، طارمی پدیده سال ...

    footballfans2.wikifars.ir/page-465515.html
  194. کانون مربیان فوتبال ایران برای نخستین بار اقدام به انتخاب بهترین‌های لیگ برتر ... پدیده سال نفر اول: مهدی طارمی از پرسپولیس با 83 امتیاز نفر دوم: امیرارسلان ...
  195. دانلود برنامه خندوانه با حضور مهدی طارمی بازیکن پرسپولیس

    bazar25-rzb.bandarabbasscity.ir/page-479292.html
  196. ۲۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بازیکن حاصل شد و این پدیده با پرسپولیس قرارداد ۱۰ ساله بست. .... مهدی طارِمی (زاده ۲۷ تیر ۱۳۷۱ – بوشهر) بازیکن فوتبال اهل ایران است. .... مهدی طارمی، پس از توافق با مسئولان پرسپولیس برای یک سال دیگر قراردادش را با سرخ‌پوشان ...
  197. 11 ماجرای جنجالی نقل و انتقالات فوتبال ایران - پرشین وی

    www.persianv.com/sport/view/030976.php
  198. ۱۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شروع فصل‌ جدید ، خرید بازیکن ، جواد نکونام ، مهدی رحمتی ، سوشا مکانی ... فولاد او را نمی‌خواهد و هیچ تیم دیگری هم برای داشتن پدیده چند سال گذشته فوتبال ایران، پیش قدم نشده است. ..... شب قدر مهدی طارمی در کنار مداح معروف + عکس.ش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.